Ah okéquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan heeft ze het aantal scharrels en one night stands nog niet eens genoemd!
Wowowow. Nu laat je je 'pijn' doen door dingen die je zélf in je eigen hoofd bedenkt, die niet daadwerkelijk waar hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Jij wil iemand slaan die ooit in een verleden eens seks met je huidige vriendin gehad heeft, toen je haar nog niet eens kende? Alleen omdat jij je dat in zit te beelden?quote:Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen.
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft op het seksleven dat zij met jou ervaart. Zoek het eens bij jezelf en bij je eigen acties, probeer haar gewoon eens lekker te verwennen, geil haar lekker op en laat haar genieten van jouw aanrakingen. Spice it up yourself. Geen drogredenen bedenken.quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan.
Dat is natuurlijk onzinquote:Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Wow! Waarom?quote:Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...
Wat heb jij te verbergen? Dit lijkt wel wat verdacht. Zo duidelijk maken dat mensen niet naar je verleden moeten vragen... Kom op, vertel alle details maarquote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
Cockcount=100?quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.quote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
Nooit meer neuken natuurlijk. Als hij een beetje consequent zou zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
Uhm ...quote:Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef probeer het volgende:
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..
just sayin' ..
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaagquote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ...
Daar was TS al eventjes achter.
En dan vergeet je de OP te lezen?quote:Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag
Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.quote:Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Och, volgens mij had ik m van de week al gelezen. Niet veel boeiends, TS doet een beetje sneu. Geen inhoudelijke reactie waard iig.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoorquote:Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent.quote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor.. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
quote:Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard
Ok ok .. iets constructiefs dan ..quote:Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent.Liever nog de fantasieën van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |