Okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Rozzje het volgende:
Picca komt eraan wacht even allemaal.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SillyWalks het volgende:
Er zal best een oma liggen te slapen, maar dat ze jou beschuldigd heeft geloven we niet.
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SillyWalks het volgende:
Er zal best een oma liggen te slapen, maar dat ze jou beschuldigd heeft geloven we niet.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.
50% korting op de coupon waar je zat. Dan moet je ook niet zeiken dat een graftak tegen je loopt te zaniken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Rozzje het volgende:
Rustig... Hij is waarschijnlijk druk aan het zoeken op Googlequote:
Oh ja vergetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef knoffel het volgende:
[..]
Rustig... Hij is waarschijnlijk druk aan het zoeken op Google
quote:
Kurk erin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |