abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132817221
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex". O-)

En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont. :')
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed :'(" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
Somewhere between a mistress and commitment...
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:58:57 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132817225
Seks is niet na een X aantal keer geen zak meer aan. Seks met iemand die overloopt van onzekerheid en irrationele boosheid wordt wel snel oud nieuws. Net als een relatie met zo iemand.

Werk aan jezelf, want je werkt deze relatie nu enorm tegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:02:42 #28
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132817243
quote:
Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Mensen stoppen niet met het fijn vinden van sex na het hebben gehad van sex vroeger... Ze vindt jou gewoon niet zo leuk meer vanwege je gejammer en je onmannelijke gedrag. Een huilende man maakt een meid niet nat hoor. Anders dan had jij de hoofdprijs en sopte ze elke dag

[ Bericht 3% gewijzigd door Hiergaanwedan op 02-11-2013 09:11:17 ]
we dan
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:04:30 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132817260
Ik had ook zo'n ex die nogal obsessief bezig was met mijn seksleven voor ik hem ontmoette. En niet alleen dat: het was gewoon een een enorm onzeker figuur die heel zijn ziel en zaligheid van mij af liet hangen. Zelf eens een slechte dag hebben was geen optie want als ikzelf ergens mee zat, dan gaf ik hem een kutgevoel. En daar bovenop dus het eeuwige gedram over hoeveel ik wel niet geneukt heb, hoeveel mensen ik mee heb liggen rondsletten, of ik anderen beter vond in bed en noem maar op.

Gruwelijk verstikkend allemaal, en het is om deze reden dan ook mijn ex.

TS, beantwoord deze vragen eens voor mij:

Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?
Als ze nee zegt, ben je er dan stiekem toch van overtuigd dat er wel iets is?
Als zij niet lekker in d'r vel zit, denk jij dan dat ze je gaat verlaten?
Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Ga je met bijna alles wat ze doet mee?
Als ze opstaat, vraag je dan wat ze gaat doen?
Heb je het gevoel dat zij wel beter kan krijgen?
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:07:50 #30
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_132817279
Joh! hou op met zeuren. Bijna iedereen heeft wel 1 of meerdere bedpartners gehad voordat ze aan een vaste relatie beginnen. Dat hoort erbij.

Dat dit je zo bezig houdt is wrsch onzekerheid over jezelf. Jij bent toch degene die haar nu paalt en niet iemand anders?
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_132817733
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:14:27 #32
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_132817764
Normaal probeer ik objectief te zijn en het van beide kanten te bekijken.. Maar jezus, TS.

Wil je daadwerkelijk haar ex'en slaan omdat.. ze seks hebben gehad voordat jij dit deed? :')

Hoe kan je vriendin in godsnaam nog plezier beleven aan seks als ze een vriendje heeft die dag en nacht denkt aan 'hoe het met haar ex'en was geweest'.. Die gasten zijn nu niets voor niets haar ex. Je heeft voor jou gekozen, laat het achter je en geniet er gewoon van zo lang het duurt. Want ondanks dat het lijkt alsof je erg veel om haar geeft en je erg bang bent dat je haar iets 'aandoet', ben je nu niet goed bezig.
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:18:02 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132817801
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Wat dan?
we dan
pi_132817805
Mijn god :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132817843
Onzekere mannen :r.
pi_132817851
Hahaha oke dit is te toevallig natuurlijk. Maar het lijkt wel alsof jij het nieuwe vriendje van mijn ex bent! :')

Kerel kom op. Ja er zijn 2 andere jongens over heen gegaan. So what? Je hebt eindelijk sex geniet er gewoon eens van en ben niet zo onzeker. Als het echt zo slecht was wat jij doet tegen over haar exen zou ze na de eerste keer als gezegd hebben dat het meteen de laatste keer was ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:28:48 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132817914
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Niets anders, imo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132817918
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
pareltje

*)
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_132817928
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:58 schreef standbyme het volgende:

[..]

En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed :'(" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
pi_132817969
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het je/mannen iets boeit dat ze seks heeft gehad met TWEE andere jongens.... Wat boeit het nou....op dit moment voor jou...het is niks anders dan dat ze nog maagd was geweest bijv.
pi_132817994
Probleem met dit soort topics is dat Ts wil doen alsof het door haar komt dat hij zich rot over zichzelf voelt terwijl het zijn eigen negativiteit over hem is wat geraakt wordt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:40:53 #42
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_132818063
Hoewel ik het eens ben met de strekking van de meeste reacties, wil ik toch even zeggen dat ik het gevoel van TS wel herken. Helaas heb ik niet echt een tip om ermee om te gaan. Het is gewoon gesleten met de tijd, en op gegeven moment was het helemaal weg en kon ik me zelfs niet meer voorstellen dat ik me hier druk over maakte.
...as always
pi_132818080
Volgens mij is dit alleen een probleem van mensen die zelf ontmaagd zijn door vriend/vriendin en verder 0,0 ervaring hebben.

Ik heb het verder nog nooit van iemand gehoord.
pi_132818915
quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_132819164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:42 schreef Vampier het volgende:
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft... :{
pi_132819653
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft... :{
Recht op ex-en?? :o

Wacht even. Ik kan me van een aantal maanden terug herinneren dat vriendje (klootzak) van nichtje het had over "Sinds ik X heb" en dat ik daar gepikeerd op reageerde.

Je "hebt" een vriendin niet. Je hebt een relatie met die vriendin. Die vriendin is jouw eigendom niet, nooit, never nooit niet. Zij is van zichzelf en hoogstens een beetje van haar ouders maar niet van jou. :(
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:13:25 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132819690
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132819800
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Ik denk dat TS nog niet weet dat de seks-drive altijd wat minder wordt dan in het begin. Ook bij de eerste en ook bij de 30ste partner. Dat dat niets te maken heeft met hoe vaak iemand seks heeft gehad in het leven, maar met vertrouwd zijn met elkaar waardoor de eerste seksuele spanning tussen beiden minder wordt. Dat dat proces bij vrouwen bijna altijd sneller gaat dan bij mannen.

Het is tenslotte nog een groentje. Zal ik hem dat verhaaltje vertellen? O-)

- Wanneer een stel in het eerste jaar dat zij bij elkaar zijn voor elke keer dat zij seks hebben een boon in een pot stoppen en in de jaren daarna voor elke keer dat zij seks hebben een boon uit de pot halen, dan raakt de pot nooit leeg.

En dat heeft niets te maken met hoeveel sekspartners je al gehad hebt maar alleen met dat stel.
pi_132819859
Het lijkt alsof je je de rol van hopeloze romanticus zó eigen hebt gemaakt dat je jezelf erin hebt verloren en het je stuurt.

Dat, of je stelt je gewoon aan.
pi_132820001
quote:

Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde.
Hier begon het al een beetje creepy en bezittelijk te worden.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')