Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat bijna niemand op Paulien gaat stemmen.
Hij zou acteur moeten wordenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zit zo in de anti-Geza modus dat ik dit gewoon walgelijke zieltjeswinnerij vind
Ik door de teksten en reactie. Lievigheid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ook, van de slechte voorleeskwaliteiten.
Dan kun je gelijk de OP aanpassenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat deze TS hier wel mee kan leven.
Complot wordt het nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zit zo in de anti-Geza modus dat ik dit gewoon walgelijke zieltjeswinnerij vind
Dat had ik vorige week met Janquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
19 dagen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef tralalala het volgende:
Hoelang zijn ze weg? 4 weekjes?
Wat een onzin
Ja, komt door de krachtige letters.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou nou nou, is dat zo'n krachtbijzettende term
Toen was ER ook veel beter en spannenderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Voordat de BN'ers er waren, zaten ze na 19 dagen nog niets eens bij de samensmelting...
Potverdikkie, daar is tie bijna. De Robinsonwaardig blablaquote:
Valt mee toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef JimboSlice het volgende:
Edith is ook moeilijk irritant met het quasi psychologische gelul
Ja, maar dat is nog wat anders. Het meeste bizarre vind ik zelf het verschil in tijd dat ze op de eilanden zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Toen was ER ook veel beter en spannender
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef JimboSlice het volgende:
Edith is ook moeilijk irritant met het quasi psychologische gelul
quote:Paulien Huizinga (Deventer, 15 maart 1971) is een Nederlands televisiepresentatrice en voormalig Miss Universe Nederland.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.
Edith op vrouweneilandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.
De meeste BN'ers kunnen misschien niet zo lang vrij krijgen ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog wat anders. Het meeste bizarre vind ik zelf het verschil in tijd dat ze op de eilanden zitten.
Normale mensen wel dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
De meeste BN'ers kunnen misschien niet zo lang vrij krijgen ofzo?
Dat die hem terug wil pakken snap ik. Maar de felheid waarmee hij dat doet vind ik vrij triest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef HulkHeld het volgende:
Geza gaat alleen maar op wraak op Jan uit, triest zeg.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef AF_ het volgende:
Ik dacht eens kijken waar die Paulien nou een BN-er van zou moeten zijn
krijg ik dit
[..]
Nieuw programma om beetje verwende snotjong te koppelen aan zwaar gehandicapte mensen om ze wat nuchterder te maken.. Programma is geinspireerd door de film Intouchables.quote:
Omdat Geza verwijt dat Jan hem genaaid heeft, terwijl Geza eigenlijk zelf al Jan ging naaien samen met Sef. Ergo, Geza is hypocriet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
Jan wil Geza ook naaien dus wat huilen mensen hier
Omdat Geza hypocriet en zielig doet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
Jan wil Geza ook naaien dus wat huilen mensen hier
Zijn ze helaas nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Inca het volgende:
Als die vrouwen nu slim zijn stemmen ze de kerels eruit
Same here.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef kanca het volgende:
Ik schakel nu pas in, nog leuke dingen gemist?
Wat voor een proef hebben ze gedaan?
Ja en als mijn tante een jongen was geweest dan was het een oom.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Inca het volgende:
Als die vrouwen nu slim zijn stemmen ze de kerels eruit
Watquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en als mijn tante een jongen was geweest dan was het een oom.
Intouchablesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuw programma om beetje verwende snotjong te koppelen aan zwaar gehandicapte mensen om ze wat nuchterder te maken.. Programma is geinspireerd door de film Intouchables.
Dat zal meespelen, maar ik denk dat het vooral komt, omdat ze het minder moeilijk willen maken. Ik denk dat deze BN'ers niet mee zouden doen aan de oorspronkelijke opzet van ER. Dat zie je aan het snelle geklaag over weinig eten etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
De meeste BN'ers kunnen misschien niet zo lang vrij krijgen ofzo?
serieus!!?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk eerder dat de 'BN'ers' geen zin hebben om zo lang op een eiland te zitten. Je zag het net al met Geza, hij zit er misschien net 10 dagen.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel lullig.. valt ze uit de groep omdat haar mensie niet synced.
Ja daarom vond ik ER beter toen het nog onbekende mensen waren die meededenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Denk eerder dat de 'BN'ers' geen zin hebben om zo lang op een eiland te zitten. Je zag het net al met Geza, hij zit er misschien net 10 dagen.
dat is eigenlijk vanaf het begin al...alleen maar geklets en gejank, weinig actiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef Studiebollie het volgende:
Eigenlijk vind ik het best saai. Niet echt spannend ofzo.
Alleen als het geen aangetrouwde tante is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, oké. Eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ergo.. vrouwen zijn niet slim, gewoon de keuken in.
Ja en ik moest bijna huilen van die matige aflevering vorige week.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Moest bijna.... huilen bij die film.
Heb het heel kort gekeken, ik kon het niet blijven kijken.. die "jongen" was echt te raar.. ik dacht eerst ook dat het een vrouw was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja en ik moest bijna huilen van die matige aflevering vorige week.
Ik niet, blij dat die weg zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
Ik mis die achterbakse Belgen eigenlijk wel.
Gayza maakt anders wel veel goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
Ik mis die achterbakse Belgen eigenlijk wel.
Ja en nog moeilijk arrogant ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het heel kort gekeken, ik kon het niet blijven kijken.. die "jongen" was echt te raar.. ik dacht eerst ook dat het een vrouw was.
Hij was homo, dus half-vrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het heel kort gekeken, ik kon het niet blijven kijken.. die "jongen" was echt te raar.. ik dacht eerst ook dat het een vrouw was.
Maar zijn uiterlijk (gezicht etc) was echt half vrouw.. ik ken een paar homo's, die hebben dat nietquote:
Vrouwquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop nu dat Paulien er uit gestemd wordt.
Ja, altijd fijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
Geza gaat nu even eenzijdig de zaak belichten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef JimboSlice het volgende:
Volgens mij is de algemene consensus hier dat ze de kaak van Paulien moeten American History X'en
Dat was waar. Maar hij laat even wat dingen weg.quote:
Dat vind ik een beetje te grofquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef JimboSlice het volgende:
Volgens mij is de algemene consensus hier dat ze de kaak van Paulien moeten American History X'en
Nee hoor, niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef IMShuuul het volgende:
Geza is wel eerlijk geweest zie ik nu, al stelt ie zich wel aan
Eerlijk? Geza en Sef wilden Jan er gewoon uit hebben zodra ze de kans hadden hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef IMShuuul het volgende:
Geza is wel eerlijk geweest zie ik nu, al stelt ie zich wel aan
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Ik had Hans wel hoger ingeschat. Dat die Jan niet vertrouwd snap ik. Maar dat je Geza volledig geloofd.
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:23:40“@Jan_V3: Robinson-slet @KemperGeraldine #expeditierobinson” haha 😄 reageer retweet
Jaja ik ben ook geen fan van Geza, maar als je kijkt Jan/Geza heeft Geza het minst gelogen, zo bedoel ik hetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerlijk? Geza en Sef wilden Jan er gewoon uit hebben zodra ze de kans hadden hoor
Hij is nu boos omdat Jan hem voor had. Hypocriet nerdje is het.
Gelooft*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Ik had Hans wel hoger ingeschat. Dat die Jan niet vertrouwd snap ik. Maar dat je Geza volledig geloofd.
Lekker sletjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:27 schreef AF_ het volgende:
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:23:40“@Jan_V3: Robinson-slet @KemperGeraldine #expeditierobinson” haha 😄 reageer retweet
Klopt, foutje van mij.quote:
Toeval. Andere jaren regende het ook veel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:27 schreef JimboSlice het volgende:
In Survivor regent het nog wel eens 72 uur achter elkaar, hier zitten ze 3 weken lang te chillen in de zon.
Ze begonnen met rukweerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:27 schreef JimboSlice het volgende:
In Survivor regent het nog wel eens 72 uur achter elkaar, hier zitten ze 3 weken lang te chillen in de zon.
eens, te enthousiast verteldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Jan had bij de vorige eilandraad niet moeten zeggen dat hij allemaal dubbelspellen speelt. Niemand vertrouwt hem meer.
Dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
10 minuutjes volhouden nogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Studiebollie het volgende:
kUTUUTUT, hoe laat is dit programma afgelopen?
Zeker, dat was heel dom. Hij had gewoon moeten zeggen hoe het zat. Dat hij er niet op vertrouwde dat Geza en Sef hem naar de finale wilde meenemen en zo dus zijn toekomstige hachje wilde redden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Jan had bij de vorige eilandraad niet moeten zeggen dat hij allemaal dubbelspellen speelt. Niemand vertrouwt hem meer.
*vertrouwtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Ik had al het voorgevoel, o mijn god, ik ben helderziend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef lars91 het volgende:
Dit riekt toch echt na een afscheid van Jan
Jan gooit wel vaker zijn eigen ruiten inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, dat was heel dom. Hij had gewoon moeten zeggen hoe het zat. Dat hij er niet op vertrouwde dat Geza en Sef hem naar de finale wilde meenemen en zo dus zijn toekomstige hachje wilde redden.
Ziet mij een beetje te bleek na 3 weken op een zonnig eiland.quote:
Jepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zou als ik Jan was maar een paar extra stemmen inzetten, samen met de andere die daar nu zitten, op Paulien.
True, weinig pigment wellichtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ziet mij een beetje te bleek na 3 weken op een zonnig eiland.
Jij spoilert nu ook voor ons, dankje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waarom zitten al die deelnemers nu te twitteren en te spoilen![]()
Fijn dat je dat met iedereen deelt ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Nu is het alweer duidelijk dat Jan eruit gaat...
Dat vindt RTL geen probleem. Die doen dat normaal zelf al bij de previews vooraf en rondom de reclames.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maar bedankt dat je het ff meedeeltquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Bedacht ik mij ook! Hij maakt de boosheid toch een beetje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ja en Hans gaat extra stemmen inzetten. Als Jan eruit is dan is er eigenlijk niks meer aan
Wat maakt dat dan uit..?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, maar bedankt dat je het ff meedeelt
houd je bek manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Nee jij dan, hypocriet, je spoilert ons nuquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik zou maar oppassen, er is namelijk al uitgelekt wie de winnaar wordt van de expeditie...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 31-10-2013 om 20:47:20@GezaWeisz snap jou woede echt niet! Je was zelf toch ook niet eerlijk? Wilde Jan toch ook weg hebben reageer retweet
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 31-10-2013 om 20:47:20@GezaWeisz snap jou woede echt niet! Je was zelf toch ook niet eerlijk? Wilde Jan toch ook weg hebben reageer retweet
Fajah, de heldin van vorig seizoenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
Fijn dat je dat hier ook even meldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef MagicIsland1 het volgende:
Nu is het alweer duidelijk dat eruit gaat...
You are a woman?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef Studiebollie het volgende:
Hoe kunnen jullie typen en luisteren tegelijk, damn.
Waarom denk je dat niemand hier ooit de proeven/opdrachten snapt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef Studiebollie het volgende:
Hoe kunnen jullie typen en luisteren tegelijk, damn.
Fajah snapt het tenminste. Maar dat deed ze vorig jaar ook alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
Heerlijk die Fajahquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
Zonde dat dit ooit zo lekkere wijf haar lippen heeft volgespoten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
*jouwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik gun Geza het echt niet dat jan eruit gaat, maar Jan heeft het ook wel een beetje aan zichzelf te danken.
Van veraf ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef IMShuuul het volgende:
Jeetje wat is Paulien lelijk van dichtbij!
Gaat gebeuren denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Als Paulien erin blijft, zijn de anderen zwaar pissig. Dat wordt mooie televisie
Keesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Als Paulien erin blijft, zijn de anderen zwaar pissig. Dat wordt mooie televisie
De "tough guy" aka opgeverquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dennis (? ) heeft echt alleen maar plakplaatjes als tattoo's ..
Doei.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Vreselijk dit
Als Jan eruit gaat kijk ik niet meer
De comeback kidquote:
Geza welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Jan kan veel extra stemmen in hebben gezet om te overleven. Denk niet dat andere extra stemmen hebben ingezet, als ze al wat over hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |