abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132949635
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef skrn het volgende:
Persoonlijk vind ik het verkeer in Nederland vrij keurig. Ja, er zijn een paar asocialen maar over het algemeen gaat het goed. En mensen in Nederland hebben wel verkeersinzicht, dat maakt het auto-rijden een stuk prettiger.
Ik ben het totaal niet met je eens. Ik verbaas me dagelijks over het verkeersgedrag van andere weggebruikers: voetgangers, fietsers, scootertokkies, automobilisten en buschauffeurs (yep, ik ben ook wel eens van de weg gedrukt door een buschauffeur, zo iemand zou direct moeten worden ontslagen als zulk gedrag wordt vastgesteld). Je kan het zo zot niet bedenken en het gebeurt en steeds weer is het een gevolg van een gebrek aan inzicht en asociaal gedrag:
- automobilisten die niet correct richting aangeven
- automobilisten die niet op tijd afremmen bij haaientanden waardoor je als fietser vol op de rem kan
- automobilisten die inhalen waar het niet kan (bochten, te weinig ruimte)
- fietsers die met 2 of 3 naast elkaar tegen het verkeer infietsen en dit het liefst ook nog zonder verlichting in het donker en al spelende met hun telefoontjes. Zeg er iets van en je krijgt nog een grote bek ook terwijl je hen zou aanrijden als je niet zou afremmen.
- voetgangers die oversteken zonder te kijken of dat het wel gaat (en dan nog kwaad worden ook :?).
- fietsers die naar links afslaan zonder hun arm uit te steken en zonder te kijken of dat ze niemand hinderen, hierdoor heb ik een keer een aanrijding gehad aangezien uitwijken niet meer mogelijk was (een sloom vrouwtje die wel ineens haaks afslaat)
...

Meestal blijft het gelukkig bij ergernisjes maar helaas is er soms ook schade, in het gunstige geval 'slechts' materiële schade en in het ongunstige geval aan het lichaam. Het is dus een ernstige kwestie ondanks dat je er soms ook wel mee kan lachen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132949662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef skrn het volgende:
Ik heb een graf-hekel aan automobilisten die de toeter als groeter gebruiken. :r
Die boete kan niet hoog genoeg zijn.
Eens!
Die aso's mogen er eens bij stilstaan dat er honderden mensen mee mogen genieten en wat er zou gebeuren als al die tientallen, honderden of duizenden mensen die dagelijks langsrijden dit zouden doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132949682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben het totaal niet met je eens. Ik verbaas me dagelijks over het verkeersgedrag van andere weggebruikers: voetgangers, fietsers, scootertokkies, automobilisten en buschauffeurs (yep, ik ben ook wel eens van de weg gedrukt door een buschauffeur, zo iemand zou direct moeten worden ontslagen als zulk gedrag wordt vastgesteld). Je kan het zo zot niet bedenken en het gebeurt en steeds weer is het een gevolg van een gebrek aan inzicht en asociaal gedrag:
- automobilisten die niet correct richting aangeven
- automobilisten die niet op tijd afremmen bij haaientanden waardoor je als fietser vol op de rem kan
- automobilisten die inhalen waar het niet kan (bochten, te weinig ruimte)
- fietsers die met 2 of 3 naast elkaar tegen het verkeer infietsen en dit het liefst ook nog zonder verlichting in het donker en al spelende met hun telefoontjes. Zeg er iets van en je krijgt nog een grote bek ook terwijl je hen zou aanrijden als je niet zou afremmen.
- voetgangers die oversteken zonder te kijken of dat het wel gaat (en dan nog kwaad worden ook :?).
- fietsers die naar links afslaan zonder hun arm uit te steken en zonder te kijken of dat ze niemand hinderen, hierdoor heb ik een keer een aanrijding gehad aangezien uitwijken niet meer mogelijk was (een sloom vrouwtje die wel ineens haaks afslaat)
...

Meestal blijft het gelukkig bij ergernisjes maar helaas is er soms ook schade, in het gunstige geval 'slechts' materiële schade en in het ongunstige geval aan het lichaam. Het is dus een ernstige kwestie ondanks dat je er soms ook wel mee kan lachen.
^O^

Couldn't agree more.

Vooral de scootertokkies.
pi_132949688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ja vandaag ook weer uren vertraging, de trein is echt een top vervoersmiddel! En alweer geen zitplaatsen. Er zaten mensen op de trap en stonden in het gangpad.
Als ik ergens kon zitten dan deed ik dat ook. Alsof iedereen staat omdat ze het leuk vinden.
Iedereen die staat gebruikt dus geen verstand in de overvolle trein volgens jou redenatie.

En we mogen binnenkort ook meer gaan betalen in de provincies voor de trein omdat ze ook de rode diesel nog zwaarder willen gaan belasten, daar rijden zowat alle treinen buiten de randstad op.
Dus we zullen wel zien wie het 'goedkoopst' is dalijk, de trein of de auto.

Mijn auto heb ik volgende week in ieder geval weer terug van de garage en dan zeg ik mijn Ov-kaart op. Liever wat extra betalen voor comfort en snelheid als opgestapeld zitten in te laat komende treinen.
Kun je fijn in de file gaan staan zitten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132949799
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je weet dus gewoon totaal niets van de natuur, of btw van honden. Nee, er komen geen wilde zwijnen voor in de Randstad, zucht. Ook geen slangen. De enige slang die in Nederland voor komt vind je op de Veluwe; een adderachtige.

Ik heb op de Utrechtse Heuvelrug gewerkt in de natuur en heb het zelf dus enkele malen meegemaakt dat groot wild werd aangereden en de boswachter mijn hulp inriep om het aangereden dier te traceren te paard en met mijn hond. Ik kon het dier zo sneller vinden dan hij. Al de ongelukken die overdag plaatsvonden waren veroorzaakt door loslopende honden, bijna altijd van Randstedelingen of nieuwkomers. Zelf heb ik een aantal malen botbreuken opgelopen doordat die kutbeesten het vee waar ik mee werkte liet schrikken. Ook daar dien je als hondeneigenaar rekening mee te houden. Geplaatst wild wordt in veel gevallen gecontroleerd of is eigenlijk vee dat in een natuurgebied opgroeit tot volwassenheid. Daar kan dus iemand tussen lopen of mee aan het werk zijn (enten, ontwormen, hoeven controleren) en dan is het echt levensgevaarlijk als er ineens een stel vrolijke uitgelaten honden op af komt rennen.

Het komt gewoon te vaak voor en elk aangereden hert of ree is er één te veel, zoveel hebben we er in Nederland niet. Vooral herten zijn gewoon zeldzaam.

Een wildaanrijding is een aanrijding met in het wild levende dieren.

In Nederland worden jaarlijks meer dan 6.000 stuks groot wild (grote wilde hoefdieren) aangereden. Zo ging het alleen al op de Veluwe in 2008 om 731 reeën, wilde zwijnen, edelherten en damherten

Een aanrijding met groot wild kan levensgevaarlijk zijn. Behalve aanzienlijke materiële schade aan het voertuig, kan een aanrijding ook fatale gevolgen hebben voor de bestuurder en de inzittenden. Helaas zijn elk jaar ook dodelijke menselijke slachtoffers te betreuren.

Je kan rustig stellen dat elk groot wild dat overdag aan de wandel is, is opgeschrikt en dan altijd door honden.
Weet je, dit is gewoon weer een gevalletje, de goeden moeten onder de slechten lijden. Er zijn genoeg mensen die hun hond goed onder controle hebben, maar er zijn er ook een flink aantal die het waarschijnlijk nooit zullen leren.

Onze hond zou prima los kunnen lopen in een bos. Blijft altijd in de buurt, slaat niet snel aan. Loopt ook niet zomaar van het pad af het bos in, schrikt niet snel.

Maar goed, waar het mij om ging is dat de boete voor het los laten lopen van je hond mijns inziens nooit zo hoog zou moeten zijn als de boete voor iemand die meer dan 10 kilometer per uur te hard rijdt bij een school. (wellicht met uitzondering van bijvoorbeeld natuurgebieden) Ik kreeg twee maanden geleden een boete van 100 euro, omdat ik mijn hond vlak bij een watertje los had gelaten (ongeveer 10 meter er vandaan), zodat ze kon zwemmen (het was 30 graden). Niemand in de buurt, geen natuurgebied, stukje gras ernaast met daarnaast gelijk een voetpad. Geen enkel gevaar voor de omgeving of voor de hond zelf.
pi_132949807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij een bedrijf kan je je blijkbaar - volgens hen - gemakkelijker verschuilen achter de smoes dat tig mensen met een auto rijden. Vraag me niet naar het hoe en wat. Hoe dan ook, waarom niet gewoon de eigenaar in beginsel verantwoordelijk maken? Als hij en de persoon aan wie hij de auto uitleende aangeven dat het die andere persoon was dan gaat de straf naar die persoon toe maar anders naar de eigenaar. Je bent als eigenaar verantwoordelijk voor wat er met je auto gebeurt, je bent ook verantwoordelijk voor aan wie je de auto uitleent. Tevens zorgt het verantwoordelijk maken van de eigenaar er voor dat de persoon aan wie de auto wordt uitgeleend dat de persoon die de auto leent zich beter gedraagt.

Een verkeersboete voor de bestuurder van een auto, ook al is het een bedrijfsauto, kan bij mijn weten niet geboekt worden als kosten voor het bedrijf en moet dus op een persoon verhaald worden.
Je moet als bedrijf toch bijhouden wie wanneer waarvoor met welke auto rijdt? Al was het maar om de belasting over privégebruik te funderen of ontkrachten?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132949995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Robar het volgende:

[..]

Weet je, dit is gewoon weer een gevalletje, de goeden moeten onder de slechten lijden. Er zijn genoeg mensen die hun hond goed onder controle hebben, maar er zijn er ook een flink aantal die het waarschijnlijk nooit zullen leren.
Eens. Wat mij betreft blijft die wet bestaan maar geeft de ambtenaar enkel een boete als blijkt dat hij de hond niet onder controle heeft. Maar ja, logisch nadenken is helaas niet voor iedere ambtenaar weggelegd. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132950442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben het totaal niet met je eens. Ik verbaas me dagelijks over het verkeersgedrag van andere weggebruikers: voetgangers, fietsers, scootertokkies, automobilisten en buschauffeurs (yep, ik ben ook wel eens van de weg gedrukt door een buschauffeur, zo iemand zou direct moeten worden ontslagen als zulk gedrag wordt vastgesteld). Je kan het zo zot niet bedenken en het gebeurt en steeds weer is het een gevolg van een gebrek aan inzicht en asociaal gedrag:
- automobilisten die niet correct richting aangeven
- automobilisten die niet op tijd afremmen bij haaientanden waardoor je als fietser vol op de rem kan
- automobilisten die inhalen waar het niet kan (bochten, te weinig ruimte)
- fietsers die met 2 of 3 naast elkaar tegen het verkeer infietsen en dit het liefst ook nog zonder verlichting in het donker en al spelende met hun telefoontjes. Zeg er iets van en je krijgt nog een grote bek ook terwijl je hen zou aanrijden als je niet zou afremmen.
- voetgangers die oversteken zonder te kijken of dat het wel gaat (en dan nog kwaad worden ook :?).
- fietsers die naar links afslaan zonder hun arm uit te steken en zonder te kijken of dat ze niemand hinderen, hierdoor heb ik een keer een aanrijding gehad aangezien uitwijken niet meer mogelijk was (een sloom vrouwtje die wel ineens haaks afslaat)
...

Meestal blijft het gelukkig bij ergernisjes maar helaas is er soms ook schade, in het gunstige geval 'slechts' materiële schade en in het ongunstige geval aan het lichaam. Het is dus een ernstige kwestie ondanks dat je er soms ook wel mee kan lachen.
:') :') :') ... ik kan niet stoppen.

Ga op reis gozer, echt, dit wereldbeeld moet eruit, wil jij het gaan redden in de grote enge wereld. |:( |:( |:(

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132984736
Ik werd vandaag weer bijna aangereden door een asomobilist. Ware het niet dat ik al rekening had gehouden met zijn asociale verkeersgedrag waarmee hij andere weggebruikers in gevaar brengt dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen. Situatie: een fietspad die overloopt in een rotonde met een gescheiden fietspad, ik sloeg naar links af, de asomobilist moest stoppen voor haaientanden maar reed gewoon door. Als ik niet lichtjes had afgeremd had ik onder de auto gelegen. Dit soort hufters moet van de weg worden geweerd. Rijbewijs intrekken en nooit meer een kans geven om terug een rijbewijs te krijgen. Helaas is de pakkans erg klein gezien het gebrek aan anonieme surveillances en als de politie dit soort tokkies betrapt dan wordt er halfzacht ingegrepen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132984824
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 03:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:') :') :') ... ik kan niet stoppen.

Ga op reis gozer, echt, dit wereldbeeld moet eruit, wil jij het gaan redden in de grote enge wereld. |:( |:( |:(

Weer maak jij allerlei ongefundeerde aannames over mij. Het is niet omdat ik aanstip dat we niet al te positief moeten zijn over het verkeersgedrag en het verkeersinzicht van de Nederlanders dat ik daarom niet weet dat het in bepaalde landen - India heeft inderdaad een nogal beruchte reputatie op dit vlak - nog veel erger is. We leven hier echter niet in zo'n land, we leven in een welvarend Noord-Europees land. Helaas is 100% veilig verkeer niet mogelijk maar we kunnen best nog wat tokkies achter het stuur vandaan halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132984846
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ik sloeg naar links af,
Euh.. jij zat op de fiets en ging tegen de rijrichting in?
pi_132984964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik werd vandaag weer bijna aangereden door een asomobilist. Ware het niet dat ik al rekening had gehouden met zijn asociale verkeersgedrag waarmee hij andere weggebruikers in gevaar brengt dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen. Situatie: een fietspad die overloopt in een rotonde met een gescheiden fietspad, ik sloeg naar links af, de asomobilist moest stoppen voor haaientanden maar reed gewoon door. Als ik niet lichtjes had afgeremd had ik onder de auto gelegen. Dit soort hufters moet van de weg worden geweerd. Rijbewijs intrekken en nooit meer een kans geven om terug een rijbewijs te krijgen. Helaas is de pakkans erg klein gezien het gebrek aan anonieme surveillances en als de politie dit soort tokkies betrapt dan wordt er halfzacht ingegrepen.
Je hebt natuurlijk gelijk maar bekijk het eens van die automobilist zijn kant de ene rotonde hebben de fietsers voorrang en de andere weer niet, er is geen regel zo zie ik het dus.!
pi_132985147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh.. jij zat op de fiets en ging tegen de rijrichting in?
Wat denk je zelf? Zou ik hier klagen over die asomobilist als ik tegen het verkeer in fietste? : rolling eyes :
Ik fietste op een fietspad die uitkwam op een rotonde met een gescheiden fietspad, de asomobilist die links van mij moest stoppen (haaientanden) en reed door. Wat is hier niet duidelijk aan?
Technisch gezien was het trouwens geen afslaan aangezien ik de rotonde volgde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132985165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

• Weer maak jij allerlei ongefundeerde aannames over mij.
• India heeft inderdaad een nogal beruchte reputatie op dit vlak - nog veel erger is.
• We leven hier echter niet in zo'n land, we leven in een welvarend Noord-Europees land.
:')
:')
:')

jij moet de échte wereld nog leren kennen. Tot die tijd is al dat werkelijk schokkend wereldvreemde gelul van je een fijne, comfortabele bubble, jongen.

Gebruik die bizarre (wiskunde, ik kan er niks mee) intelligentie es góed en ga op reis, niet naar Benidorm.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132985247
Je kan er niet verder naast zitten, een vakantie in Benidorm is niet aan mij besteed. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132985331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Zou ik hier klagen over die asomobilist als ik tegen het verkeer in fietste? : rolling eyes :
Ik fietste op een fietspad die uitkwam op een rotonde met een gescheiden fietspad, de asomobilist die links van mij moest stoppen (haaientanden) en reed door. Wat is hier niet duidelijk aan?
Technisch gezien was het trouwens geen afslaan aangezien ik de rotonde volgde.
Nou, zoals je het omschreef was het hartstikke onduidelijk.
Beter was geweest: Ik zat als fietser op de rotonde en een auto sneed mij toen hij de rotonde verliet terwijl er duidelijk haaientanden tussen de rotonde en het fietspad voor hem stonden.

Links afslaan op een rotonde mag namelijk helemaal niet; dan ga je tegen het verkeer in. Een auto die dan de rotonde op rijdt kan je dan zo over het hoofd zien.
pi_132985470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nou, zoals je het omschreef was het hartstikke onduidelijk.
Beter was geweest: Ik zat als fietser op de rotonde en een auto sneed mij toen hij de rotonde verliet terwijl er duidelijk haaientanden tussen de rotonde en het fietspad voor hem stonden.

Links afslaan op een rotonde mag namelijk helemaal niet; dan ga je tegen het verkeer in. Een auto die dan de rotonde op rijdt kan je dan zo over het hoofd zien.
Is het niet zo dat als je eenmaal op de rottonde bent je altijd richting links gaat?
In Engeland tegenovergesteld dan wel te verstaan.
pi_132985586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat als je eenmaal op de rottonde bent je altijd richting links gaat?
In Engeland tegenovergesteld dan wel te verstaan.
Richting links.. vreemde omschrijving maar zo kunnen.. tegen de klok in is beter.. Maar afslaan doe je op een rotonde niet, zeker nooit naar links.
pi_132985723
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Richting links.. vreemde omschrijving maar zo kunnen.. tegen de klok in is beter.. Maar afslaan doe je op een rotonde niet, zeker nooit naar links.
Zo zou het ook kunnen bekijken ik daarentegen begreep het wel, als ik op de rotonde met de fiets ben en ik wil er niet af sla ik alleen maar links af .
pi_132986552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef Ouder1 het volgende:
Links afslaan op een rotonde mag namelijk helemaal niet; dan ga je tegen het verkeer in. Een auto die dan de rotonde op rijdt kan je dan zo over het hoofd zien.
Het was dus ook geen afslaan maar het fietspad van de rotonde volgen maar dat was volgens mij duidelijk aangezien ik aangaf dat die asomobilist moest stoppen wegens haaientanden en ik aangaf dat het een rotonde is met een gescheiden fietspad.
Maar goed, als het nu maar duidelijk is. ;)

Maar eventjes herhalen voor wie half leest (niet naar jou gericht).
Ik fietste op een fietspad die uitkwam op een rotonde met een gescheiden fietspad, de asomobilist die links van mij moest stoppen (haaientanden) en reed door. Wat is hier niet duidelijk aan?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132986923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is hier niet duidelijk aan?
Dat je blijkbaar nog niet op de rotonde zat? :?
pi_132988349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je kan er niet verder naast zitten, een vakantie in Benidorm is niet aan mij besteed. ;)
Dat was overdrachtelijk, 'hoogbegaafd' wiskundig talent.

man man man... 8)7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132990902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het was dus ook geen afslaan maar het fietspad van de rotonde volgen maar dat was volgens mij duidelijk aangezien ik aangaf dat die asomobilist moest stoppen wegens haaientanden en ik aangaf dat het een rotonde is met een gescheiden fietspad.
Maar goed, als het nu maar duidelijk is. ;)

Maar eventjes herhalen voor wie half leest (niet naar jou gericht).
Ik fietste op een fietspad die uitkwam op een rotonde met een gescheiden fietspad, de asomobilist die links van mij moest stoppen (haaientanden) en reed door. Wat is hier niet duidelijk aan?

Het fietspad dat uitkwam

Verder volkomen duidelijk.

En hoe nu verder?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132998054
Dank je voor de correctie. (zonder ironie)
Het is deze keer gelukkig weer goed afgelopen maar als ik gewoon had doorgefiets had ik onder de auto gelegen. Het bevestigt nog maar eens dat je er in het verkeer het beste van uitgaat dat elke bestuurder van een motorvoertuig een idioot of een tokkie is. Het is de enige manier om het risico op een verkeersongeval voldoende te beperken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_132998133
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was overdrachtelijk, 'hoogbegaafd' wiskundig talent.
Blijkbaar ontging het overdrachtelijke van mijn reactie jou. Serieus jongen, probeer eens niet te denken wat anderen denken. Dat is veel gemakkelijker.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')