Vaak klopt dat niet, al weet ik het niet vanavond.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het op een NL website staan.
Hier las ik het
Er zullen ook diverse arabieren zijn die graag de portemonnee trekken voor zo'n topwedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak niet, al lijkt dit me bij uitstek een wedstrijd voor Nederlands fijnproevers.
Toch wel echte arabieren he?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zullen ook diverse arabieren zijn die graag de portemonnee trekken voor zo'n topwedstrijd.
Hansie laat de arabieren eerst op echtheid keuren door Bossie, die is erkend Arabieren expert.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. JVC is zeer professioneel.
Gecondoleerd Johannes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-75-overleden.dhtml
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-75-overleden.dhtml
quote:
Zware dagen voor Johannes. Ook al moeten horen dat Kanye West FC Groningen gewoon kut vindt. Ik heb met hem te doen.quote:
Gelukkig heb ik 3FM al bij voorbaat geboycot.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Een zware slag voor Groningen.
En dit allemaal op dezelfde dag als die smakeloze grap van 3FM over FC Groningen. Hoe durven ze daarmee te spotten
Dat request is ook weer volgens mij. Maar volgens mij zijn minstens 2 van de 3 in dat huis knettergek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 3FM al bij voorbaat geboycot.
Vond ik ook raar, mischien tegen Heerenveen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Waar heeft Ron de Rijk het over? AZ verloor in 2007 nog een bekerfinale.
Dat volg ik helemaal niet. Gielquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat request is ook weer volgens mij. Maar volgens mij zijn minstens 2 van de 3 in dat huis knettergek.
Ron de Rijk is gek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ron de Rijk was daar zelf bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |