Sorry, niet gezienquote:Op woensdag 6 november 2013 12:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat zei ik vanmorgen, op reddit stond deze:
[ afbeelding ]
probleem met "zeldzame" auto's is, dat mensen dus met dit soort truukjes komen om anderen er ook aan te helpen. En op die manier hele groepen mensen in zeldzame auto's rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is de beste en mooiste auto in de sedan klasse, ook is hij vrij lastig te vinden zonder hulp. Ik ben zelf 3 uur aan het zoeken geweest
Ik heb gister ook uit frustratie de xbox uitgezet. Op een gegeven moment achterblijvers die je gaan beuken en zelfs 1 die tegen het verkeer in gaat rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat er crashes zijn kan ik prima mee leven. Vooral op criminal records, met slipstreams in supercars moet je best een partijtje sturen om iemand in te halen zonder hem/haar te raken en niet uit de bocht te vliegen.
Maar gisteren ging ik na de start probleemloos aan kop (compleet andere race trouwens), tot de nummer 2 op een kaarsrecht stuk compleet mijn zijkant in vliegt. Waardoor ik de baan af schiet en boven op zo'n boog van een brug land. Meteen 8ste... best hoor, ook zonder catchup haal ik nog wel een paar auto's in. Uiteindelijk 6de. Maar ik kan me best ergeren aan dat soort mensen. Een keer is leuk, zeker met vrienden zo'n chaos raceje een keer. Maar zo debiel had ik het nog niet meegemaakt.
Wat dat betreft mag er van mij best een optie bij om races te laten verlopen zoals bij Forza Horizon. Als je te hard of opzettelijk richting iemand gaat, dan wordt je een ghost en vlieg je er gewoon doorheen. Lijkt me ideaal.
[..]
Denk ik ook ja![]()
Wie krijgen het eigenlijk allemaal?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat zei ik vanmorgen, op reddit stond deze:
[ afbeelding ]
dat idee heb ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook uit frustratie de xbox uitgezet. Op een gegeven moment achterblijvers die je gaan beuken en zelfs 1 die tegen het verkeer in gaat rijden.
En het zal wel aan mij liggen, maar zodra ik moet respawnen ben ik zeker in de korte races kansloos, terwijl het lijkt alsof tegenstanders die moeten respawnen veel sneller weer op de baan zijn.
als het goed is iedereen die in oktober online is geweest.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wie krijgen het eigenlijk allemaal?
Je kan beter op plaats 2 of 3 rijden...nummer 1 is altijd de lul. Redelijk aantal keer op 1 gereden waar inderdaad gewoon 3 gasten een ronde achterliepen en spook gingen rijden om lekker iedereen de race uit te beukenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook uit frustratie de xbox uitgezet. Op een gegeven moment achterblijvers die je gaan beuken en zelfs 1 die tegen het verkeer in gaat rijden.
En het zal wel aan mij liggen, maar zodra ik moet respawnen ben ik zeker in de korte races kansloos, terwijl het lijkt alsof tegenstanders die moeten respawnen veel sneller weer op de baan zijn.
Heerlijk om te doen als je het zat bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cool...toch ook wel jammer aan een kant, maar ach.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als het goed is iedereen die in oktober online is geweest.
Dat je elkaar een keer raakt kan gebeuren, maar het moedwillig elkaar er af beuken heb ik gewoon echt een pleurishekel aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook wel eens ja
Maar ik zet er m'n xbox niet voor uit. Ik race hem uit (voor een paar $ en RP), en daarna quit ik de groep wel weer
Nou, ik moet zeggen... ik had van t weekend wel geluk. Belande in een groep die (helaas) alleen maar criminal records deed, maar wel serieus was. 1 van de races was ook echt superspannend. 5 rondes in supercars. 5 Adders, en 2 Entities (waaronder ik). En die andere Enitity en ik reden al die Adders zoek. Echt gewoon nek aan nek met z'n tweeen. En tuurlijk, wel eens een (per ongeluk) tikje, maar niemand van de baan douwen. Ik werd uiteindelijk 2de met 0,07 seconden verschil. De nummer 3 kwam op 5 seconden binnen. En elke replay erna was gewoon vet. Niemand roste iemand anders van de baan. Alleen de muscle-race was wel chaos omdat die dingen niet een bocht vatzoenlijk kunnen nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kan beter op plaats 2 of 3 rijden...nummer 1 is altijd de lul. Redelijk aantal keer op 1 gereden waar inderdaad gewoon 3 gasten een ronde achterliepen en spook gingen rijden om lekker iedereen de race uit te beuken
Wel fijn als je op 1 ligt en je hem net mist en hij wel de rest beuktquote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kan beter op plaats 2 of 3 rijden...nummer 1 is altijd de lul. Redelijk aantal keer op 1 gereden waar inderdaad gewoon 3 gasten een ronde achterliepen en spook gingen rijden om lekker iedereen de race uit te beuken
Muscle-racequote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen... ik had van t weekend wel geluk. Belande in een groep die (helaas) alleen maar criminal records deed, maar wel serieus was. 1 van de races was ook echt superspannend. 5 rondes in supercars. 5 Adders, en 2 Entities (waaronder ik). En die andere Enitity en ik reden al die Adders zoek. Echt gewoon nek aan nek met z'n tweeen. En tuurlijk, wel eens een (per ongeluk) tikje, maar niemand van de baan douwen. Ik werd uiteindelijk 2de met 0,07 seconden verschil. De nummer 3 kwam op 5 seconden binnen. En elke replay erna was gewoon vet. Niemand roste iemand anders van de baan. Alleen de muscle-race was wel chaos omdat die dingen niet een bocht vatzoenlijk kunnen nemen.
Ligt aan het aantal rondes natuurlijk. Met 1 ronde is 1 tikje fataal idd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je elkaar een keer raakt kan gebeuren, maar het moedwillig elkaar er af beuken heb ik gewoon echt een pleurishekel aan.
Zeker in bijvoorbeeld criminal records, die is te kort om ze dan nog in te halen.
Maar dat is altijd nog anders dan wanneer iemand je een pit manouvre geeftquote:Op woensdag 6 november 2013 12:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal rondes natuurlijk. Met 1 ronde is 1 tikje fataal idd.
Maar criminal records is ondanks dat het maar een rondje is ook best lastig. Veel mensen schatten de bochten verkeerd in. En zeker met supercars is een slipstream al dodelijk. Het steekt op die snelheid heel nauw. En als je dan in een bocht vol gas met je Entity (hihi, tity)er langs probeert te komen is de kans bijzonder groot dat je je voorligger raakt.
Waarom is dat een probleem? Je wilt zelf wel die auto maar gunt het andere niet? Uniek ben je toch nooit in een gamequote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
probleem met "zeldzame" auto's is, dat mensen dus met dit soort truukjes komen om anderen er ook aan te helpen. En op die manier hele groepen mensen in zeldzame auto's rijden.
Zelfde geldt voor die Ratloader. Eerst kwam ik hem nooit tegen, niet in SP en niet in MP, maar inmiddels heb ik in beide een Ratloader, en kon ik er nog 2 vinden voor andere crewleden.
ja, das gewoon een naaistreek.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat is altijd nog anders dan wanneer iemand je een pit manouvre geeft
probleem was meer figuurlijk gesproken... het is niet daadwerkelijk een probleem idd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? Je wilt zelf wel die auto maar gunt het andere niet? Uniek ben je toch nooit in een game
Sommige doen dat al meteen bij de start. Nou dan ben je voor mij de rest van de race dan boeit winnen me niet meerquote:
Ik zie dat plaatje en vraag me meteen af.. is die bak kogelvrij? Want dat is dan best een handig dingquote:Op woensdag 6 november 2013 12:57 schreef sjonnie1990 het volgende:
Blijft leuk die bulldozers. Iemand die weet welke auto het was?
[ afbeelding ]
ik zou zeggen zo'n Fucilante ofzo... Schijtster Fucillie noem ik hem... maar weet niet hoe je het echt uitspreektquote:Op woensdag 6 november 2013 12:57 schreef sjonnie1990 het volgende:
Blijft leuk die bulldozers. Iemand die weet welke auto het was?
[ afbeelding ]
Haha, nee helaas niet. Wel sterkquote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje en vraag me meteen af.. is die bak kogelvrij? Want dat is dan best een handig ding
Winningquote:Op woensdag 6 november 2013 13:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zou zeggen zo'n Fucilante ofzo... Schijtster Fucillie noem ik hem... maar weet niet hoe je het echt uitspreekt
edit:
ik win!!!
Schyster Fusilade
[ afbeelding ]![]()
Volgende ronde!
edit2:(al vind ik de meeste van die motor-crashes meer race-chaos dan opzettelijk rossen, maar goed)
Bedoel niet de hele wagen he. Maar als je echt die "schuifbak"? voor je raam zet als het ware....quote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, nee helaas niet. Wel sterk
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar als je die relatief kleine bij de quarry bedoelt, dan ja. Je kan dan zelfs een ander persoon in die bak laten zitten, maar helaas gaat die dan steeds op zijn bek tijdens het rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel niet de hele wagen he. Maar als je echt die "schuifbak"? voor je raam zet als het ware....
Ik wil van iedere klasse waar je mee kan racen een auto. Ik moet nog een sedan en een classic sports car.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.
[..]
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.Altijd leuk om te zien hoe ze een ravijn of telefoonpaal in rijden.
Mijn wagens gebruik ik om anderen te pakken of om zelf weg te komen. Ik vind zo'n muscle car ook gaaf. Maar ik pak er geen Adder mee op de snelwegquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.
[..]
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.Altijd leuk om te zien hoe ze een ravijn of telefoonpaal in rijden.
Stinger GT of Monroe.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wil van iedere klasse waar je mee kan racen een auto. Ik moet nog een sedan en een classic sports car.
Monroe wordt hetquote:
Oh handig ook maar eens met zo'n ding rellen danquote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar als je die relatief kleine bij de quarry bedoelt, dan ja. Je kan dan zelfs een ander persoon in die bak laten zitten, maar helaas gaat die dan steeds op zijn bek tijdens het rijden.
Ik dacht rond de 4 ton, Stinger 8.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Monroe wordt hetIk weet niet wat ie kost maar met dat geld van rockstar kom ik dan aardig dichtbij.
idd, de Monroequote:
Monroe by Pagassiquote:Op woensdag 6 november 2013 13:32 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 4 ton, Stinger 8.
ik postte van de week deze:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Er had laatst iemand op het forum een link geplaatst, waarin je kon zoeken naar hoe de auto's eruit zagen. Iemand die hem toevallig heeft?
Top! Die bovenste bedoelde ik!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte van de week deze:
http://perpetualmedia.ca/gta/
edit:
en deze link is ook handig:
https://docs.google.com/s(...)HdEanc&usp=drive_web
hier staat die Monroe dan idd weer voor bijna 5 ton...
Host je eigen race danquote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog wat glitches waar ik wat geld mee naar binnen kan harken?
Ik verdien zo'n 70k per dag
Die races zijn ALLEMAAL custom cars (lees: Opgevoerde Adders) met CATCHUP aan dus verlies ik daar wel vaak mee
Zolang catchup aan staat hebben custom cars ook weinig zin. Dan maak je nog steeds wel kansquote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog wat glitches waar ik wat geld mee naar binnen kan harken?
Ik verdien zo'n 70k per dag
Die races zijn ALLEMAAL custom cars (lees: Opgevoerde Adders) met CATCHUP aan dus verlies ik daar wel vaak mee
Ik zeg ook niet dat ik constant achteraan rijd, maar je moet naar mijn inziens idd niet voorop rijden maar tweedes rijden, totdat de finish in beeld komtquote:Op woensdag 6 november 2013 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang catchup aan staat hebben custom cars ook weinig zin. Dan maak je nog steeds wel kans
En ja, er zijn glitches. Zoek maar op LSC glitch.
Overigens worden de races niet makkelijker als je opeens met je opgevoerde auto aan de start komt hoorZeker niet als je dan alsnog met catchup rijd.
Oh, raar. Misschien ben ik in de war met de Bullet dan, anders zou ik niet weten waar dat bedrag vandaan komt.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, de Monroe
[..]
Monroe by Pagassi
Inspired By: Ford GT40
Class: SPORTS CLASSIC
Buy Price: $875,000
Met catchup aan sta ik soms al 10 seconden voor laat staan met catchup uitquote:Op woensdag 6 november 2013 14:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik constant achteraan rijd, maar je moet naar mijn inziens idd niet voorop rijden maar tweedes rijden, totdat de finish in beeld komt(makkelijker gezegd dan gedaan overigens)
Ik wil graag vandaag nog met wat FOK!-ers desnoods wat racen, mits catch up uitstaat en er NIET gebeukt wordt
Ik speel altijd eerlijk totdat d'r van die paupers expres tegen de achterkant van je auto aantikken waardoor je van eerste naar laatstes gaat
Niet als ik meerijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met catchup aan sta ik soms al 10 seconden voor laat staan met catchup uit
Jij rijd ook lekker ja. Maar wat wil je met die naam.quote:
Nee, ik denk dat de site waar ik dat vandaan plakte het fout heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh, raar. Misschien ben ik in de war met de Bullet dan, anders zou ik niet weten waar dat bedrag vandaan komt.
Zeker waar. Met mijn eigen crew probeert men ook vaak clean te rijden, maar dat wil lang niet altijd lukken. Vooral frustrerend als iemand achter je geen kant op kan in je slipstream en je dan maar in je kont beukt in plaats van even van je gas te gaan. Toen ik met jullie meereed ging het echter allemaal prima, beste en leukste races die ik gehad heb in GTA.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij rijd ook lekker ja. Maar wat wil je met die naam.
Je kan zeggen wat je wil maar die groep waar ik vaak mee race raced behoorlijk clean.
Afhankelijk van hoe lang je met school bezig bent geweest, even een update:quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wegens school een hele tijd geen GTA gedaan en zie dat ik niet meer in de crew zit, maar ik ben van plan nu online te gaan dus wil er wel weer in!
XBL: Gizmootje
Social: Gizmootje
Heb invite gestuurd, Joe
Af en toe doe ik dit per ongeluk. Ik probeer zoveel mogelijk de rest niet te raken, en als het maar een paar spelers zijn dan lukt het me nog wel om van het gas te gaan en wat te zwabberen met m'n auto zodat ik niet meer recht achter iemand zit. Maar met een volle race en tig autos voor me / om me heen wil het soms toch wel gebeuren. En dan roep ik ook "Sorry!".quote:Op woensdag 6 november 2013 14:10 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Vooral frustrerend als iemand achter je geen kant op kan in je slipstream en je dan maar in je kont beukt in plaats van even van je gas te gaan.
jep, maar volgens mij is die naam nutteloos, aangezien ik volgens mij gewoon m'n xbox tag zie als ik speel, en niet m'n ingame naam... maar dat kan ik mis hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef _NZT_ het volgende:
Binnenkort maar eens gamertag veranderen (heb nu m'n volledige naam) en dan ook maar eens de FOK crew joinen..
Je kan toch meerdere personages aanmaken?
Mijn Xbox tag is mijn volledige naam..quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep, maar volgens mij is die naam nutteloos, aangezien ik volgens mij gewoon m'n xbox tag zie als ik speel, en niet m'n ingame naam... maar dat kan ik mis hebben
Owkeee... Ik heb net een request gestuurd naar de FOK X360 Crew, die 21 oktober is opgericht. Is dat dan de goede?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe lang je met school bezig bent geweest, even een update:
-de algemene fok-crew is opgeheven in een aparte fok-ps3 en fok-xbox crew.
-de fok-xbox crew was opgezet door iemand wiens naam ik al weer kwijt ben. Dus we moesten opnieuw joinen
-die fokker kreeg commentaar omdat hij na de lapo geen nieuw deel had geopend. en hij was daar zo boos over dat ie de hele xbox crew heeft opgeheven (ipv eruit stappen en iemand anders leider maken). Dus moesten we weer opnieuw beginnen
jepquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Owkeee... Ik heb net een request gestuurd naar de FOK X360 Crew, die 21 oktober is opgericht. Is dat dan de goede?
Ok, dan mag KamikazeKid mij acceptequote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_x360_crew
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Cryothic het volgende:
niet volgens socialclub, maar ik heb ook geen idee of je het pas krijgt als je daadwerkelijk de game start. Of dat je het dus al eerder kunt zien.
Een keer maakt me niet uit, maar ik zat een keer met iemand anders die dit op vier opeenvolgende races bij mij deed.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Af en toe doe ik dit per ongeluk. Ik probeer zoveel mogelijk de rest niet te raken, en als het maar een paar spelers zijn dan lukt het me nog wel om van het gas te gaan en wat te zwabberen met m'n auto zodat ik niet meer recht achter iemand zit. Maar met een volle race en tig autos voor me / om me heen wil het soms toch wel gebeuren. En dan roep ik ook "Sorry!".. Ik doe het in ieder geval niet met opzet.
wtf? 1,25 miljoen?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef Shadeauw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees hier al meerdere berichten over...
Bij die inderdaad wel ja, Bij die 1,25 miljoen weet ik het zo net nog niet.. Klinkt niet echt aannemelijk, maar zijn al meerdere reports over geweest. Ook met picproof...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:19 schreef Cryothic het volgende:
Briljant
Het photoshop gevoel wordt sterker
Die $500,001.00 heb ik nu dus ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Bij die inderdaad wel ja, Bij die 1,25 miljoen weet ik het zo net nog niet.. Klinkt niet echt aannemelijk, maar zijn al meerdere reports over geweest. Ook met picproof...
-edit-
Meer screens van de 500.001
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er al verschil is, zal het denk ik minimaal zijn. Verschil zit hem denk ik vooral in zelf een kleur kiezen, of een livery.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:00 schreef rival het volgende:
Volgens een lijstje hier in het topic zijn de bati801 en de bati801RR kwa stats helemaal gelijk aan elkaar...
Denken jullie dat dat klopt?
qua tuning kan je er hetzelfde mee doen iig...quote:Op donderdag 7 november 2013 10:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als er al verschil is, zal het denk ik minimaal zijn. Verschil zit hem denk ik vooral in zelf een kleur kiezen, of een livery.
Geen idee, ben er nog niet mee bezig geweest buiten races omquote:Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
qua tuning kan je er hetzelfde mee doen iig...
Fuck die RR dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog niet mee bezig geweest buiten races om
Las net op een site dat 1 iemand riep dat de RR marginaal sneller accelereerde, maar zodra ze beide volledig gemod zijn, er weer 0 verschil is.
edit:
ik kwam deze net tegen op reddit...
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot die site online gaat
Ik hebquote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef Cryothic het volgende:
Heb sinds gisteren een 10 car garage... dus nu wordt t toch tijd om m'n voorlopige lijst op te gaan zetten qua auto's.
nu in de garage:
1. Karin Futo
2. Karin Sultan
3. Maibatsu Penumbra
4. Declasse Tornado
5. Vapid Dominator
6. Maibatsu Sanchez
7. Ubermacht Zion
8. Western Bagger
Maar ik denk:
Futo er misschien uit.
Penumbra gaat vervangen worden door een 9F (cabrio?)
Dominator gaat denk ik vervangen worden door een Sabre Turbo
Sanchez er misschien uit
Zion er sowieso uit (was toevallig een auto waarmee ik bij m'n garage aan kwam rijden.
Ik wil dus nog een 9F en een Tailgater... opzich heb ik daar nu nog wel plek voor, dus voorlopig hoeft er nog niks weg, maar toch...
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb
1. Comet
2. Akuma
3. Bati801
4. Bati801RR
5. Jeep van die mercenaries (naam?) Mesa
6. Zo'n crosskever (stond voor mijn deur dus maar naar binnen gereden) Injection
7. Die grootste Pickup/Jeep (Ik ben goed in namen he) Granger?
8. Elegy
9. ADDER
En die andere plek heb ik vrij voor als ik wagens tegen kom die ik aan LSC wil verkopen.
Mijn gisteren verworven Sultan is mat-lime-groen. Met classic zwartquote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef rival het volgende:
Oh en bijna alles is gifgroen maar de centen waren op
Groen en zwart. Zo hoort hetquote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn gisteren verworven Sultan is mat-lime-groen. Met classic zwart
Rentequote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb:
1. Sentinel Oracle 1 (zwart/heist auto)
2. Obey Tailgater (zwart)
3. Bati 801 (zwart/chrome)
4. Benefactor Schwartzer (rood)
5. Annis Elegy RH8 (creme parelmoer)
6. Albany Manana (paars)
7. Grotti Carbonnizare (wit)
8. Invetero Coquette (staal/creme parelmoer)
9. Declasse Vigero (bruin/creme parelmoer)
10. Pegassi Vacca (donkerblauw)
En wat ik ook heb is de 500.001 dollar van Rockstar.
Raar bedrag
Wil trouwens wel 1 of 2 auto's vervangen in mijn garage, maar weet niet welke.
De 2 traagste natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb:
1. Sentinel Oracle 1 (zwart/heist auto)
2. Obey Tailgater (zwart)
3. Bati 801 (zwart/chrome)
4. Benefactor Schwartzer (rood)
5. Annis Elegy RH8 (creme parelmoer)
6. Albany Manana (paars)
7. Grotti Carbonnizare (wit)
8. Invetero Coquette (staal/creme parelmoer)
9. Declasse Vigero (bruin/creme parelmoer)
10. Pegassi Vacca (donkerblauw)
En wat ik ook heb is de 500.001 dollar van Rockstar.
Raar bedrag
Wil trouwens wel 1 of 2 auto's vervangen in mijn garage, maar weet niet welke.
Dat zijn dan waarschijnlijk de Manana en de Vigero. De Manana mag inderdaad waarschijnlijk weg, maar de Vigero ben ik stiekem een klein beetje op verliefdquote:
Goed punt wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk de Manana en de Vigero. De Manana mag inderdaad waarschijnlijk weg, maar de Vigero ben ik stiekem een klein beetje op verliefd. (Want Camaro '69)
Voor het rossen zou ik die Mesa3 inruilen voor een Rebel. Die vond ik net ff een tikkie sneller over de bergen rossen. Die Mesa donderde steeds omquote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Ik heb nu dus ook een paar trage wagens, daar kan je lekker mee crossen...
Daar kan ik nou zo een lol in hebben, lekker door die bergen knallen
Maar die mesa was gratis die kwamen ze zo voor de deur afleverenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor het rossen zou ik die Mesa3 inruilen voor een Rebel. Die vond ik net ff een tikkie sneller over de bergen rossen. Die Mesa donderde steeds om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |