Slecht. Iemand haat mij op een forumpje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo tjackie hoe gaat het met je leven
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee te worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zet niet in op psv met een odd van 1,25 in een bekerwedstrijd
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee teworden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee te worden.
waarom doe je hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee teworden.
wie dan tjacksanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Iemand haat mij op een forumpje.
oh dat is een echte fappenmakerquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh dat is een echte fappenmaker
ik bedoel foppenmaker, haha kijk mij nou zeg ik zomaar fappen ipv foppen XD
ben jij melig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh dat is een echte fappenmaker
ik bedoel foppenmaker, haha kijk mij nou zeg ik zomaar fappen ipv foppen XD
nee maar wel in een goede buiquote:
quote:
Ja, daar wordt je toch melig van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zijn twee betekenissen van, wist je dat?
Godver.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh ik hoop dat je dan een paraplu bij je hebt xd hihi
quote:
Jij voldoet aan beide betekenissen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je toch melig van.
Wie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
yvonne gaat mij helpen iemand klappen op utrecht centraal
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ken je niet maar je hebt hierbij mijn goedkeuring
Was een combinatie van totaal 7 duels.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:
Euhm, wut?quote:
barbara barend meestal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Elan het volgende:
Wat voor potjes zet jij meestal in dan Adames?
Ich bin kein klönquote:
Nee forreal, ik ben genuinequote:
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee forreal, ik ben genuine
Hij is snitch ik haat hem dus nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
eland ik vind je toffe gozer maar je moet wel dimmen tegen tjacka btw
dat is even balen voor die hond zeg, ik hoop dat ze hem nog terugvindenquote:Jongetje overreden op A325
Op de A325 in Arnhem is een jongetje van vijf omgekomen toen hij door twee auto's werd aangereden. Hij rende volgens ooggetuigen achter zijn hond aan, die de weg was opgegaan. De politie wil dat niet bevestigen. Volgens de politie was het kind alleen.
Het ongeluk gebeurde rond 19.00 uur bij een afrit. Hulpdiensten hebben het kind uit Arnhem gereanimeerd, maar dat mocht niet baten.
De bestuurders van de twee auto's die de jongen raakten, zijn gehoord. Ook heeft de politie gesproken met andere ooggetuigen om er achter komen wat er precies is gebeurd.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet erg
Done deal. mag ook op vrouwen enzo...voor afwisseling...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet erg
Elan is een debiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo snitch leg jouw kant van verhaal eens uit dan
als je met vrouwen nina dobrev bedoelt dan ben je mijn beste vriendinquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Done deal. mag ook op vrouwen enzo...voor afwisseling...
Behalve ik dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan mijn kloon niet zijn, want al mijn kloons hebben een ban.
Nina Dobrev isquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je met vrouwen nina dobrev bedoelt dan ben je mijn beste vriendin
Ik vertel hem zaken in dm die klikt hij door. Maakt kloon eian dus met mijn plaatje en ondertitel en gaat daarmee rellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo snitch leg jouw kant van verhaal eens uit dan
Dit heb je al eens verteldquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef Tyron het volgende:
ik had ooit een kloon toen ik ban had, het account heette ikbentyronniet, uiteindelijk kwamen ze er toch snel achter wel apart haha
Zo dat is kort maar krachtig jij bent vast een clone van Hapoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elan is een debiel.
Einde bericht.
smoofie confirmedquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij vampire diaries haak ik helaas af,
Dafuq is een smoof?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
smoofie confirmed
hoezo zit je op dat account smoof
Volgens Typisch ben ik een kloon van Rens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dat is kort maar krachtig jij bent vast een clone van Hapoel.
ja ik weet nietquote:
Ik mag hem wel maar hij haat mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elan is een debiel.
Einde bericht.
hoe gaat het met schoolquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik weet niet
ik ben dronken van een pak taksi die ik voor de helft heb leeg gedronken haha
ik leef graag op de "edge" kan je wel zeggen hahaha
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te wordenquote:
Jr ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
ja ik leef graag gevaarlijk, daar kicken de dames en christian erikens opquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou gebruik ik altijd als er even harde woorden moeten vallen.
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Ah kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Jr? Jr meodr?quote:
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stagequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah kan ik mij voorstellen.
Wel fijn ben je dit jaar klaar?
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stage
dusja
ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?
Vind ik een sterk subforumquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je post in renp dus ik dacht jr.
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20stequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordt
Maar ook kale plekken enzo krijgt iequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20ste
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?
oh is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar ook kale plekken enzo krijgt ie
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.
ik dacht dat we vrindjes warenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee die debiel met die Mufasa avatar.
Mij.....welquote:
Is jouw clone ontsnapt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Zijn we toch ook, ouwe reus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.quote:
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee die kan niet zo volwassen typen
[..]
hallo kachel, hoe gaat het meisje
wil je niet zo debiel doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn we toch ook, ouwe reus?
Ik gebruik gewoon graag het woord "debiel".
Stinho is een debiel.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
Hebt ie al een meissie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
ok dan is het goed en slaap lekker pikquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.
Dat is vrij triest. Nu duik ik mijn nest in.
Toedeloe
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedrag
En met jou?
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Hebt ie al een meissie?
oke loekquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh heb een ander dingetje in gedachte veel leuker.
Hij moet zo'n britse neuqslet nemen. Die zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebben
Doublepain ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.
Dafuq ben jij mang?quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk isquote:
Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.
Rozzje is een debiel.
Vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk is
Wie is Rozzje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Let's agree to disagree ok? ok? ok!?!?!?!?1111quote:
Rozzje opende vandaag een historisch topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Debiel dat het is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Dus noem hem vooral Loek, vindt-ie leuk.
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.quote:
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmoquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.
[b]Schijnt fan te zijn van Ronaldo.[/b]
is goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopbal toch?
Faler, je moet niet alles geloven.
Wat moet je daar mee?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam en telefoonnummer lekker puh.
Link?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Ik bel de dokter alvast want ik vrees dat ik niet meer bij kom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een foto op fok
Je weet niks debiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is goed.
ik weet toch niet dat callie kopbal was. maar nu is het wel zeker dat je loek bent. niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
Fappen op Eriksen daarentegen is wel toegestaan en volledig heteroseksueel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmo
Jij moet met jezelf door het leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
JR-Style slaapt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bel de dokter alvast want ik vrees dat ik niet meer bij kom.
JR-Style vindt dit leuk.
Foto is weggehaald...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel. Klb topic over een slapende oma in de trein. Met pic _ao-
Nee page 2 en 3 staat ie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Foto is weggehaald...![]()
Maar ik ga er maar vanuit dat het hilarisch was.
Ik had mijn oversized ballen in haar mond ge-theabagget.quote:
Is toch met balkje dus onherkenbaar gemaakt. Hij poste eerst zonder balkje en die werd verwijdert door de mod's.quote:
Ja bij staat geblokkeerd. Zijn obsessie werd mij iets te veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Of is dat zo'n abofunctie?
Valt iets voor te zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja bij staat geblokkeerd. Zijn obsessie werd mij iets te veel
Ik eet Doritos Paprika.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paprika.
Pacalus ik vind je een toffe user.
Hoe is het om niet constant in vi-quotes te praten?quote:
Ik praat graag in VI-quotes, maar johannes en Lokale_Notabele zijn daar veel beter in dan ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe is het om niet constant in vi-quotes te praten?
Ik moest er altijd erg om lachen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Is De Betweters een leuke show?
Mis die Borst best wel in tv-land.
Als het om mooie vrouwen gaat is Emma Watson inderdaad geen grote speler op het mondiale toneel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het niveau van jouw gifjes moet echt omhoog vriend mexicano.
Vooral met kort haar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het lijkt gewoon op een jongetje.
Ze had wel mooie tetjes vond ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou hommo wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze katten mogen juist niet naar buiten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:12 schreef Dven het volgende:
Vanmorgen een kwartier achter m'n kat aan moeten rennen omdat hij niet naar buiten wilde en ik niet wilde dat hij binnen bleef. Gevolg : Bus gemist en alsnog een taxi moeten pakken. Terwijl ik juist m'n reiskosten wat wilde verminderenSlecht begin van de maand
Veel Koreanen in de buurt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onze katten mogen juist niet naar buiten.
Einde interressant bericht.
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.quote:
Ragdollsquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.
Dag Beschermheilige van VBLquote:
Maine Koons?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.
Mooi hoor. Mijn zussen hebben ze ook. 1 zus heeft er 2 de andere 1, vandaar dat ik die noemde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een C van Coons maar klopt
Sinds wanneer mag je bergleeuwen als huisdier houden?quote:
Ik ben nu biquote:
Dat is m'n vriendin nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je bergleeuwen als huisdier houden?
Leuke vriendin wel. 8/10 Zou me mentaal laten behandelen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is m'n vriendin niet![]()
![]()
Blond
Ik heb geen mobiel dus onterechte klachtquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kanjergrote banners op fok mobiel
doen die het bij jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kanjergrote banners op fok mobiel
Aan de onderkant zit er nog 1quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
tering
ik heb dan blijkbaar een addblock op mijn telefoon ofzo
3 van die dingen op een paginaquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de onderkant zit er nog 1
Graag gedaan. Mensen zouden wat vaker gewaardeerd moeten worden voor dat soort leuke opmerkingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Sjaak.Ik vond hem ook wel leuk gevonden.
Als we elkaar allemaal wat meer zouden waarderen zou de wereld er een stuk beter uitzien!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mensen zouden wat vaker gewaardeerd moeten worden voor dat soort leuke opmerkingen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we elkaar allemaal wat meer zouden waarderen zou de wereld er een stuk beter uitzien!
Neequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet eens lunchpauze man
Alles voor het geld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Adames het volgende:
FB / Grotere reclames
ik moest wel lachen
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik merk dat ik door al deze negativiteit in begin te kakken![]()
Ga jij eerst je excuses maar eens aanbieden in het Japan topic en daarna in Japan zelf, vriend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.
Excuses zouden op zijn plaats zijn.
Ik denk dat Knut er eerst drie maanden mee zou moeten wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.
Excuses zouden op zijn plaats zijn.
Jammer dat er nog steeds oud zeer zit johannes, ik dacht dat we deze fase wel voorbij waren inmiddels.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Knut er eerst drie maanden mee zou moeten wachten.
Achterdocht is een slechte eigenschap René, zo plaats je jezelf volledig uit de markt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat er nog steeds oud zeer zit johannes, ik dacht dat we deze fase wel voorbij waren inmiddels.
Wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Tering wat een hoop reclame tussen posts in de mobiele versie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:43 schreef Dven het volgende:
Hond heeft thuis de internetkabel in 100 miljoen stukjes gebeten.
quote:
Nogal. Nu veel Criminal Minds kijken omdat dat de enige serie is die ik op HD heb staanquote:
Zal ik je even krabben. Met een stoel.quote:
zit je niet op je werk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogal. Nu veel Criminal Minds kijken omdat dat de enige serie is die ik op HD heb staanWel snel laten repareren anders dit weekend ook geen voetbal!
Ik had laatst wel een lekker tomatensoepje bij een aziatisch restaurant. Sowieso aziatischquote:
Chinese tomatensoep met zo'n biggy loempia is bazig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een lekker tomatensoepje bij een aziatisch restaurant. Sowieso aziatisch
Misosnoepquote:
Loempia's zijn sowieso bazig. Wij hebben op het werk heel soms chinese tomatensoep met ei, die is ook top.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep met zo'n biggy loempia is bazig.
Ja nu wel. Vanavond maar zuipen in de kroeg. Thuis kan ik toch niets doenquote:
Ik ben wel bekend met zeewier snoep. Dat is kanjertje lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pocky
[ afbeelding ]
En ze maken daar vers snoepjes, verkopen ze rond tempels. Maar dat heb ik hier nog nergens gezien.
Die heb ik ook af en toe thuis, maar das wel hartig. Meer soort chipsachtig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend met zeewier snoep. Dat is kanjertje lekker.
Dan kom ik op bezoek.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
Afgelopen zomer nog een Japanse presentatrice ontmoet die een aflevering van een Japanse serie hier kwam schieten. Sowieso wordt er hier wel veel met Japan gedaan. Op de universiteit studeren bijzonder veel mensen de taal, de Bulgaars Japanse Associatie is hier in de stad gevestigd, er zijn jaarlijks 25.000 toeristen uit Japan (ongeveer 1/5 van het totaal in geheel Nederland)... Eigenlijk zou ik een projectontwikkelaar moeten vinden die hier een Japantown wil opzetten. Goud geld verdienen
Kunnen we samen geen corrupt projectje met EU- en Japangeld opzetten?quote:
Een friendshipbridge.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we samen geen corrupt projectje met EU- en Japangeld opzetten?
Komt goed.quote:
Oriental lovequote:A group of 40 Japanese children who have lost their homes in the disastrous 9-degree earthquake will be coming to Bulgarian medieval capital Veliko Tarnovo for a month's stay.
The kids will have the opportunity to rest, lead a healthy life and get some diversion from what happened to them.
The invitation is extened by the Society for Friendship between Japan and Bulgaria, and involves the Veliko Tarnovo Univesity, as well as the local Bishopric, who are going to provide persons to take care of the kids.
The group will be accompanied by two adults from Japan.
Local families have also offered to act as hosts to the kids, but the organizers considered this might be a more stressful option, so the children will stay together at a hotel or similar establishment, free of charge.
- See more at: http://www.novinite.com/v(...)sthash.XcdvtcwN.dpuf
Voor de vreemdste fetishes, sms nu Jap Aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha wat een leuke grappen, je denkt natuurlijk dat je een sms dienst aanzet maar als je het achterelkaar leest dan staat er bijvoorbeeld Marokaan XD
Na die ramp bij tsjernobyl hadden wij een maand lang zo'n russisch kind in huis.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt goed.
We zijn in dit arme stadje sowieso goed voor het rijke Japan
[..]
Oriental love
Geef je al licht of krijg je rare schubachtige plaatjes op je lijf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na die ramp bij tsjernobyl hadden wij een maand lang zo'n russisch kind in huis.
Nu ik erover nadenk ben ik wel regelmatig bloot gesteld aan straling. Eerst die sovjet, toen gewerkt in de kerncentrale, gezwommen in zee bij Tokyo paar maandjes na de ramp.. Hmm.
quote:Amerikaanse miljonair wint opnieuw de jackpot
Een man in Florida die vorig jaar tien miljoen dollar (7,4 miljoen euro) won in de loterij, heeft opnieuw de jackpot gewonnen. Dit keer streek hij drie miljoen dollar op.
Foto: Thinkstock Dat schrijven Amerikaanse media vrijdag.
De 67-jarige James Bozeman had beide keren willekeurig zes cijfers uitgekozen bij dezelfde benzinepomp.
Zijn tweede prijs won hij afgelopen augustus al, maar die winst incasseerde hij deze week pas. Waarom hij zo lang wachtte, is niet bekend.
Volgens deskundigen was zijn kans om één keer de loterij te winnen ongeveer één op de veertien miljoen. De kans om nogmaals de hoofdprijs te winnen, was één op de 195 biljoen.
Leuk bijzinnetjequote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Ik drink thee.
Wil je regelmatig updates ontvangen over wat ik precies drink? DM 'Drink aan' naar GGMM (¤0,50 cent per ontvangen bericht)
Heb je nog leeslampjes nodig in bed?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na die ramp bij tsjernobyl hadden wij een maand lang zo'n russisch kind in huis.
Nu ik erover nadenk ben ik wel regelmatig bloot gesteld aan straling. Eerst die sovjet, toen gewerkt in de kerncentrale, gezwommen in zee bij Tokyo paar maandjes na de ramp.. Hmm.
Ik kan wel goed zien in het donker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef je al licht of krijg je rare schubachtige plaatjes op je lijf?
Bedankt Sjaakquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leuk bijzinnetjeJe bent goed op dreef vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |