De vorige keer was het zelfs na twaalven maar nu zijn er gelukkig minder slechte wedstrijden die Veronica gaat samenvatten.quote:
Niet echt, dat lijkt meer zo door de overacting van Hans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
Heeft NAC niet een keer of 40-45 achter elkaar uit gespeeld?
Ik vind het zo erg voor die mensen dat ze altijd uit moeten spelen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dat lijkt meer zo door de overacting van Hans.
Mja, er zijn wel meer teams die het hebben laten liggen. Eigenlijk heeft alleen AZ echt een overtuigend resultaat neergezet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen 2-0 Capelle - ook niet echt iets om trots op te zijn.
Bedankt voor deze toelichting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg voor die mensen dat ze altijd uit moeten spelen!
Ach ja, door is door. We zien wel wat de volgende ronde weer brengt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel meer teams die het hebben laten liggen. Eigenlijk heeft alleen AZ echt een overtuigend resultaat neergezet.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ach ja, door is door. We zien wel wat de volgende ronde weer brengt.
Eigenlijk halen we nu iets door elkaar want Hans vond het heel erg voor NAC toen ze eindelijk in Europa terecht waren gekomen en toen tegen Villarreal hadden geloot.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk halen we nu iets door elkaar want Hans vond het heel erg voor NAC toen ze eindelijk in Europa terecht waren gekomen en toen tegen Villarreal hadden geloot.
Hij noemt de beker heel kort eventjes, dus we hebben allebei een punt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?Ik zou zweren dat het om het uit-spelen ging.
Ik moest weer hardop lachen om het fragment.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij noemt de beker heel kort eventjes, dus we hebben allebei een punt.
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
Volgens mij waren het iets van 30 wedstrijden achter elkaar uit maar kan het niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |