abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 23:20:48 #151
163650 Greys
pi_134174745
Ahahahahaha Con gaat telefonisch op tv tekeer dat ze nu telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen als er wat is. Hoort ze nu zelf wat ze zegt, al bellend? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134174775
de banken kunnen haar nu niet bereiken _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 23:22:03 #153
22592 crew  Ole
pi_134174805
Hoe dom kun je zijn zeg!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2013 @ 23:23:57 #154
163650 Greys
pi_134174926
Humberto en het publiek moesten lachen, en terecht _O-

En dan tegen Gordon tijdens dat opgenomen telefoontje zeggen 'Gordon, je schiet in je emotie, doe eens rustig'. Vervolgens zelf hysterisch op tv tekeer gaan :') Wat laat die zich enorm kennen zeg.
Ik reageer nergens meer op. Om vervolgens in elk tv programma te gaan lopen krijsen dat Gordon iets lelijks over Barbra Streisand en over Chinezen heeft gezegd. Bwhehehe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134175036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
Humberto en het publiek moesten lachen, en terecht _O-

En dan tegen Gordon tijdens dat opgenomen telefoontje zeggen 'Gordon, je schiet in je emotie, doe eens rustig'. Vervolgens zelf hysterisch op tv tekeer gaan :') Wat laat die zich enorm kennen zeg.
Ik reageer nergens meer op. Om vervolgens in elk tv programma te gaan lopen krijsen dat Gordon iets lelijks over Barbra Streisand en over Chinezen heeft gezegd. Bwhehehe.
Sneu is het.
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 23:26:30 #156
22592 crew  Ole
pi_134175088
Zo maar even terugkijken. Dacht dat het een geintje was dat ze bij Humberto zou komen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134175449
t was toch wel weer een geslaagde televisieavond dankzij corrie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 december 2013 @ 23:56:49 #158
862 Arcee
Look closer
pi_134176663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Ole het volgende:
Zo maar even terugkijken. Dacht dat het een geintje was dat ze bij Humberto zou komen
Ze was aan de telefoon.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_134177574
De plaatselijke hangouderen gaan een bezoekje brengen bij Connie. })
pi_134180250
:D
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_134180344
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Ahahahahaha Con gaat telefonisch op tv tekeer dat ze nu telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen als er wat is. Hoort ze nu zelf wat ze zegt, al bellend? _O-
Op haar eigen telefoon natuurlijk, ze was toen aan het bellen op de telefoon van een vriend.
Maar stel dat er een rechtszaak komt, en ze wint heeft het Ouderenfonds er toch profijt van want ze gaat al het geld daaraan schenken.
Denk dat ze kwa bedrag denken aan zijn totale gage (2 of 3 ton?) die hij aan deze serie heeft verdiend.
Nou, dan zijn de opbrengsten van de avond toch verdubbeld?
pi_134183246
Gordon had het over seniele oudjes ( hij zal maar je ouders bedoelen) Gordon heeft ruzie met zijn familie, elke vriend die hij krijgt loopt gillend weg van Gordon, Gordon scheld je uit voor alles wat mooi en lelijk is, Gordon denkt dat hij de ster van de sjow is, Gordon wilt heel graag volgend jaar bij jubileum Toppers zijn ( Doe het niet Toppers) maar aan de andere kant wordt hij niet uitgenodigd zal ie weer een flinke rel trappen, Gordon heeft niet veel echte vrienden, vooral niet in dat wereldje, Gordon is gewoon een heel naar vies achterbaks mannetje en snap RTL niet, schuif die gozer naar de klikobak., de 2 laatste afleveringen van geen cent te makken eens goed bekijken mensen, want hij spoort echt niet, wat voor die oudjes, nee voor Gordon zelf deed hij mee met dat prog. Gordon hoefde al een hele tijd niet meer van mij laten we het maar niet hebben over de voices want dan ben ik nog niet uitgepraat.
Kortom Gordon is een ruziezoekende ouwe pisnicht en nu hebben we allemaal kunnen zien hoe hij werkelijk is.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134183299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
Gordon had het over seniele oudjes ( hij zal maar je ouders bedoelen) Gordon heeft ruzie met zijn familie, elke vriend die hij krijgt loopt gillend weg van Gordon, Gordon scheld je uit voor alles wat mooi en lelijk is, Gordon denkt dat hij de ster van de sjow is, Gordon wilt heel graag volgend jaar bij jubileum Toppers zijn ( Doe het niet Toppers) maar aan de andere kant wordt hij niet uitgenodigd zal ie weer een flinke rel trappen, Gordon heeft niet veel echte vrienden, vooral niet in dat wereldje, Gordon is gewoon een heel naar vies achterbaks mannetje en snap RTL niet, schuif die gozer naar de klikobak., de 2 laatste afleveringen van geen cent te makken eens goed bekijken mensen, want hij spoort echt niet, wat voor die oudjes, nee voor Gordon zelf deed hij mee met dat prog. Gordon hoefde al een hele tijd niet meer van mij laten we het maar niet hebben over de voices want dan ben ik nog niet uitgepraat.
Kortom Gordon is een ruziezoekende ouwe pisnicht en nu hebben we allemaal kunnen zien hoe hij werkelijk is.
Wat ben je lelijk over Gordon Heks :o en wat vindt je van Connie? :+
pi_134183317
Dat ''seniele oudjes'' was trouwens helemaal niet naar bedoeld :')
pi_134183429
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat ben je lelijk over Gordon Heks :o en wat vindt je van Connie? :+
whaaaaaa FANN, Connie vind ik ook weinig, maar gut oh gut wat werd ze uitgescholden, en niet voor de 1e keer door pisnicht he, en dat ze het opnam vond ik niet netjes, maar kom op we weten allemaal Gordon geilt op rellen, en is er geen rel maakt ie wel een rel. kreeg echt een afknapper laatste 2 afleveringen geen cent te makken, hij bleef zeiken en tieren en had er geen zin meer in, borden naar buiten kwakken tafel stuk trappen, een naar mannetje, en toen hij in dat tel. gesprek tegen Connie het over seniele oudjes had dacht ik ff teiltje zoeken, nee Gordon is niet leuk en vriendelijk en aardig voor de oudjes, nee Gordon dacht ik kan weer scoren daarom zeg ik ja. En het hele prog. is een aanfluiting, 8 honderd zoveel euro te besteden van AOW hahah nou de ouderen krijgen dat hele bedrag en moeten de huur etc. daar ook nog van betalen......ach Gordon, die moeten ze maar een een boom binden in Blaricum en niet meer loslaten in Hilversum :P
pi_134183626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

whaaaaaa FANN, Connie vind ik ook weinig, maar gut oh gut wat werd ze uitgescholden, en niet voor de 1e keer door pisnicht he, en dat ze het opnam vond ik niet netjes, maar kom op we weten allemaal Gordon geilt op rellen, en is er geen rel maakt ie wel een rel. kreeg echt een afknapper laatste 2 afleveringen geen cent te makken, hij bleef zeiken en tieren en had er geen zin meer in, borden naar buiten kwakken tafel stuk trappen, een naar mannetje, en toen hij in dat tel. gesprek tegen Connie het over seniele oudjes had dacht ik ff teiltje zoeken, nee Gordon is niet leuk en vriendelijk en aardig voor de oudjes, nee Gordon dacht ik kan weer scoren daarom zeg ik ja. En het hele prog. is een aanfluiting, 8 honderd zoveel euro te besteden van AOW hahah nou de ouderen krijgen dat hele bedrag en moeten de huur etc. daar ook nog van betalen......ach Gordon, die moeten ze maar een een boom binden in Blaricum en niet meer loslaten in Hilversum :P
Ik denk dat dat klagen en zeiken ook wel een beetje expres is gedaan hoor :P maar ik begrijp dat je
de humor er niet van inzag :+ De AOW is een aanfluiting inderdaad, maar dat werd ook wel naar
voren gehaald in het programma, eigenlijk kunnen ze daar vaak niet fatsoenlijk van rondkomen, zéker
niet omdat de meeste véél medische kosten hebben die niet eens (meer) worden vergoed :N

Maar het naar buiten brengen van dat gesprek op tape was wel een ongelofelijke naaistreek van
Connie toch? :o
pi_134183799
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat dat klagen en zeiken ook wel een beetje expres is gedaan hoor :P maar ik begrijp dat je
de humor er niet van inzag :+ De AOW is een aanfluiting inderdaad, maar dat werd ook wel naar
voren gehaald in het programma, eigenlijk kunnen ze daar vaak niet fatsoenlijk van rondkomen, zéker
niet omdat de meeste véél medische kosten hebben die niet eens (meer) worden vergoed :N

Maar het naar buiten brengen van dat gesprek op tape was wel een ongelofelijke naaistreek van
Connie toch? :o
Was ook een naaistreek van Connie, ben ik volkomen met je eens, maar ze was al vaker door hem via de tel. uitgescholden, en niet voor lelijke heks maar echt kwetsend.
Gisteren zat ik AJAX natuurlijk te kijken maar af en toe ff bijlezen en had zoiets nee Gordon tot 2 keer toe haar foonnummer zeggen, je bent echt een valse pisnicht.
pi_134183865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Was ook een naaistreek van Connie, ben ik volkomen met je eens, maar ze was al vaker door hem via de tel. uitgescholden, en niet voor lelijke heks maar echt kwetsend.
Gisteren zat ik AJAX natuurlijk te kijken maar af en toe ff bijlezen en had zoiets nee Gordon tot 2 keer toe haar foonnummer zeggen, je bent echt een valse pisnicht.
Het is soms ook wel een valse pisnicht :') daar heb je best gelijk in :+ maar in dit geval ben ik toch voor Goor, want Connie is nog véél valser :Y
pi_134183972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het is soms ook wel een valse pisnicht :') daar heb je best gelijk in :+ maar in dit geval ben ik toch voor Goor, want Connie is nog véél valser :Y
ik zit dus in het verkeerde kamp :'( :P
pi_134184053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:D Nee hoor! We zitten gewoon in twee verschillende kampen Heks. moet kunnen :+
pi_134184180
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Nee hoor! We zitten gewoon in twee verschillende kampen Heks. moet kunnen :+
O+
  donderdag 12 december 2013 @ 11:56:44 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134184345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef Toverheks het volgende:

Heksie ik zag je gisteren ook lelijk over Gordon doen terecht hoor :* ;)
pi_134184516
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heksie ik zag je gisteren ook lelijk over Gordon doen terecht hoor :* ;)
:P Gelukkig geef je me wel gelijk, maar echt ben zo afgeknapt op die gozer, altijd maar leuk doen over de rug van een ander, of lekker sneren maar in het voordeel van hemzelf.......ooit gaat hij eens flink op zijn snuiter want denk dat het in het wereldje ook niet zo goed ontvangen is.
  donderdag 12 december 2013 @ 12:08:46 #174
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134184723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Toverheks het volgende:

:P Gelukkig geef je me wel gelijk, maar echt ben zo afgeknapt op die gozer, altijd maar leuk doen over de rug van een ander, of lekker sneren maar in het voordeel van hemzelf.......ooit gaat hij eens flink op zijn snuiter want denk dat het in het wereldje ook niet zo goed ontvangen is.
Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerard :{
pi_134184834
quote:
13s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Haar mobiele nummer op tv opnoemen en zo onder het balk laten zien is verboden en strafbaar lijkt mij ...Geldt ook voor RTL en Talpa. ik vond het sneu voor Gerard :{
Juist, sneu voor Gerard, was een prog. dat ze samen deden, Gerard wordt dus weer ergens in mee getrokken wat hij denkelijk echt niet wilde. ik zeg Gerard een leuk prog. in zijn eentje bij RTL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')