Misschien was het Con. Hij vertrok geen spierquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
vond vooral grappig dat geer de hele tijd niks zei, even dacht niet in beeld te zijn en aan t einde ook nog doodleuk zijn telefoon opnam (terwijl er waarschijnlijk niet eens gebeld werd)
daarom, t lijkt er op dat ze gordon zelf belde en dat hij zo opnam toen hij haar naam in zn scherm zag verschijnen...je hoort ook de telefoon eerst overgaan voordat hij begint te pratenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef snetje het volgende:
Als je heel goed luistert in het begin voordat Gordon begint te spreken, dan hoor je iemand fluisteren...iets van "even wachten" en "heb je hem...." en na haar eerste antwoord hoor je op de achtergrond iemand die haar lachen probeert in te houden.. dat zal Patty wel wezenOok Connie moet zich inhouden om niet te gaan lachen.
Gerard vind het volgens mij helemaal niet meer leuk en heeft er ook geen zin meer in. hij ziet er ook niet echt happy uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk strak getrokken.
Sterk vermoeden dat hij ook aan de Prozac zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gordon is altijd emotioneel. Die kerel heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Ik denk dat die coke opmerking van dat modelletje niet eens zo ver weg is van de waarheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Sterk vermoeden dat hij ook aan de Prozac zit.
In dit gesprek wordt het duidelijk dat Gordon gebeld werd door Connie..quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef hunter2011 het volgende:
En Gordon ging weer los bij Giel vanochtend op de radio.
Als hij eenmaal begint met schelden kan-ie niet meer ophouden.
http://www.show.nl/rubrie(...)r-connie-breukhoven/
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
In dit gesprek wordt het duidelijk dat Gordon gebeld werd door Connie..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daarom, t lijkt er op dat ze gordon zelf belde en dat hij zo opnam toen hij haar naam in zn scherm zag verschijnen...je hoort ook de telefoon eerst overgaan voordat hij begint te praten
Gordon had hiervoor al sms en telefoon-contact gehad met Connie.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
In dit gesprek wordt het duidelijk dat Gordon gebeld werd door Connie..
Nou.... Connie levert Gordon hier wel een ongelofelijke rotstreek natuurlijk!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gordon had hiervoor al sms en telefoon-contact gehad met Connie.
Blijkt overigens dat Connie voor deze affaire al regelmatig door Gordon platgescholden was, en ze had er gewoon genoeg van.
Vind dat beiden niet erg sjiek bezig zijn.
Valt overigens wel op dat Gordon veel fanatieke fans heeft die lekker sjiek met hem meeschelden, op VMBO-niveau.
Niet voor Connie, niet voor Gordon.quote:
Je hebt gelijk, Gordon is gewoon een slimme man die goed weet welk tv-format gaat werken of niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
Dat zou je nog verbazen
Alles wat ie doet heeft retehoge kijkcijfers...
Als hij een brave jodokus was, hadden ze hem niet als jurylid gevraagd e.d.
Laat Gordon maar schuiven. Ik keek alleen Geer en Goor en verder eigenlijk nooit programma's waar hij in zit, maar die hoeft echt niet bang te zijn dat hij geen tv-werk heeft de komende jaren.
Vertel..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zooooooooooo dat was effe een kat naar connie
we zitten hieroquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Vertel..
En wat Patty betreft.. tuurlijk staat zij achter ConnieDie wil haar gratis behandelingen niet kwijt
Denk dat Patty met een dilemma zit, ze is nu bezig met opnames voor het nieuwe seizoen van Bonje met de Buren.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Vertel..
En wat Patty betreft.. tuurlijk staat zij achter ConnieDie wil haar gratis behandelingen niet kwijt
Nee je bent in de war. Dat is Han Peekelquote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef snetje het volgende:
Die Marc die het door heeft gegeven ... is dat niet die gast die ooit iets van een programma had met strips en cartoons? met zijn vlinderdasje voor ... was daar geen vette roddel over toen tijdens de bunker?
Nee, dat is Han Peekelquote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef snetje het volgende:
Die Marc die het door heeft gegeven ... is dat niet die gast die ooit iets van een programma had met strips en cartoons? met zijn vlinderdasje voor ... was daar geen vette roddel over toen tijdens de bunker?
Nah die had ik nog even geedit. Kon niet op de naam komenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat is Han Peekel
EDIT: oh, ik zag de post van Ole net nietSpuit 11.
Aja ... nouja, zeg zelf ze lijken op elkaarquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee je bent in de war. Dat is Han Peekel
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef 88-4 het volgende:
Gordon haalt live opnieuw uit naar Connie
De ruzie tussen Gordon en Connie Breukhoven is nog niet voorbij. Helemaal niet nu Goor live op tv het 06-nummer van Connie prijsgaf.
Gordon begon de benefietavond met het uitleggen over het belang van het Nationaal Ouderenfonds en vertelde dat er thuis ergens nog een 'oud vrouwtje' op de bank zat genaamd Connie Breukhoven.
Vervolgens riep hij de kijker op om haar te bellen en gaf het nummer van Connie voor de zekerheid twee keer op.
De zanger is woest op Connie sinds zij afzegde voor het benefietgala. Daar zou zij samen met Patricia Paay en Patty Brard optreden.
Het verhitte telefoongesprek dat Goor en Con daarna hadden, bleek door Connie te zijn opgenomen en is de volgende dag in de media verschenen.
Connie was niet bereikbaar voor commentaar.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aalt_live_uit__.html
God wat een lieverd is het
Nee, haar telefoon stond roodgloeiend.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef 88-4 het volgende:
Connie was niet bereikbaar voor commentaar.
Met ook doodsbedreigingen, dat krijg je natuurlijk erbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, haar telefoon stond roodgloeiend.
Ze kan nu toch weer bellen naar RTL Late Nightquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, haar telefoon stond roodgloeiend.
Sneu is het.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
Humberto en het publiek moesten lachen, en terecht
En dan tegen Gordon tijdens dat opgenomen telefoontje zeggen 'Gordon, je schiet in je emotie, doe eens rustig'. Vervolgens zelf hysterisch op tv tekeer gaanWat laat die zich enorm kennen zeg.
Ik reageer nergens meer op. Om vervolgens in elk tv programma te gaan lopen krijsen dat Gordon iets lelijks over Barbra Streisand en over Chinezen heeft gezegd. Bwhehehe.
Ze was aan de telefoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Ole het volgende:
Zo maar even terugkijken. Dacht dat het een geintje was dat ze bij Humberto zou komen
Op haar eigen telefoon natuurlijk, ze was toen aan het bellen op de telefoon van een vriend.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Ahahahahaha Con gaat telefonisch op tv tekeer dat ze nu telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen als er wat is. Hoort ze nu zelf wat ze zegt, al bellend?
Wat ben je lelijk over Gordon Heksquote:Op donderdag 12 december 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
Gordon had het over seniele oudjes ( hij zal maar je ouders bedoelen) Gordon heeft ruzie met zijn familie, elke vriend die hij krijgt loopt gillend weg van Gordon, Gordon scheld je uit voor alles wat mooi en lelijk is, Gordon denkt dat hij de ster van de sjow is, Gordon wilt heel graag volgend jaar bij jubileum Toppers zijn ( Doe het niet Toppers) maar aan de andere kant wordt hij niet uitgenodigd zal ie weer een flinke rel trappen, Gordon heeft niet veel echte vrienden, vooral niet in dat wereldje, Gordon is gewoon een heel naar vies achterbaks mannetje en snap RTL niet, schuif die gozer naar de klikobak., de 2 laatste afleveringen van geen cent te makken eens goed bekijken mensen, want hij spoort echt niet, wat voor die oudjes, nee voor Gordon zelf deed hij mee met dat prog. Gordon hoefde al een hele tijd niet meer van mij laten we het maar niet hebben over de voices want dan ben ik nog niet uitgepraat.
Kortom Gordon is een ruziezoekende ouwe pisnicht en nu hebben we allemaal kunnen zien hoe hij werkelijk is.
whaaaaaa FANN, Connie vind ik ook weinig, maar gut oh gut wat werd ze uitgescholden, en niet voor de 1e keer door pisnicht he, en dat ze het opnam vond ik niet netjes, maar kom op we weten allemaal Gordon geilt op rellen, en is er geen rel maakt ie wel een rel. kreeg echt een afknapper laatste 2 afleveringen geen cent te makken, hij bleef zeiken en tieren en had er geen zin meer in, borden naar buiten kwakken tafel stuk trappen, een naar mannetje, en toen hij in dat tel. gesprek tegen Connie het over seniele oudjes had dacht ik ff teiltje zoeken, nee Gordon is niet leuk en vriendelijk en aardig voor de oudjes, nee Gordon dacht ik kan weer scoren daarom zeg ik ja. En het hele prog. is een aanfluiting, 8 honderd zoveel euro te besteden van AOW hahah nou de ouderen krijgen dat hele bedrag en moeten de huur etc. daar ook nog van betalen......ach Gordon, die moeten ze maar een een boom binden in Blaricum en niet meer loslaten in Hilversumquote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ben je lelijk over Gordon Heksen wat vindt je van Connie?
Ik denk dat dat klagen en zeiken ook wel een beetje expres is gedaan hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaa FANN, Connie vind ik ook weinig, maar gut oh gut wat werd ze uitgescholden, en niet voor de 1e keer door pisnicht he, en dat ze het opnam vond ik niet netjes, maar kom op we weten allemaal Gordon geilt op rellen, en is er geen rel maakt ie wel een rel. kreeg echt een afknapper laatste 2 afleveringen geen cent te makken, hij bleef zeiken en tieren en had er geen zin meer in, borden naar buiten kwakken tafel stuk trappen, een naar mannetje, en toen hij in dat tel. gesprek tegen Connie het over seniele oudjes had dacht ik ff teiltje zoeken, nee Gordon is niet leuk en vriendelijk en aardig voor de oudjes, nee Gordon dacht ik kan weer scoren daarom zeg ik ja. En het hele prog. is een aanfluiting, 8 honderd zoveel euro te besteden van AOW hahah nou de ouderen krijgen dat hele bedrag en moeten de huur etc. daar ook nog van betalen......ach Gordon, die moeten ze maar een een boom binden in Blaricum en niet meer loslaten in Hilversum
Was ook een naaistreek van Connie, ben ik volkomen met je eens, maar ze was al vaker door hem via de tel. uitgescholden, en niet voor lelijke heks maar echt kwetsend.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat dat klagen en zeiken ook wel een beetje expres is gedaan hoormaar ik begrijp dat je
de humor er niet van inzagDe AOW is een aanfluiting inderdaad, maar dat werd ook wel naar
voren gehaald in het programma, eigenlijk kunnen ze daar vaak niet fatsoenlijk van rondkomen, zéker
niet omdat de meeste véél medische kosten hebben die niet eens (meer) worden vergoed![]()
Maar het naar buiten brengen van dat gesprek op tape was wel een ongelofelijke naaistreek van
Connie toch?
Het is soms ook wel een valse pisnichtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was ook een naaistreek van Connie, ben ik volkomen met je eens, maar ze was al vaker door hem via de tel. uitgescholden, en niet voor lelijke heks maar echt kwetsend.
Gisteren zat ik AJAX natuurlijk te kijken maar af en toe ff bijlezen en had zoiets nee Gordon tot 2 keer toe haar foonnummer zeggen, je bent echt een valse pisnicht.
ik zit dus in het verkeerde kampquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is soms ook wel een valse pisnichtdaar heb je best gelijk in
maar in dit geval ben ik toch voor Goor, want Connie is nog véél valser
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit dus in het verkeerde kamp![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee hoor! We zitten gewoon in twee verschillende kampen Heks. moet kunnen
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heksie ik zag je gisteren ook lelijk over Gordon doen terecht hoor![]()
![]()
Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerardquote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Toverheks het volgende:
Gelukkig geef je me wel gelijk, maar echt ben zo afgeknapt op die gozer, altijd maar leuk doen over de rug van een ander, of lekker sneren maar in het voordeel van hemzelf.......ooit gaat hij eens flink op zijn snuiter want denk dat het in het wereldje ook niet zo goed ontvangen is.
Juist, sneu voor Gerard, was een prog. dat ze samen deden, Gerard wordt dus weer ergens in mee getrokken wat hij denkelijk echt niet wilde. ik zeg Gerard een leuk prog. in zijn eentje bij RTLquote:Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerard
Dat klopt Gerard wilde dat zeker niet die ruzie tussen Goor en Connie.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Toverheks het volgende:
Juist, sneu voor Gerard, was een prog. dat ze samen deden, Gerard wordt dus weer ergens in mee getrokken wat hij denkelijk echt niet wilde. ik zeg Gerard een leuk prog. in zijn eentje bij RTL
Die kan een programma niet in zijn eentje dragen, of het moet een show zijn met een ijzersterk format.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:33 schreef Laysa het volgende:
Gerard is juist lang niet zo leuk in zijn eentje dus gelukkig gaat dat het niet worden
Nee dat hoop ik ook van nietquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik hoop dat ze niet wéér ruzie krijgenhet ging net zo lekker...
Yep doodzondequote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit alles drukte wel een stempel op de show, dat kon je best merkenvond ik wel jammer eigenlijk.
ik wist niet dat het haar echte nummer wasquote:Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerard
Dat zei Connie aan de telefoon tegen Humberto Tan bij RTLLN dat het haar nummer was..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik wist niet dat het haar echte nummer wasik dacht dat hij maar wat riep (sterker nog, het leek zo verdomd veel op mijn nummer, dat ik me in eerste instantie rot schrok
)
daar geloof ik geen hol van. dan roep je toch heel zich vervelend nederland over je af?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei Connie aan de telefoon tegen Humberto Tan bij RTLLN dat het haar nummer was..
Dat onbereikbaar voor haar kinderen is natuurlijk BS, maar goed, niet zo slim van Goor om haarquote:Breukhoven woest om grap Gordon
donderdag 12 dec 2013, 02:41 (Update: 12-12-13, 06:39)
Connie Breukhoven is van plan Gordon aan te klagen omdat hij op televisie haar telefoonnummer verklapte. De zanger maakte het telefoonnummer bekend tijdens een benefietgala voor het Ouderenfonds, ter gelegenheid van zijn tv-programma 'Geer en Goor: effe geen cent te makken'.
"U kunt een hele goede daad verrichten door een zielig oud vrouwtje te bellen: Connie Breukhoven", grapte Gordon tijdens de uitzending, waarna hij het nummer opnoemde en nog eens herhaalde.
Onbereikbaar
In RTL Late Night zei Breukhoven dat ze tijdens een etentje ineens vreemden aan de telefoon kreeg die haar bedreigden. Omdat het bellen aanhield, is de telefoon voor Breukhoven onbruikbaar geworden.
Ik ben niet meer te bereiken, ook voor mijn kinderen niet, niet voor mijn zakenrelaties, de beveiliging en de alarmcentrale. Alles gaat via mijn telefoon."
Claim
De twee vechten al enkele dagen een ruzie uit in de media nadat Breukhoven had geweigerd op te treden in Gordons show en een telefoongesprek daarover openbaar had gemaakt. Gordon noemde haar daarin een "vuil, vies, goor, verwend secreet'".
Breukhoven zei van tevoren al te vrezen dat Gordon door zou gaan met de vete in de uitzending en liet daarom haar advocaat meekijken. "Dit pik ik niet. Ik klaag hierbij Talpa, RTL en Gordon aan, hier komt een claim uit."
Hij baalt er ook van...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef Toverheks het volgende:
Gerard weet zich gelukkig wel beter te gedragen dan Gordon
Juist, en het ouderfonds heeft nu een zwart randje erbij gekregen dankzij Gordon, en dat ze telefonisch is bedreigt geloof ik wel, je hebt gekken er tussen zitten die gelijk gingen bellen en gillen tegen haar, nou hoop voor Connie dat ze dit wint van Gordon, want elke keer gaat die toch een stapje te ver.....vergeten we de Voice niet en het Eurovisie even niet, waar Gordon verschijnt is er altijd hommeles en nu ging hij iets te ver.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij baalt er ook van...![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nnie-en-Gordon.dhtml
Gerard Joling baalt van vete Connie en Gordon
[ afbeelding ]
Gerard Joling baalt van de vete tussen Gordon en Connie Breukhoven. De zanger vindt dat beide partijen te ver zijn gegaan.
Joling houdt samen met Gordon woensdag een benefietavond voor het Ouderenfonds, waarbij Connie Breukhoven in eerste instantie met Patty Brard en Patricia Paay het podium op zou gaan. Connie weigerde echter omdat ze een ander nummer wilde zingen, wat leidde tot een woedend telefoontje van Gordon. Connie speelde vervolgens zijn telefonische tirade door aan de media.
Joling baalt van de ruzie, zo vertelt hij aan Humberto Tan bij RTL Late Night. 'Dit gaat te ver. Maar ik vraag me wel af waarom Connie het gesprek opneemt en doorspeelt', aldus Joling, die ergens wel een beetje begrip lijkt te hebben voor Gordon. 'Hij was weken bezig met het organiseren van de benefietavond. Hij heeft er ontzettend veel moeite in gestoken. We wilden ze gewoon alledrie op het podium.
Dit is ontzettend jammer, want het gaat allemaal om het Ouderenfonds.'
Ah... Heks, dat seniele oudjes bedoelde hij niet zoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist, en het ouderfonds heeft nu een zwart randje erbij gekregen dankzij Gordon, en dat ze telefonisch is bedreigt geloof ik wel, je hebt gekken er tussen zitten die gelijk gingen bellen en gillen tegen haar, nou hoop voor Connie dat ze dit wint van Gordon, want elke keer gaat die toch een stapje te ver.....vergeten we de Voice niet en het Eurovisie even niet, waar Gordon verschijnt is er altijd hommeles en nu ging hij iets te ver.
en het ergste vond ik nog in tel. gesprek tegen Connie dat hij het seniele oudjes vind, zo praat je niet vind ik als je iets voor de oudere doet maak je ze niet uit voor seniel.
Heksie bedoelde La the Voices daar is ie weggegaan ook met ruzie.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Laysa het volgende:
Lul niet, Gordon zit helemaal niet in de Voice
nee ze bedoelt Holland gots talent, but who care'squote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heksie bedoelde La the Voices daar is ie weggegaan ook met ruzie.
Valt best mee hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Gordon mag Marc van der Linden ook niet.
Oh daar kijk ik ook nooit na.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Laysa het volgende:
nee ze bedoelt Holland gots talent, but who care's
Ga ik ook niet doenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Laysa het volgende:
Moet je luisteren, Gordon is natuurlijk ook nadat hij door die connie is genaaid te ver gegaan...maar om voor dat secreet in de bres te gaan springen...Koekkoek
Ik heb vanochtend op twitter bij Giel Beelen gehoord. ik heb Giel sinds gisteren op twitter en toen ging ik wat terug lezen de berichtjes van Giel hij had Gordon gisteren aan de foon. Over Marc vd Linden.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Valt best mee hoor![]()
http://www.showvandaag.nl(...)ze-volgevreten-hond/
Gordon: “Marc van der Linden is een dikke vieze volgevreten hond”
[ afbeelding ]
Zanger Gordon is woensdagochtend op 3FM flink tekeer gegaan over royalty/entertainment journalist Marc van der Linden. “Die dikke vieze volgevreten hond, Marc van der Linden. Dat is de grootste rioolrat van Nederland.” begint het relaas van Goor.
“Waar niemand nog achter is in Nederland maar ik al jaren. Marc van der Linden daar heb ik een verleden mee jongen, mensen moesten eens weten wat die man gedaan heeft. Dat is de grootste smeerlap van Hilversum. Die probeert al jaren systematisch mij kapot te maken met allemaal verhalen in de Weekend.” aldus uw favoriete zanger, presentator en jurylid. Directe aanleiding is dat Marc van der Linden een gesprek (lees ruzie) tussen Connie Breukhoven en Gordon op de website van Weekend heeft gepubliceerd.
Wat er precies ooit is gebeurd tussen Gordon en Marc weten wij gelukkig niet, en dat willen we graag zo houden. Hieronder kun u in ieder geval lezen hoe Gordon tekeer gaat over Marc. Binnenkort volgt er ongetwijfeld een antwoord in Weekblad Weekend.
Ook niet over Connie...Gordon verwoordt wat een heleboel mensen ook denken, maar niet hardop durven zeggenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En die Marc is ook gewoon een dikke vieze volgevreten hond, dus er is geen woord aan gelogen
en toen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op twitter bij Giel Beelen gehoord. ik heb Giel sinds gisteren op twitter en toen ging ik wat terug lezen de berichtjes van Giel hij had Gordon gisteren aan de foon. Over Marc vd Linden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |