En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex".![]()
En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont.![]()
Mensen stoppen niet met het fijn vinden van sex na het hebben gehad van sex vroeger... Ze vindt jou gewoon niet zo leuk meer vanwege je gejammer en je onmannelijke gedrag. Een huilende man maakt een meid niet nat hoor. Anders dan had jij de hoofdprijs en sopte ze elke dagquote:Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
Niets anders, imo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
pareltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:58 schreef standbyme het volgende:
[..]
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:42 schreef Vampier het volgende:
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Recht op ex-en??quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
Ik denk dat TS nog niet weet dat de seks-drive altijd wat minder wordt dan in het begin. Ook bij de eerste en ook bij de 30ste partner. Dat dat niets te maken heeft met hoe vaak iemand seks heeft gehad in het leven, maar met vertrouwd zijn met elkaar waardoor de eerste seksuele spanning tussen beiden minder wordt. Dat dat proces bij vrouwen bijna altijd sneller gaat dan bij mannen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Hier begon het al een beetje creepy en bezittelijk te worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |