abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132837554
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd :P). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
Ah oké ;) . Dan kan ik alleen maar hopen dat je snel meer zekerder wordt over jezelf.
Een paar tips die je waarschijnlijk al kent:
-Vergelijk je nooit met anderen (-> Ieder persoon is uniek)
-Vetrouw al je zorgen en onzekerheden toe aan Jezus :P (->Matteüs 6:24-34)

P.S. :ik was vroeger héél gelovig en nu helemaal niet meer :N.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132837645
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan heeft ze het aantal scharrels en one night stands nog niet eens genoemd!
  PR en moderator zondag 3 november 2013 @ 18:55:47 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132862066
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Wowowow. Nu laat je je 'pijn' doen door dingen die je zélf in je eigen hoofd bedenkt, die niet daadwerkelijk waar hoeven te zijn.
Als je voor de eerste keer seks hebt met een 'nieuw' persoon (al heb je er al 1000 gehad) is het altijd nieuw en wennen en ontdekken, net als dat voor jou is.
Zij heeft dan al misschien eens seks gehad, maar misschien deden zij helemaal niet het 'juiste' bij haar of vond ze het niks vergeleken met de seks met jou.
Het voelt bij iedereen anders, dus jij bent voor haar net zo spannend om te ontdekken als zij voor jou.
Maak daar samen gebruik van en geniet ervan, ipv je er druk over te maken!

quote:
Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen.
Jij wil iemand slaan die ooit in een verleden eens seks met je huidige vriendin gehad heeft, toen je haar nog niet eens kende? Alleen omdat jij je dat in zit te beelden?
Dat is niet echt logisch, he.
Probeer rationeel te blijven :)
quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan.
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft op het seksleven dat zij met jou ervaart. Zoek het eens bij jezelf en bij je eigen acties, probeer haar gewoon eens lekker te verwennen, geil haar lekker op en laat haar genieten van jouw aanrakingen. Spice it up yourself. Geen drogredenen bedenken.
quote:
Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Dat is natuurlijk onzin :)

quote:
Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...
Wow! Waarom?
Jij wil per se een meisje dat alleen voor jou is haar hele leven lang, nooit een andere man aangeraakt te hebben?
Of is dat alleen omdat jij voor háár niet óók met andere mensen seks hebt gehad?
Either way, een beetje egoïstisch, vind je niet?

Je moet haar ook haar ervaringen en levenslessen gunnen.

Verplaats je eens in haar.
Zij heeft in het verleden een aantal kalverliefdes gehad, niet zo serieuze relaties zoals veel mensen die aan het eind van de puberteit hebben. Daar is niks mis mee, toch?
Uiteindelijk bleek in beide gevallen dit niks voor haar te zijn.
Maar toen kwam ze jou tegen! Wat leuk, een nieuwe vriend, jullie delen dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses en je hebt het super leuk met elkaar!
Ja, voor deze jongen wil ze echt gaan O+
Maar jij veroorzaakt een beetje spanning in de relatie omdat je er zo enorm mee zit dat zij al eens eerder seks hebt gehad in haar leven. Onnodige spanning!
Zij kan zich nergens voor verantwoorden, of zou ze zich moeten verontschuldigen dat ze zoals vele andere normale mensen als tiener wel eens seks met vriendjes heeft gehad? Nee toch? Dat is toch onzin?
Zij kan er dus niks aan doen dat haar vriend dat zo voelt. Zij wil namelijk compleet voor jou gaan maar jij houdt jezelf daarin tegen door met haar verleden te zitten, terwijl dat helemaal geen probleem hoeft (hoort) te zijn!

Dat is toch super vervelend voor haar?
Waarom doe je dat jezelf en je vriendin aan?

Focus op elkaar en op jullie geluk samen, geniet van jullie seks samen en leer van elkaar (op seksgebied). Hou het leuk voor jezelf en voor elkaar!
Fuck the EBU.
pi_132863935
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
  zondag 3 november 2013 @ 20:09:47 #80
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132864692
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
Wat heb jij te verbergen? Dit lijkt wel wat verdacht. Zo duidelijk maken dat mensen niet naar je verleden moeten vragen... Kom op, vertel alle details maar
we dan
  zondag 3 november 2013 @ 20:15:20 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132864912
Stom jong; geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet aankan. Sommige dingen wil je niet of hoef je niet te weten. Zeker niet als je zo onzeker bent als jij kennelijk bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_132877690
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
Cockcount=100?
pi_132883384
Huil je ook tijdens de sex? :')
Dwaas
We are all undesirables
pi_132883571
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
  PR en moderator maandag 4 november 2013 @ 12:32:57 #85
288245 crew  Moira
pi_132885346
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Modjopower het volgende:
Huil je ook tijdens de sex? :')
Dwaas
Hehe, moest grinniken :')
Fuck the EBU.
pi_132885698
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
pi_132885726
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
Nooit meer neuken natuurlijk. Als hij een beetje consequent zou zijn.
pi_132886254
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..

just sayin' ..
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 4 november 2013 @ 13:08:04 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132886323
quote:
16s.gif Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef probeer het volgende:
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..

just sayin' ..
Uhm ...

Daar was TS al eventjes achter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132886402
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ...

Daar was TS al eventjes achter.
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag :)
  maandag 4 november 2013 @ 13:12:40 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132886450
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:

Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag :)
En dan vergeet je de OP te lezen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132886458
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn. ;)
pi_132886553
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn. ;)
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132886581
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan vergeet je de OP te lezen?
Och, volgens mij had ik m van de week al gelezen. Niet veel boeiends, TS doet een beetje sneu. Geen inhoudelijke reactie waard iig.
pi_132886582
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé ;)
pi_132886910
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé ;)
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor ;) .. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
pi_132887018
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor ;) .. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent. :') Liever nog de fantasieën van TS. ;(
  PR en moderator maandag 4 november 2013 @ 13:38:08 #98
288245 crew  Moira
pi_132887084
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard :9
Fuck the EBU.
pi_132887100
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard :9
_O-
Edit: inclusief jouw nutteloze reactie :9
pi_132887108
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent. :') Liever nog de fantasieën van TS. ;(
Ok ok .. iets constructiefs dan ..

ja nee fuck .. ive got nothing.. ts, gewoon niet zo moeilijk doen

En dit topic is toch al zo goed als dood

Edit: okok, ik houd op en ga wel ff lunchen ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')