quote:
Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Wowowow. Nu laat je je 'pijn' doen door dingen die je zélf in je eigen hoofd bedenkt, die niet daadwerkelijk waar hoeven te zijn.
Als je voor de eerste keer seks hebt met een 'nieuw' persoon (al heb je er al 1000 gehad) is het altijd nieuw en wennen en ontdekken, net als dat voor jou is.
Zij heeft dan al misschien eens seks gehad, maar misschien deden zij helemaal niet het 'juiste' bij haar of vond ze het niks vergeleken met de seks met jou.
Het voelt bij iedereen anders, dus jij bent voor haar net zo spannend om te ontdekken als zij voor jou.
Maak daar samen gebruik van en geniet ervan, ipv je er druk over te maken!
quote:
Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen.
Jij wil iemand slaan die ooit in een verleden eens seks met je huidige vriendin gehad heeft, toen je haar nog niet eens kende? Alleen omdat jij je dat in zit te beelden?
Dat is niet echt logisch, he.
Probeer rationeel te blijven

quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan.
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft op het seksleven dat zij met jou ervaart. Zoek het eens bij jezelf en bij je eigen acties, probeer haar gewoon eens lekker te verwennen, geil haar lekker op en laat haar genieten van jouw aanrakingen. Spice it up yourself. Geen drogredenen bedenken.
quote:
Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Dat is natuurlijk onzin

quote:
Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...
Wow! Waarom?
Jij wil per se een meisje dat alleen voor jou is haar hele leven lang, nooit een andere man aangeraakt te hebben?
Of is dat alleen omdat jij voor háár niet óók met andere mensen seks hebt gehad?
Either way, een beetje egoïstisch, vind je niet?
Je moet haar ook haar ervaringen en levenslessen gunnen.
Verplaats je eens in haar.
Zij heeft in het verleden een aantal kalverliefdes gehad, niet zo serieuze relaties zoals veel mensen die aan het eind van de puberteit hebben. Daar is niks mis mee, toch?
Uiteindelijk bleek in beide gevallen dit niks voor haar te zijn.
Maar toen kwam ze jou tegen! Wat leuk, een nieuwe vriend, jullie delen dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses en je hebt het super leuk met elkaar!
Ja, voor deze jongen wil ze echt gaan

Maar jij veroorzaakt een beetje spanning in de relatie omdat je er zo enorm mee zit dat zij al eens eerder seks hebt gehad in haar leven. Onnodige spanning!
Zij kan zich nergens voor verantwoorden, of zou ze zich moeten verontschuldigen dat ze zoals vele andere normale mensen als tiener wel eens seks met vriendjes heeft gehad? Nee toch? Dat is toch onzin?
Zij kan er dus niks aan doen dat haar vriend dat zo voelt. Zij wil namelijk compleet voor jou gaan maar jij houdt jezelf daarin tegen door met haar verleden te zitten, terwijl dat helemaal geen probleem hoeft (hoort) te zijn!
Dat is toch super vervelend voor haar?
Waarom doe je dat jezelf en je vriendin aan?
Focus op elkaar en op jullie geluk samen, geniet van jullie seks samen en leer van elkaar (op seksgebied). Hou het leuk voor jezelf en voor elkaar!