Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat bijna niemand op Paulien gaat stemmen.
Hij zou acteur moeten wordenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zit zo in de anti-Geza modus dat ik dit gewoon walgelijke zieltjeswinnerij vind
Ik door de teksten en reactie. Lievigheid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ook, van de slechte voorleeskwaliteiten.
Dan kun je gelijk de OP aanpassenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat deze TS hier wel mee kan leven.
Complot wordt het nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik zit zo in de anti-Geza modus dat ik dit gewoon walgelijke zieltjeswinnerij vind
Dat had ik vorige week met Janquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
19 dagen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef tralalala het volgende:
Hoelang zijn ze weg? 4 weekjes?
Wat een onzin
Ja, komt door de krachtige letters.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou nou nou, is dat zo'n krachtbijzettende term
Toen was ER ook veel beter en spannenderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Voordat de BN'ers er waren, zaten ze na 19 dagen nog niets eens bij de samensmelting...
Potverdikkie, daar is tie bijna. De Robinsonwaardig blablaquote:
Valt mee toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef JimboSlice het volgende:
Edith is ook moeilijk irritant met het quasi psychologische gelul
Ja, maar dat is nog wat anders. Het meeste bizarre vind ik zelf het verschil in tijd dat ze op de eilanden zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Toen was ER ook veel beter en spannender
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef JimboSlice het volgende:
Edith is ook moeilijk irritant met het quasi psychologische gelul
quote:Paulien Huizinga (Deventer, 15 maart 1971) is een Nederlands televisiepresentatrice en voormalig Miss Universe Nederland.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.
Edith op vrouweneilandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Topsportersmentaliteit; kijkt toch net iets anders tegen bepaalde zaken aan denk ik.
De meeste BN'ers kunnen misschien niet zo lang vrij krijgen ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog wat anders. Het meeste bizarre vind ik zelf het verschil in tijd dat ze op de eilanden zitten.
Normale mensen wel dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
De meeste BN'ers kunnen misschien niet zo lang vrij krijgen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |