Vooral met kort haar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het lijkt gewoon op een jongetje.
Ze had wel mooie tetjes vond ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou hommo wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze katten mogen juist niet naar buiten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:12 schreef Dven het volgende:
Vanmorgen een kwartier achter m'n kat aan moeten rennen omdat hij niet naar buiten wilde en ik niet wilde dat hij binnen bleef. Gevolg : Bus gemist en alsnog een taxi moeten pakken. Terwijl ik juist m'n reiskosten wat wilde verminderenSlecht begin van de maand
Veel Koreanen in de buurt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onze katten mogen juist niet naar buiten.
Einde interressant bericht.
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.quote:
Ragdollsquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.
Dag Beschermheilige van VBLquote:
Maine Koons?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj. Maar het zijn wel bijzondere en ze zijn ook veel te tam. Die worden zo opgepakt om te verkopen.
Mooi hoor. Mijn zussen hebben ze ook. 1 zus heeft er 2 de andere 1, vandaar dat ik die noemde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een C van Coons maar klopt
Sinds wanneer mag je bergleeuwen als huisdier houden?quote:
Ik ben nu biquote:
Dat is m'n vriendin nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je bergleeuwen als huisdier houden?
Leuke vriendin wel. 8/10 Zou me mentaal laten behandelen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is m'n vriendin niet![]()
![]()
Blond
Ik heb geen mobiel dus onterechte klachtquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kanjergrote banners op fok mobiel
doen die het bij jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kanjergrote banners op fok mobiel
Aan de onderkant zit er nog 1quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
tering
ik heb dan blijkbaar een addblock op mijn telefoon ofzo
3 van die dingen op een paginaquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de onderkant zit er nog 1
Graag gedaan. Mensen zouden wat vaker gewaardeerd moeten worden voor dat soort leuke opmerkingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Sjaak.Ik vond hem ook wel leuk gevonden.
Als we elkaar allemaal wat meer zouden waarderen zou de wereld er een stuk beter uitzien!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mensen zouden wat vaker gewaardeerd moeten worden voor dat soort leuke opmerkingen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we elkaar allemaal wat meer zouden waarderen zou de wereld er een stuk beter uitzien!
Neequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet eens lunchpauze man
Alles voor het geld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Adames het volgende:
FB / Grotere reclames
ik moest wel lachen
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik merk dat ik door al deze negativiteit in begin te kakken![]()
Ga jij eerst je excuses maar eens aanbieden in het Japan topic en daarna in Japan zelf, vriend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.
Excuses zouden op zijn plaats zijn.
Ik denk dat Knut er eerst drie maanden mee zou moeten wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed ook al zeer gemeen tegen mij ijn het Japan-topic.
Excuses zouden op zijn plaats zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |