BASHAR of ASSAD mag wel en dit niet??quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
TT moet neutraler
suggesties?
anders maak ik er ASSAD van
die zag ik aankomen ...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef trancethrust het volgende:
Um, sinds wanneer is deze reeks zo pro-Assad? Dit is een president die 2 jaar geleden onder zijn gezag regelrechte razzias startte en zo een burgeroorlog uitlokte die nu nog steeds mensen bij bosjes over de kling jaagt.
The fuck?
Sinds sommige mensen het alternatief nog verwerpelijker en slechter vinden, vooral voor de onschuldige Syrische burgerbevolking.. Al posten er hier ook zat die tegen Assad zijn hoor (om zeer diverse redenen trouwens)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef trancethrust het volgende:
Um, sinds wanneer is deze reeks zo pro-Assad? Dit is een president die 2 jaar geleden onder zijn gezag regelrechte razzias startte en zo een burgeroorlog uitlokte die nu nog steeds mensen bij bosjes over de kling jaagt.
The fuck?
geen zin in een hele discussie over hoe pro Assad we wel niet zijn op fok! en dat krijg je wel met dit soort TT'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BASHAR of ASSAD mag wel en dit niet??
Nou doe maar ASSAD dan
Je vroeg om een suggestie toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zag ik aankomen ...
ik pak gewoon een oude neutrale
deze lijkt me neutraalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vroeg oom een suggestie toch?
En de oude is ook verre van neutraal, gezien de voorkeur van ISMFOF
Je stelde het zelf voor.. En BASHAR is net zo "neutraal".quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen zin in een hele discussie over hoe pro Assad we wel niet zijn op fok! en dat krijg je wel met dit soort TT's
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan metenquote:
nee ik vroeg om suggesties kwamen en ik zei dat ik er anders gewoon ASSAD van zou makenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je stelde het zelf voor.. En BASHAR is net zo "neutraal".
Zie de post boven jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik vroeg om suggesties kwamen en ik zei dat ik er anders gewoon ASSAD van zou maken
wat dat laatste betreft ben ik van mening veranderd
als je ASSAD had gedaan dan had je mij niet gehoord maar je had ASSAD FOR THE WINquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan meten
Ja, en dat wil ik nu wijzigen naar ASSAD. Je eigen suggestie, en BASHAR mocht ook... Consequent blijven gaarnequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je ASSAD had gedaan dan had je mij niet gehoord maar je had ASSAD FOR THE WIN
Maakt het zoveel uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De opener van het vorige topic.. Als zij "BASHAR" mag, dan mag ik "ASSAD". Niet met 2 maten gaan meten
Ik wil een miljoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat wil ik nu wijzigen naar ASSAD. Je eigen suggestie, en BASHAR mocht ook... Consequent blijven gaarne
Kan zijn, maar als de alleen de voornaam mocht, mag alleen de achternaam ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |