abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2013 @ 12:18:13 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134184940
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Toverheks het volgende:

Juist, sneu voor Gerard, was een prog. dat ze samen deden, Gerard wordt dus weer ergens in mee getrokken wat hij denkelijk echt niet wilde. ik zeg Gerard een leuk prog. in zijn eentje bij RTL
Dat klopt Gerard wilde dat zeker niet die ruzie tussen Goor en Connie.
pi_134185356
Gerard is juist lang niet zo leuk in zijn eentje dus gelukkig gaat dat het niet worden
pi_134187135
Gerard weet zich gelukkig wel beter te gedragen dan Gordon :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134187677
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:33 schreef Laysa het volgende:
Gerard is juist lang niet zo leuk in zijn eentje dus gelukkig gaat dat het niet worden
Die kan een programma niet in zijn eentje dragen, of het moet een show zijn met een ijzersterk format.
pi_134188345
ik hoop dat ze niet wéér ruzie krijgen :'( het ging net zo lekker... :P
pi_134188415
Dit alles drukte wel een stempel op de show, dat kon je best merken :Y vond ik wel jammer eigenlijk.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:17:10 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134188538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik hoop dat ze niet wéér ruzie krijgen :'( het ging net zo lekker... :P
Nee dat hoop ik ook van niet :{
  donderdag 12 december 2013 @ 14:17:49 #183
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134188564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit alles drukte wel een stempel op de show, dat kon je best merken :Y vond ik wel jammer eigenlijk.
Yep doodzonde ;(
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 14:23:29 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134188754
quote:
13s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerard :{
ik wist niet dat het haar echte nummer was :o ik dacht dat hij maar wat riep (sterker nog, het leek zo verdomd veel op mijn nummer, dat ik me in eerste instantie rot schrok :@ )
  donderdag 12 december 2013 @ 14:26:51 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134188870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef lady-wrb het volgende:

ik wist niet dat het haar echte nummer was :o ik dacht dat hij maar wat riep (sterker nog, het leek zo verdomd veel op mijn nummer, dat ik me in eerste instantie rot schrok :@ )
Dat zei Connie aan de telefoon tegen Humberto Tan bij RTLLN dat het haar nummer was..
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 14:29:28 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134188941
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zei Connie aan de telefoon tegen Humberto Tan bij RTLLN dat het haar nummer was..
daar geloof ik geen hol van. dan roep je toch heel zich vervelend nederland over je af?
als het al het echte nummer is, trek je gewoon de stekker eruit en neem je de volgende dag een ander nummer. ik zou me niet laten kennen in elk geval. heeft gordon er in ieder geval geen lol van gehad.
pi_134188985
Con maakt er wel werk van...

http://nos.nl/artikel/585585-breukhoven-woest-om-grap-gordon.html

quote:
Breukhoven woest om grap Gordon
donderdag 12 dec 2013, 02:41 (Update: 12-12-13, 06:39)

Connie Breukhoven is van plan Gordon aan te klagen omdat hij op televisie haar telefoonnummer verklapte. De zanger maakte het telefoonnummer bekend tijdens een benefietgala voor het Ouderenfonds, ter gelegenheid van zijn tv-programma 'Geer en Goor: effe geen cent te makken'.

"U kunt een hele goede daad verrichten door een zielig oud vrouwtje te bellen: Connie Breukhoven", grapte Gordon tijdens de uitzending, waarna hij het nummer opnoemde en nog eens herhaalde.

Onbereikbaar
In RTL Late Night zei Breukhoven dat ze tijdens een etentje ineens vreemden aan de telefoon kreeg die haar bedreigden. Omdat het bellen aanhield, is de telefoon voor Breukhoven onbruikbaar geworden.

Ik ben niet meer te bereiken, ook voor mijn kinderen niet, niet voor mijn zakenrelaties, de beveiliging en de alarmcentrale. Alles gaat via mijn telefoon."

Claim
De twee vechten al enkele dagen een ruzie uit in de media nadat Breukhoven had geweigerd op te treden in Gordons show en een telefoongesprek daarover openbaar had gemaakt. Gordon noemde haar daarin een "vuil, vies, goor, verwend secreet'".

Breukhoven zei van tevoren al te vrezen dat Gordon door zou gaan met de vete in de uitzending en liet daarom haar advocaat meekijken. "Dit pik ik niet. Ik klaag hierbij Talpa, RTL en Gordon aan, hier komt een claim uit."
Dat onbereikbaar voor haar kinderen is natuurlijk BS, maar goed, niet zo slim van Goor om haar
echte telefoonnummer te roepen :X nu krijg je weer gezeik en het hele doel van het concert
sneeuwt onder. Daar zou Con misschien ook rekening mee kunnen houden, maar dat zal ze wel niet
doen -O-
pi_134189123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef Toverheks het volgende:
Gerard weet zich gelukkig wel beter te gedragen dan Gordon :P
Hij baalt er ook van... -O-

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nnie-en-Gordon.dhtml

Gerard Joling baalt van vete Connie en Gordon

Gerard Joling baalt van de vete tussen Gordon en Connie Breukhoven. De zanger vindt dat beide partijen te ver zijn gegaan.
Joling houdt samen met Gordon woensdag een benefietavond voor het Ouderenfonds, waarbij Connie Breukhoven in eerste instantie met Patty Brard en Patricia Paay het podium op zou gaan. Connie weigerde echter omdat ze een ander nummer wilde zingen, wat leidde tot een woedend telefoontje van Gordon. Connie speelde vervolgens zijn telefonische tirade door aan de media.

Joling baalt van de ruzie, zo vertelt hij aan Humberto Tan bij RTL Late Night. 'Dit gaat te ver. Maar ik vraag me wel af waarom Connie het gesprek opneemt en doorspeelt', aldus Joling, die ergens wel een beetje begrip lijkt te hebben voor Gordon. 'Hij was weken bezig met het organiseren van de benefietavond. Hij heeft er ontzettend veel moeite in gestoken. We wilden ze gewoon alledrie op het podium.

Dit is ontzettend jammer, want het gaat allemaal om het Ouderenfonds.'
pi_134189697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij baalt er ook van... -O-

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nnie-en-Gordon.dhtml

Gerard Joling baalt van vete Connie en Gordon

[ afbeelding ]
Gerard Joling baalt van de vete tussen Gordon en Connie Breukhoven. De zanger vindt dat beide partijen te ver zijn gegaan.
Joling houdt samen met Gordon woensdag een benefietavond voor het Ouderenfonds, waarbij Connie Breukhoven in eerste instantie met Patty Brard en Patricia Paay het podium op zou gaan. Connie weigerde echter omdat ze een ander nummer wilde zingen, wat leidde tot een woedend telefoontje van Gordon. Connie speelde vervolgens zijn telefonische tirade door aan de media.

Joling baalt van de ruzie, zo vertelt hij aan Humberto Tan bij RTL Late Night. 'Dit gaat te ver. Maar ik vraag me wel af waarom Connie het gesprek opneemt en doorspeelt', aldus Joling, die ergens wel een beetje begrip lijkt te hebben voor Gordon. 'Hij was weken bezig met het organiseren van de benefietavond. Hij heeft er ontzettend veel moeite in gestoken. We wilden ze gewoon alledrie op het podium.

Dit is ontzettend jammer, want het gaat allemaal om het Ouderenfonds.'
Juist, en het ouderfonds heeft nu een zwart randje erbij gekregen dankzij Gordon, en dat ze telefonisch is bedreigt geloof ik wel, je hebt gekken er tussen zitten die gelijk gingen bellen en gillen tegen haar, nou hoop voor Connie dat ze dit wint van Gordon, want elke keer gaat die toch een stapje te ver.....vergeten we de Voice niet en het Eurovisie even niet, waar Gordon verschijnt is er altijd hommeles en nu ging hij iets te ver.
en het ergste vond ik nog in tel. gesprek tegen Connie dat hij het seniele oudjes vind, zo praat je niet vind ik als je iets voor de oudere doet maak je ze niet uit voor seniel.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 december 2013 @ 14:54:36 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134189803
Lul niet, Gordon zit helemaal niet in de Voice :')
pi_134189825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Juist, en het ouderfonds heeft nu een zwart randje erbij gekregen dankzij Gordon, en dat ze telefonisch is bedreigt geloof ik wel, je hebt gekken er tussen zitten die gelijk gingen bellen en gillen tegen haar, nou hoop voor Connie dat ze dit wint van Gordon, want elke keer gaat die toch een stapje te ver.....vergeten we de Voice niet en het Eurovisie even niet, waar Gordon verschijnt is er altijd hommeles en nu ging hij iets te ver.
en het ergste vond ik nog in tel. gesprek tegen Connie dat hij het seniele oudjes vind, zo praat je niet vind ik als je iets voor de oudere doet maak je ze niet uit voor seniel.
Ah... Heks, dat seniele oudjes bedoelde hij niet zo :D dat is op ''zijn Gordon's'' zeg maar :+

En dat Connie er van alles bijhaalde laat wel zien dat ze hem gewoon een streek wil flikken,
maar je hebt gelijk dat het heel jammer is dat het over de rug van die oudjes moet :Y

Achteraf heeft Goor ook misschien wel weer spijt :') dat heeft ie wel vaker :P
  donderdag 12 december 2013 @ 14:56:08 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134189851
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Laysa het volgende:
Lul niet, Gordon zit helemaal niet in de Voice :')
Heksie bedoelde La the Voices daar is ie weggegaan ook met ruzie.
pi_134189861
Moet je luisteren, Gordon is natuurlijk ook nadat hij door die connie is genaaid te ver gegaan...maar om voor dat secreet in de bres te gaan springen...Koekkoek 8)7
pi_134189875
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heksie bedoelde La the Voices daar is ie weggegaan ook met ruzie.
nee ze bedoelt Holland gots talent, but who care's :)
pi_134189903
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Gordon mag Marc van der Linden ook niet.
Valt best mee hoor O-)

http://www.showvandaag.nl(...)ze-volgevreten-hond/

Gordon: “Marc van der Linden is een dikke vieze volgevreten hond”

Zanger Gordon is woensdagochtend op 3FM flink tekeer gegaan over royalty/entertainment journalist Marc van der Linden. “Die dikke vieze volgevreten hond, Marc van der Linden. Dat is de grootste rioolrat van Nederland.” begint het relaas van Goor.

“Waar niemand nog achter is in Nederland maar ik al jaren. Marc van der Linden daar heb ik een verleden mee jongen, mensen moesten eens weten wat die man gedaan heeft. Dat is de grootste smeerlap van Hilversum. Die probeert al jaren systematisch mij kapot te maken met allemaal verhalen in de Weekend.” aldus uw favoriete zanger, presentator en jurylid. Directe aanleiding is dat Marc van der Linden een gesprek (lees ruzie) tussen Connie Breukhoven en Gordon op de website van Weekend heeft gepubliceerd.

Wat er precies ooit is gebeurd tussen Gordon en Marc weten wij gelukkig niet, en dat willen we graag zo houden. Hieronder kun u in ieder geval lezen hoe Gordon tekeer gaat over Marc. Binnenkort volgt er ongetwijfeld een antwoord in Weekblad Weekend.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:57:49 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134189905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Laysa het volgende:

nee ze bedoelt Holland gots talent, but who care's :)
Oh daar kijk ik ook nooit na.
pi_134189937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef Laysa het volgende:
Moet je luisteren, Gordon is natuurlijk ook nadat hij door die connie is genaaid te ver gegaan...maar om voor dat secreet in de bres te gaan springen...Koekkoek 8)7
Ga ik ook niet doen :N ik blijf team Goor :+
pi_134189974
En die Marc is ook gewoon een dikke vieze volgevreten hond, dus er is geen woord aan gelogen :P
  donderdag 12 december 2013 @ 15:01:23 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134190025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Valt best mee hoor O-)

http://www.showvandaag.nl(...)ze-volgevreten-hond/

Gordon: “Marc van der Linden is een dikke vieze volgevreten hond”

[ afbeelding ]

Zanger Gordon is woensdagochtend op 3FM flink tekeer gegaan over royalty/entertainment journalist Marc van der Linden. “Die dikke vieze volgevreten hond, Marc van der Linden. Dat is de grootste rioolrat van Nederland.” begint het relaas van Goor.

“Waar niemand nog achter is in Nederland maar ik al jaren. Marc van der Linden daar heb ik een verleden mee jongen, mensen moesten eens weten wat die man gedaan heeft. Dat is de grootste smeerlap van Hilversum. Die probeert al jaren systematisch mij kapot te maken met allemaal verhalen in de Weekend.” aldus uw favoriete zanger, presentator en jurylid. Directe aanleiding is dat Marc van der Linden een gesprek (lees ruzie) tussen Connie Breukhoven en Gordon op de website van Weekend heeft gepubliceerd.

Wat er precies ooit is gebeurd tussen Gordon en Marc weten wij gelukkig niet, en dat willen we graag zo houden. Hieronder kun u in ieder geval lezen hoe Gordon tekeer gaat over Marc. Binnenkort volgt er ongetwijfeld een antwoord in Weekblad Weekend.
Ik heb vanochtend op twitter bij Giel Beelen gehoord. ik heb Giel sinds gisteren op twitter en toen ging ik wat terug lezen de berichtjes van Giel hij had Gordon gisteren aan de foon. Over Marc vd Linden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')