Winningquote:Op woensdag 6 november 2013 13:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zou zeggen zo'n Fucilante ofzo... Schijtster Fucillie noem ik hem... maar weet niet hoe je het echt uitspreekt
edit:
ik win!!!
Schyster Fusilade
[ afbeelding ]![]()
Volgende ronde!
edit2:(al vind ik de meeste van die motor-crashes meer race-chaos dan opzettelijk rossen, maar goed)
Bedoel niet de hele wagen he. Maar als je echt die "schuifbak"? voor je raam zet als het ware....quote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, nee helaas niet. Wel sterk
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kan beter op plaats 2 of 3 rijden...nummer 1 is altijd de lul. Redelijk aantal keer op 1 gereden waar inderdaad gewoon 3 gasten een ronde achterliepen en spook gingen rijden om lekker iedereen de race uit te beuken
Ik kan het plaatje niet zien, maar als je die relatief kleine bij de quarry bedoelt, dan ja. Je kan dan zelfs een ander persoon in die bak laten zitten, maar helaas gaat die dan steeds op zijn bek tijdens het rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel niet de hele wagen he. Maar als je echt die "schuifbak"? voor je raam zet als het ware....
Ik wil van iedere klasse waar je mee kan racen een auto. Ik moet nog een sedan en een classic sports car.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.
[..]
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.Altijd leuk om te zien hoe ze een ravijn of telefoonpaal in rijden.
Mijn wagens gebruik ik om anderen te pakken of om zelf weg te komen. Ik vind zo'n muscle car ook gaaf. Maar ik pak er geen Adder mee op de snelwegquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Veel leuker dan wat bijna iedereen doet: 10 supercars en allemaal volledig upgraden. Beetje afwisseling is wel zo leuk. Ik vind persoonlijk de meeste Muscle, Sports en Coupes sowieso mooier dan Supercars.
[..]
Het is altijd wel leuk om daarop te anticiperen. Als je iemand wel eens heb zien beuken, volgende keer dat je dichtbij komt wachten tot hij zijn "move" maakt en dan keihard op de rem trappen.Altijd leuk om te zien hoe ze een ravijn of telefoonpaal in rijden.
Stinger GT of Monroe.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wil van iedere klasse waar je mee kan racen een auto. Ik moet nog een sedan en een classic sports car.
Monroe wordt hetquote:
Oh handig ook maar eens met zo'n ding rellen danquote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar als je die relatief kleine bij de quarry bedoelt, dan ja. Je kan dan zelfs een ander persoon in die bak laten zitten, maar helaas gaat die dan steeds op zijn bek tijdens het rijden.
Ik dacht rond de 4 ton, Stinger 8.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Monroe wordt hetIk weet niet wat ie kost maar met dat geld van rockstar kom ik dan aardig dichtbij.
idd, de Monroequote:
Monroe by Pagassiquote:Op woensdag 6 november 2013 13:32 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 4 ton, Stinger 8.
ik postte van de week deze:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef sjonnie1990 het volgende:
Er had laatst iemand op het forum een link geplaatst, waarin je kon zoeken naar hoe de auto's eruit zagen. Iemand die hem toevallig heeft?
Top! Die bovenste bedoelde ik!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte van de week deze:
http://perpetualmedia.ca/gta/
edit:
en deze link is ook handig:
https://docs.google.com/s(...)HdEanc&usp=drive_web
hier staat die Monroe dan idd weer voor bijna 5 ton...
Host je eigen race danquote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog wat glitches waar ik wat geld mee naar binnen kan harken?
Ik verdien zo'n 70k per dag
Die races zijn ALLEMAAL custom cars (lees: Opgevoerde Adders) met CATCHUP aan dus verlies ik daar wel vaak mee
Zolang catchup aan staat hebben custom cars ook weinig zin. Dan maak je nog steeds wel kansquote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog wat glitches waar ik wat geld mee naar binnen kan harken?
Ik verdien zo'n 70k per dag
Die races zijn ALLEMAAL custom cars (lees: Opgevoerde Adders) met CATCHUP aan dus verlies ik daar wel vaak mee
Ik zeg ook niet dat ik constant achteraan rijd, maar je moet naar mijn inziens idd niet voorop rijden maar tweedes rijden, totdat de finish in beeld komtquote:Op woensdag 6 november 2013 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang catchup aan staat hebben custom cars ook weinig zin. Dan maak je nog steeds wel kans
En ja, er zijn glitches. Zoek maar op LSC glitch.
Overigens worden de races niet makkelijker als je opeens met je opgevoerde auto aan de start komt hoorZeker niet als je dan alsnog met catchup rijd.
Oh, raar. Misschien ben ik in de war met de Bullet dan, anders zou ik niet weten waar dat bedrag vandaan komt.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, de Monroe
[..]
Monroe by Pagassi
Inspired By: Ford GT40
Class: SPORTS CLASSIC
Buy Price: $875,000
Met catchup aan sta ik soms al 10 seconden voor laat staan met catchup uitquote:Op woensdag 6 november 2013 14:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik constant achteraan rijd, maar je moet naar mijn inziens idd niet voorop rijden maar tweedes rijden, totdat de finish in beeld komt(makkelijker gezegd dan gedaan overigens)
Ik wil graag vandaag nog met wat FOK!-ers desnoods wat racen, mits catch up uitstaat en er NIET gebeukt wordt
Ik speel altijd eerlijk totdat d'r van die paupers expres tegen de achterkant van je auto aantikken waardoor je van eerste naar laatstes gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |