Zorgen dat je minder hoeft te rijden / reizen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben het spuugzat.
Waarom komt autorijdend Nederland niet eens een keer in opstand tegen deze wanpraktijken.
Ik woon zelf in Brabant maar ik vind het toch echt belachelijk wat ik hoor over die A2. Vieze smerige slurppraktijken van de overheid.
De hoge verkeersboetes, Accijnzen, Wegbelasting, etc. Het is toch om doodziek van te worden.
Zo krom allemaal. En dan het Openbaar vervoer. Treinen propvol, ik moet vaak de hele weg staan wat mij dus toch weer heeft doen besluiten (ondanks gratis OV) om met de auto te gaan.
Autorijden is geweldig maar je moet om de haverklap op je kilometerteller letten want anders heb je de flitsgestapo weer bovenop je zitten.
Even ter vergelijking als ik 'onnodig' klaxxoneer krijg ik een bon van 360 euro. Toen ik met een bb gun iemand bedreigde (waar ik niet trots op ben) was ik maar 260 euro kwijt. Is toch belachelijk!?
Dus wat doen we hier tegen?
quote:Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk door een andere Fok!tokkie
Begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar ik heb nog geen bewijs gezien dat er echt meer ongelukken zouden gebeuren indien de honden los liepen. Als er wel bewijs is, mag je het gerust posten. Beperkingen zijn nooit leuk en alleen nodig indien noodzakelijk. Als het effect van het loslopen van de hondenpopulatie in de Nederlandse bossen beperkt, hoeven de diverse verboden voor mij niet in stand worden gehouden.quote:Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om te beginnen is vee bij voorbaat al niet wild. Daar ga je dus wederom volledig de mist in.
Nee, groot wild wordt in Nederland niet opgeschrikt door ander wild. Zij hebben hier namelijk geen natuurlijke vijanden zoals de wolf of de beer. Dat is dus niet het geval. Ik zie alleen niet in waarom dat dan een reden zou zijn om ze dan maar op te laten schrikken door huisdieren zoals de hond.
Omschrijf nog eens jouw idee van een 'leeg en rustig' bos.. Denk jij dat jij een groep groot wild kan zien liggen slapen? Denk je dat echt?
Dan nog een belangrijke vraag. Wat doe jij als die kuttenlikker van voor tot achter wordt opengereten door een wildzwijn omdat hij losliep door de habitat van die zwijnen? Dat is op de Veluwe zeker geen ondenkbare gebeurtenis. Elk jaar worden er weer honden gedood door zwijnen.
Overigens ook in woonwijken omdat Randstedelingen zoals jij het ook niet nodig vinden om de hekken achter hun kont te sluiten.
Je weet dus gewoon totaal niets van de natuur, of btw van honden. Nee, er komen geen wilde zwijnen voor in de Randstad, zucht. Ook geen slangen. De enige slang die in Nederland voor komt vind je op de Veluwe; een adderachtige.quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar ik heb nog geen bewijs gezien dat er echt meer ongelukken zouden gebeuren indien de honden los liepen. Als er wel bewijs is, mag je het gerust posten. Beperkingen zijn nooit leuk en alleen nodig indien noodzakelijk. Als het effect van het loslopen van de hondenpopulatie in de Nederlandse bossen beperkt, hoeven de diverse verboden voor mij niet in stand worden gehouden.
In de Randstad komen helemaal geen wilde zwijnen voor, nooit van gehoord. Weet niet eens of hier gevaarlijke slangen voorkomen.
Misschien vind ik autorijden ook wel gewoon leuk en doe ik het niet alleen uit pure noodzaak maar ook om de hobby. Ben ik nu een milieubarbaar?quote:Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Zorgen dat je minder hoeft te rijden / reizen.
Nee. Waarom zeuren over boetes?quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Misschien vind ik autorijden ook wel gewoon leuk en doe ik het niet alleen uit pure noodzaak maar ook om de hobby. Ben ik nu een milieubarbaar?
Omdat de boetes onevenredig hoog zijn. Boetes staan niet in verhouding met het vergrijp.quote:
Je aan de regeltjes houden?quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Eiwitshake het volgende:
Bovendien komen steeds meer mensen in de problemen omdat boetes niet in parten betaald kunnen worden. Wat is dan het enige alternatief? Juist, de gevangenis omdat je te hard gereden hebt. Dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Gewoon opletten, iets wat voor sommigen best moeilijk kan zijn.quote:Ik hou me altijd netjes aan de snelheid en ben nog nooit geflitst gelukkig, het zou echter maar eens een keer kunnen voorkomen dat dat wel zo is. Hoe vaak dat de maximumsnelheid onduidelijk staat aangegeven is gewoon ongelofelijk.
Als je van de trap dondert en je nek breekt moet je maar gewoon blijven liggen omdat je dan maar beter had moeten uitkijken ofwat? Zelfde principe. Zoiets plan je ook niet maar kan je zomaar overkomen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Je aan de regeltjes houden?
[..]
Gewoon opletten, iets wat voor sommigen best moeilijk kan zijn.
Ik zou blijven liggen ja tot de hulpdiensten er zijn. En nee, het is totaal niet te vergelijken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Als je van de trap dondert en je nek breekt moet je maar gewoon blijven liggen omdat je dan maar beter had moeten uitkijken ofwat? Zelfde principe. Zoiets plan je ook niet maar kan je zomaar overkomen.
Dus jij hebt ook nooit je hoofd gestoten, je gesneden, gevallen, etc.quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou blijven liggen ja tot de hulpdiensten er zijn. En nee, het is totaal niet te vergelijken.
Hahaha theoretisch gezien zo'n slecht idee nog nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Katvanger
Alleen door mijn eigen stommigheid, vaak komen die ongelukjes door het haastig te werk gaan, net als autorijden. Je weet dat je kilometerteller fors afwijkt van de werkelijke snelheid?quote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook nooit je hoofd gestoten, je gesneden, gevallen, etc.
Is wel te vergelijken, is ook een kwestie van wat jij noemt 'niet opletten'.
Kan zomaar gebeuren, net zoals per ongeluk sneller rijden dan toegestaan al zijn het maar een paar kilometer. Dan ben je plots een paar tientjes lichter.
Je kunt niet alles onder controle hebben, ook jij niet.
Een hypocriet gebeuren. Ze hadden jarenlang al het puntenrijbewijs in kunnen voeren voor elke automobilist, het is sowieso een schande dat ze uit angst voor stemmenverlies het puntenrijbewijs niet voor iedereen invoerden die een rijbewijs heeft. Goed, alleen het intrekken van het rijbewijs is natuurlijk niet genoeg aangezien je ook zonder dat papiertje kan rijden, ik ben dan ook een voorstander van het steviger aanpakken van de verkeershufters, maar voer tenminste tegelijkertijd dat puntenrijbewijs in. Maar ja, dat durven onze politici niet, ze zijn als de dood dat ze dan de volgende keer minder stemmen krijgen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:08 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bruiker-temmen.dhtml
Goed plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Je moet net doen als die quibus met zijn zwarte piet: zien dat je bij Pauw en Witteman of bij die schreeuwer van DWDD komt te zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben het spuugzat.
Waarom komt autorijdend Nederland niet eens een keer in opstand tegen deze wanpraktijken.
Ik woon zelf in Brabant maar ik vind het toch echt belachelijk wat ik hoor over die A2. Vieze smerige slurppraktijken van de overheid.
De hoge verkeersboetes, Accijnzen, Wegbelasting, etc. Het is toch om doodziek van te worden.
Zo krom allemaal. En dan het Openbaar vervoer. Treinen propvol, ik moet vaak de hele weg staan wat mij dus toch weer heeft doen besluiten (ondanks gratis OV) om met de auto te gaan.
Autorijden is geweldig maar je moet om de haverklap op je kilometerteller letten want anders heb je de flitsgestapo weer bovenop je zitten.
Even ter vergelijking als ik 'onnodig' klaxxoneer krijg ik een bon van 360 euro. Toen ik met een bb gun iemand bedreigde (waar ik niet trots op ben) was ik maar 260 euro kwijt. Is toch belachelijk!?
Ik heb veel met de trein moeten reizen, ik heb zelden moeten staan. Het is wel eens voorgekomen in een periode waarin de NS heel erg haar zaakjes niet in orde had en er een chronische ondercapaciteit was (we zullen maar in het midden laten of dat er kwade opzet was bij de NS) maar dat is best wel lang geleden. Vaak is het een kwestie van een beetje je verstand gebruiken en op de juiste plaats instappen, als je een heel klein beetje logisch nadenkt dan weet je welke wagons dat zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben het spuugzat.
Ja vandaag ook weer uren vertraging, de trein is echt een top vervoersmiddel! En alweer geen zitplaatsen. Er zaten mensen op de trap en stonden in het gangpad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb veel met de trein moeten reizen, ik heb zelden moeten staan. Het is wel eens voorgekomen in een periode waarin de NS heel erg haar zaakjes niet in orde had en er een chronische ondercapaciteit was (we zullen maar in het midden laten of dat er kwade opzet was bij de NS) maar dat is best wel lang geleden. Vaak is het een kwestie van een beetje je verstand gebruiken en op de juiste plaats instappen, als je een heel klein beetje logisch nadenkt dan weet je welke wagons dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |