BASHAR of ASSAD mag wel en dit niet??quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
TT moet neutraler
suggesties?
anders maak ik er ASSAD van
die zag ik aankomen ...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef trancethrust het volgende:
Um, sinds wanneer is deze reeks zo pro-Assad? Dit is een president die 2 jaar geleden onder zijn gezag regelrechte razzias startte en zo een burgeroorlog uitlokte die nu nog steeds mensen bij bosjes over de kling jaagt.
The fuck?
Sinds sommige mensen het alternatief nog verwerpelijker en slechter vinden, vooral voor de onschuldige Syrische burgerbevolking.. Al posten er hier ook zat die tegen Assad zijn hoor (om zeer diverse redenen trouwens)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef trancethrust het volgende:
Um, sinds wanneer is deze reeks zo pro-Assad? Dit is een president die 2 jaar geleden onder zijn gezag regelrechte razzias startte en zo een burgeroorlog uitlokte die nu nog steeds mensen bij bosjes over de kling jaagt.
The fuck?
geen zin in een hele discussie over hoe pro Assad we wel niet zijn op fok! en dat krijg je wel met dit soort TT'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BASHAR of ASSAD mag wel en dit niet??
Nou doe maar ASSAD dan
Je vroeg om een suggestie toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zag ik aankomen ...
ik pak gewoon een oude neutrale
deze lijkt me neutraalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vroeg oom een suggestie toch?
En de oude is ook verre van neutraal, gezien de voorkeur van ISMFOF
Je stelde het zelf voor.. En BASHAR is net zo "neutraal".quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen zin in een hele discussie over hoe pro Assad we wel niet zijn op fok! en dat krijg je wel met dit soort TT's
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan metenquote:
nee ik vroeg om suggesties kwamen en ik zei dat ik er anders gewoon ASSAD van zou makenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je stelde het zelf voor.. En BASHAR is net zo "neutraal".
Zie de post boven jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik vroeg om suggesties kwamen en ik zei dat ik er anders gewoon ASSAD van zou maken
wat dat laatste betreft ben ik van mening veranderd
als je ASSAD had gedaan dan had je mij niet gehoord maar je had ASSAD FOR THE WINquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan meten
Ja, en dat wil ik nu wijzigen naar ASSAD. Je eigen suggestie, en BASHAR mocht ook... Consequent blijven gaarnequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je ASSAD had gedaan dan had je mij niet gehoord maar je had ASSAD FOR THE WIN
Maakt het zoveel uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan meten
Ik wil een miljoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat wil ik nu wijzigen naar ASSAD. Je eigen suggestie, en BASHAR mocht ook... Consequent blijven gaarne
Kan zijn, maar als de alleen de voornaam mocht, mag alleen de achternaam ookquote:
Dit zijn niet zomaar "spanningen"... Zie de kaart.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Pino0 het volgende:
Oorlog in het midden oosten.. daar is helemaal geen weg naar vrede. Blijven toch altijd spanningen daar.
Oplossing: bom erop.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dit zijn niet zomaar "spanningen"... Zie de kaart.
Dit is een proxy-oorlog.
Enorme vlootverbanden van Rusland (en van Iran, Syri en Libanon) staan in de oostelijke Middellandse Zee tegenover Amerikaanse, Turkse, Isralische, Britse en Duitse kruisers en vliegdekschepen......
Dat zijn niet zomaar "spanningen".
Ze zullen VERLIEZEN!quote:
Omdat:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef trancethrust het volgende:
The fuck?
quote:THE ISLAMIC STATE IN IRAQ AND SYRIA (ISIS), an invention of that idiot, Bandar Bin Sultan the Ape of Arabia, just announced a new set of laws for all those who suffer the misfortune of living in their stifling Islamist Takfiri Empire of Dread. These insect-brained trolls listed the following as absolutely verboten, a no-no, taboo, unlawful, ill-advised and downright dangerous. SyrPer's own Ziad will translate the Arabic text for you:
"1. Girls are not allowed to wear jeans and sweaters. Islamic dress must be worn, i.e. the robe and burqa. Make-up is prohibited.
2. Cigarette smoking and narghiles (hookas) are prohibited commencing 11/15/2013 A.D. Punishment to those who violate this law is the amputation of the index and middle finger. In the event the accused still does not adhere to the law, then, punishment shall be between 80 lashes and may reach execution.
3. Men's barber shops shall close and it is forbidden to shorten the hair. Anyone who violates this shall be executed.
4. Women's clothing may not be displayed in showcase windows of stores. Salespersons must be women.
5. Seamstress shops for women must be closed if a male is found inside.
6. All signs and advertisements in businesses for female hairdressing must be taken down.
7. 70 lashes to anyone who uses the word "ISIS". (Lit. "Daa'ish")
8. Women are prohibited from visiting male gynecologists for treatment.
9. Combing of hair in a modern fashion is prohibited. Any substance young males place on their hair is prohibited - the punishment being 80 lashes for the violator.
10. Young men may not wear low hip blue jeans.
11. Women are prohibited from sitting in chairs."
quote:This is the Syrian Arab Army offensive in the Qalamoon Mountains. A little over 17,000 ISIS and Jabhat al-Nusra terrorists are under siege with no area to retreat. Explanation: The terrorists are surrounded on both sides. After the recent defeat in Sadad (Homs Governate), the insurgency is surrounded by SAA brigades comprised of the 1st Army Corps, 4th Mechanized Division, and the Revolutionary Guards. On the Lebanese border, Hezbollah soldiers from Ba'albak have obstructed the retreat. This battle will not end like Al-Qusayr; either the terrorists surrender or face annihilation.
quote:The SAA has gained considerable ground in Damascus. Due to the success, the SAA has been able to concentrate troops to the Qalamoon area.
Dictator die zijn bevolking vermoord lijkt me een toepasselijkere benaming.quote:
NEE: onschuldigen die dan en masse sterven..quote:
Hmmm, en die terroristen zijn liefies die niemand doden??quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dictator die zijn bevolking vermoord lijkt me een toepasselijkere benaming.
Dus omdat er een groepje fascistische extreem-conservatievelingen rondlopen is het prima voluit een oorlogsmisdadiger te steunen? Denk het niet.quote:
En de terroristen zijn GEEN oorlogsmisdadigers???quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:01 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus omdat er een groepje fascistische extreem-conservatievelingen rondlopen is het prima voluit een oorlogsmisdadiger te steunen? Denk het niet.
Aha! Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmm, en die terroristen zijn liefies die niemand doden??![]()
![]()
Laat staan op gruwelijke wijze?? Kom op zeg..![]()
Heb ik ook nooit beweerd.. Wel dat Assad wat mij betreft het betere alternatief is..quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Aha! Zeg ik dat dan?
Nee! Dus leg me geen woorden in de mond.
De tegenpartij is net zo erg, maar dat wil niet zeggen dat omdat de tegenpartij erg is dat Assad dan onschuldig is? Kom op zeg.
Steun ik ergens terroristen dan? Om het over `de' terroristen maar niet te hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de terroristen zijn GEEN oorlogsmisdadigers???
Assad is nooit en te nimmer het betere alternatief, mogelijk alleen een noodzakelijk tijdelijk alternatief.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerd.. Wel dat Assad wat mij betreft het betere alternatief is..
Dit zijn wel gewoon spanningen. Isral laat gewoon even zijn tanden zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dit zijn niet zomaar "spanningen"... Zie de kaart.
Dit is een proxy-oorlog.
Enorme vlootverbanden van Rusland (en van Iran, Syri en Libanon) staan in de oostelijke Middellandse Zee tegenover Amerikaanse, Turkse, Isralische, Britse en Duitse kruisers en vliegdekschepen......
Dat zijn niet zomaar "spanningen".
Die documnetaire was ook een keer te zien op nieuwsuur.quote:Lid van Iraanse Revolutionaire Garde, Ismail Haydari, gefilmd en interviewd door een embedded cameraman in Aleppo. Laat zich uit over hoe hij het conflict ziet en op het einde lopen zijn mannen in een hinderlaag van de rebellen. Twee dagen later heeft die een erebegrafenis gehad in Iran.
Hier de video met korte interviews:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-24748143
Het komt ook, omdat de Soennitische Syrische bevolking ook erg religieus is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef expans het volgende:
Dat ISIS - extremisten zo sterk zijn geworden komt omdat wij (het westen) hebben zitten slapen en die mensen nergens heen konden voor hulp. Als dan een of andere sjeik zegt dat hij je sponsort doe je alles wat die zegt. Verder waren er tientallen brigades, die elke keer in elkaar opgingen omdat de anderen gewoon sterker waren en beschikking hadden over zwaardere wapens.
Verder hebben die extremisten het enorm slim aangepakt omdat ze in het begin gewoon de gevallen 'regering' hebben zitten vervangen in kleinere plekken, voedsel hebben geregeld, politie/gemeente zijn gaan spelen waardoor mensen met een gerust hart konden slapen. Pas later kwam de aap uit de mouw.
Maargoed, op den duur hebben de grote jongens toch wel gewonnen want Syri zal nog heel lang nodig hebben om alles weer op te kunnen bouwen dus dan maakt het toch niet zoveel uit of Assad nou blijft of niet.
Nee, in deze kwestie al helemaal niet. Maar ik heb niet 1 mening over Isral maar ik baseer mij op de situatie an sich,quote:
Bewijs voor As-Safira:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |