Ze willen niet concurreren met het grootse darten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is deze wedstrijd eigenlijk al om 1845? Op papier toch het meest interessant.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zag het in die 3d zooi al, esteban had geen goed zicht

Of geen muur meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Wanner gaan ze nou is 2 man op de lijn zetten bij een vrije trap waarbij er 1 op de schouder zit.
Dat mag en dan kop je zo'n bal gewoon weg.

Of ze gaan op de lat zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Wanner gaan ze nou is 2 man op de lijn zetten bij een vrije trap waarbij er 1 op de schouder zit.
Dat mag en dan kop je zo'n bal gewoon weg.

Die houden we nog even in de kast.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het gaat niet zo retteketet

Ja, MVV gaat kut. Doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit even bij Unibet te kijken:
JVC Cuijk wint: 6,10
Zal ik?

Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Zal ik?

Juist geen muur of maximaal 2 man kan je er nog 4 op de lijn zetten.quote:

levert je toch 24 euro op xdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk 3 euro of zo doen

Kan best, Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Zal ik?

Ja dat was wel jammer, AFC is hier, beetje dubbel gevoel had ikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |