De vorige keer was het zelfs na twaalven maar nu zijn er gelukkig minder slechte wedstrijden die Veronica gaat samenvatten.quote:
Niet echt, dat lijkt meer zo door de overacting van Hans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
Heeft NAC niet een keer of 40-45 achter elkaar uit gespeeld?
Ik vind het zo erg voor die mensen dat ze altijd uit moeten spelen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dat lijkt meer zo door de overacting van Hans.
Mja, er zijn wel meer teams die het hebben laten liggen. Eigenlijk heeft alleen AZ echt een overtuigend resultaat neergezet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen 2-0 Capelle - ook niet echt iets om trots op te zijn.
Bedankt voor deze toelichting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg voor die mensen dat ze altijd uit moeten spelen!
Ach ja, door is door. We zien wel wat de volgende ronde weer brengt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel meer teams die het hebben laten liggen. Eigenlijk heeft alleen AZ echt een overtuigend resultaat neergezet.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ach ja, door is door. We zien wel wat de volgende ronde weer brengt.
Eigenlijk halen we nu iets door elkaar want Hans vond het heel erg voor NAC toen ze eindelijk in Europa terecht waren gekomen en toen tegen Villarreal hadden geloot.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk halen we nu iets door elkaar want Hans vond het heel erg voor NAC toen ze eindelijk in Europa terecht waren gekomen en toen tegen Villarreal hadden geloot.
Hij noemt de beker heel kort eventjes, dus we hebben allebei een punt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?Ik zou zweren dat het om het uit-spelen ging.
Ik moest weer hardop lachen om het fragment.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij noemt de beker heel kort eventjes, dus we hebben allebei een punt.
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
Volgens mij waren het iets van 30 wedstrijden achter elkaar uit maar kan het niet meer vinden.
Ik heb al naar Yvonne gemaild hoor, Rene. Dat zal hem leren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je Sjaak niet meer dood willen wensen?Hier is hij nogal gevoelig voor.
Nee, jij moet nog CL-toto wedstrijdjes tellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik offer me wel op, rustig jongens.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, jij moet nog CL-toto wedstrijdjes tellen.
Johan Derksen toto, Eredivisietoto, CL toto, wij op FOK! aarzelen zelden onze kennis tentoon te spreiden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, jij moet nog CL-toto wedstrijdjes tellen.
Het commentaar is al net zo slecht als het voetbalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Begrafenissfeer, begrafenisvoetbal.
Ik weet niet eens wie er commentaar geeft, luister rustig muziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het commentaar is al net zo slecht als het voetbal
Ook geen idee wie, maar hij had net een heel relaas over 1 van de trainers... Wat hij wel allemaal niet had gewonnen... En vooral dat de spelers die nu spelen dat allemaal nooit zouden gaan bereikenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er commentaar geeft, luister rustig muziek.
Zou het wel over Tomasson gehad hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook geen idee wie, maar hij had net een heel relaas over 1 van de trainers... Wat hij wel allemaal niet had gewonnen... En vooral dat de spelers die nu spelen dat allemaal nooit zouden gaan bereiken
Leo Oldenburger dus, ben ik even blij dat ik niet luister naar het commentaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook geen idee wie, maar hij had net een heel relaas over 1 van de trainers... Wat hij wel allemaal niet had gewonnen... En vooral dat de spelers die nu spelen dat allemaal nooit zouden gaan bereiken
Klinkt logisch... Had het idd over kampioenschap van Feyenoordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou het wel over Tomasson gehad hebben
Snap niet dat je dan Exelsior gaat trainen. Die kunnen erecht niks van.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt logisch... Had het idd over kampioenschap van Feyenoord
"Onderaan beginnen" zou een verklaring kunnen zijn... Dit niveau moet wel het onderste van het Nederlands voetbal zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet dat je dan Exelsior gaat trainen. Die kunnen erecht niks van.
Dan heb je Achilles tegen AZ niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Onderaan beginnen" zou een verklaring kunnen zijn... Dit niveau moet wel het onderste van het Nederlands voetbal zijn
Hoe oud ben je? 10?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef Morendo het volgende:
Loting zeker weer op het eind van de uitzending? Moet ik m'n moeder weer om toestemming vragen om laat op te blijven. Ja, ik heb morgen gewoon school.
Voor de supporters van Hoek was het een dream come true.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg voor die mensen dat ze altijd uit moeten spelen!
Idd, maar ik vond Feyenoord al erg genoeg... Had echt niet behoefte aan nog maar oog-aidsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je Achilles tegen AZ niet gezien.
Dan is de loting alsnog om kwart over 12.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Hoe doen ze dit met de loting als ze gaan verlengen? Wordt dan gewoon Heracles/GAE geloot of stellen ze het dan uit?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig maar dat Barry Hughes de toevoeging 'Eagles' deed en niet Yankee's of Yahoo's. Dan zou je GAY als acroniem hebben.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig maar dat Barry Hughes de toevoeging 'Eagles' deed en niet Yankee's of Yahoo's. Dan zou je GAY als acroniem hebben.
PSV is niet wisselvallig. PSV is gewoon kut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer. Maar was er wel bang voor, GAE is nog wisselvalliger dan PSV.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is niet wisselvallig. PSV is gewoon kut.
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik jullie hier vermaak breng.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je plaatje wordt een beetje vermoeiend
Waarom ik weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik jullie hier vermaak breng.
Daar is Ajacied422 voor.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan loot Feyenoord vast Excelsior.
Ik hoorde dat jij conferencier wilde worden.quote:
Nee, die lees ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht dat al m'n reacties niet gelezen werden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk beginnen ze met PSV - Roda JC
Denk dat PSV wel simpel wint.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok op tweede overwinning van RJC achter elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV-publiek is doorgaans nogal treurig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Witte zakdoekjes.
Wat een treurige figuren.
Of Texel '94quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
PSV had wel de moeilijkste loting van allemaal, maar dat hadden ze ook als ze JVC Cuijk hadden geloot.
VV Schiermonnikoogquote:
Die pijn voelen ze in Rotterdam West nog steedsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior is bekend met in de laatste seconden scoren.
Rotterdam-zuid weet er ook alles van bij Guyon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die pijn voelen ze in Rotterdam West nog steeds
Ik maak er 0-5 van.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Go Ahead zo zie denk ik 1-4 zondag.
Ook gelijk het enige dat hij heeftquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijke schot heeft die Goossens.
Waarom staat TomPSV in je UI?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijke schot heeft die Goossens.
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gelijk het enige dat hij heeft
Watte?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat TomPSV in je UI?
OWWquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeld.
Matige opleiding genoten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeld.
Na die 32 zie ik opeens een plaatje van TomPSV in je UI.quote:
Aha, dat is nog van een weddenschap. Geen zin om het te veranderen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na die 32 zie ik opeens een plaatje van TomPSV in je UI.
Helder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, dat is nog van een weddenschap. Geen zin om het te veranderen.
inb4 louisjuichen.gifquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen als je scoort tegen ASWH
De hooligans bij Hansie trokken de kabels eruit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ze hebben nu snel de loting gefixed
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
De hooligans bij Hansie trokken de kabels eruit.
Jij dacht dat ze 16 wedstrijden even in 10 minuten samenvatting hadden gepropt en daarna na 8 minuten reclame de loting?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef Audiowaste het volgende:
Loting begint pas om half 12, mooi is dat!
nee het was zwarte piet denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
De hooligans bij Hansie trokken de kabels eruit.
Ook zo'n duikelaar en tijdtrekker dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze noemen hem de nederlandse Drogba.
Het zijnetquote:
psv ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Ajax en Feyenoord verdienen nu wel eens een lastige loting.
Feyenoord - Ajax, ik voel het gewoon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord - Ajax?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Zou terecht zijn voor de KNVB. Ze willen alleen die clubs of PSV in de finale.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax, ik voel het gewoon.
98/99 competitie was een mooiere pot.quote:
nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben de ''top''clubs weer van die onzinnige geplaatste bs?
Topclubs bestaan nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben de ''top''clubs weer van die onzinnige geplaatste bs?
Toen Sarretje 3 kilometer zijn doel uitkwamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
98/99 competitie was een mooiere pot.
4-1
PSV was scheel ofzo dat ze hem niet hebben opgesteld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritzmaier vind ik een revelatie dit seizoen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV was scheel ofzo dat ze hem niet hebben opgesteld.
Nog levende personen op de tribunes gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:25 schreef Grifte het volgende:
Net terug van Excelsior, Moussa Kalisse
Hoe speelde de Witte Keniaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:25 schreef Grifte het volgende:
Net terug van Excelsior, Moussa Kalisse
Was topvermaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog levende personen op de tribunes gezien?
Niet zo slim doen he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Reflectie van t licht op t kunstgras...
Maar kan toch niet minder zijn dan Nelom?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was topvermaak.
De Witte keniaan was matig, wel geweldig uithoudingsvermogen ja.
Liever dit dan dat ze tegen Twente de wedstrijd onderbreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kunnen die fans niet ff de bek houden
Het blijft toch VBL! Mensen zouden nog kunnen schrikken van je zinnen!quote:
Milan is echt een vieze kutclub.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Chiel Montagne altijd bij de loting
Markoooquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kunnen die fans niet ff de bek houden
Heracles wint dan van Feyenoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef hafcfan het volgende:
Niet Ajax of Feyenoord dat zou echt aids zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |