quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: client closed down connection.
HOERAY weer een server crash
quote:NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Ik heb daar afgelopen middag BF4 gekocht, geen problemen ondervonden (gelukkig).quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
na 50 uur nog steeds geen antwoord van G2play (foutieve code), zelfs niet na 3x een mailtje gestuurd te hebben naar hun support. Hun facebook staat vol met klachten. Wees gewaarschuwd mocht je nog willen bestellen. Ik vraag wel een refund aan en koop wel ergens anders battlefield 4.
Weet het niet, alle beetje helpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?
Just keepin het realquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De PC gamers zitten weer te haten merk ik al
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef cherrycoke het volgende:
geen vastlopers gehad nu BF4 op SSD staat, kijken wat er gebeurt als ik een shanghai map pak.
alles laad wel 6x zo snel
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
shanghai ging goed, daarna die tunnels in de sneeuw en server crashquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.
Die site gaat nergens over. Ik heb alles dik op recommended maar kom op hetzelfde plaatje uit als jij omdat ik win 7 hebquote:
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.quote:
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.
Flight path van die kogel
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.
[ afbeelding ]
http://www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..
Dat is de recoil die je ziet
Idd, iedereen begint weer vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef ems. het volgende:
Wel frusterend om weer zo 'slecht' te zijn. Ik ren als een kip zonder kop in de maps rond en wordt constant in mijn rug geschoten/sniped door allemaal hoeken die ik niet ken
Maarja, dat is altijd zo bij nieuwe fps games. Even de maps doorkrijgen en stug doorzetten
Ik denk dat je gelijk heb. In BF2 was het ook zo. Als je twee seconden wachtte kon je veel preciezer schieten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef Kutmanager het volgende:
Stoma, kappen met janken man. Niet meer dan terecht dat er anti-quickscope dingen inzitten.
In dat filmpje, elk schot dat raak is, heeft die gozer wat tijd genomen tussen richten en schieten. Elk schot wat mis is heeft hij geen tijd daartussen genomen. Dus nogmaals, kappen met janken, dit is sowieso geen bug en je kan het gewoon niet hebben dat je geen onrealistische quickscope bullshit meer kan uitbuiten.
Vond ik wel het meest opvallende.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Random stutters zijn ook weer terug. Genieten hoor dit.
Wat een drol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:43 schreef 2Happy4U het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2955065670126678133/
Haha, die eerste post.
Lol dan word je hard genaaid zeg. Als hij uitverkocht was hadden ze jou het niet moeten kunnen laten bestellen. Er zullen heel wat mensen zijn die nu de verkeerde krijgen en allemaal niks krijgen omdat ze niet bellen. Wat een naaistreek van bol zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Gister eindelijk m'n bol.com pakketje gekregen.. bleek het niet de pre-order editie te zijn omdat die was uitverkocht en te lang op hun site stond
Ik weer naar bol gebeld, krijg ter compensatie een cadeaubon van 5 euro in plaats van China Rising ter waarde van 15 euro. Ik ben niet echt blij....
Moet even teruglezen of Laser hem ondertussen ook al heeft.
Anyway, ik kan eindelijk spelen. Hoera! Hoera! Hoera!
Ga me eens aanmelden voor de Fok! platoons enzo en dan zien we wel weer verder ^^
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef Kutmanager het volgende:
Stoma, kappen met janken man. Niet meer dan terecht dat er anti-quickscope dingen inzitten.
In dat filmpje, elk schot dat raak is, heeft die gozer wat tijd genomen tussen richten en schieten. Elk schot wat mis is heeft hij geen tijd daartussen genomen. Dus nogmaals, kappen met janken, dit is sowieso geen bug en je kan het gewoon niet hebben dat je geen onrealistische quickscope bullshit meer kan uitbuiten.
Met die kaart die ik heb? Nou ik niet hoor ook al heb ik een 3570k op 4.2 Ghzquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin, ik speel met prima fps op medium/high.
Damn, dat is echt slechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Gister eindelijk m'n bol.com pakketje gekregen.. bleek het niet de pre-order editie te zijn omdat die was uitverkocht en te lang op hun site stond
Ik weer naar bol gebeld, krijg ter compensatie een cadeaubon van 5 euro in plaats van China Rising ter waarde van 15 euro. Ik ben niet echt blij....
Moet even teruglezen of Laser hem ondertussen ook al heeft.
Anyway, ik kan eindelijk spelen. Hoera! Hoera! Hoera!
Ga me eens aanmelden voor de Fok! platoons enzo en dan zien we wel weer verder ^^
Mja, wat kan ik nog meer doen? Nog een boze mail sturen? Consumentenbond?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Damn, dat is echt slechtIk zou hier achteraan gaan
Het product wat je hebt besteld is niet geleverd, het is niet moeilijk om je gelijk te halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Mja, wat kan ik nog meer doen? Nog een boze mail sturen? Consumentenbond?
Ik weet het niet...
Je bent nu voor 10 euro in de zak gezet. Moet je zelf weten, maar ik zou die vergoed willen zien of het geld linea recta terug op mijn rekening moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Niets veranderd ten opzichte van BF3 dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Twee potjes achter elkaar crasht hij gewoon.
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+7+-+64quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef fyah het volgende:
Ik kan geen AMD drivers downloaden voor win 8.1 x64?wth
http://support.amd.com/en(...)ndows%208.1%20-%2064
Die 3 kleuren heb ik ook als animatie op het loadig screenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:32 schreef very het volgende:
Ik heb drie echt vervelende bugs:
1) Soms staat de crosshair compleet verkeerd. Die staat dan helemaal naar links, terwijl het mikpunt van de kogels nog steeds gewoon in het midden is. Je kunt je voorstellen hoe kut dat speelt. Dit gebeurt met wapens, maar ook bijvoorbeeld in een heli.
2) Ik kan mijn middlemouse button niet toekennen aan bijv. handgranaat gooien.
3) Als ik bij videosettings kies voor Fullscreen, dan krijg ik opeens 3d stereo kleuren.
Ik zie nergens uberhaupt opties voor 3d in BF4, dus hoe ik dit uit zet, geen idee. Maar als ik windowed of borderless speel, dan is dit niet aan de hand. Maar uiteraard wil ik gewoon fullscreen gamen.
Dit is hoe mijn game eruit ziet als ik fullscreen ingesteld heb staan:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op internet, op die keymapping na.
Het is bij mij tijdens de hele sessie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Die 3 kleuren heb ik ook als animatie op het loadig screen
Het geluid is er inderdaad somsquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:57 schreef nnanuru het volgende:
Bij mij crashed die niet, alleen dat het geluid soms weg valt. Wat echt irritant is...
Been there, done that, nog steeds de bug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef Jorwol het volgende:
Voor alle mensen waar het geluid wegvalt:
http://battlelog.battlefi(...)2832654347729882788/
Vreemd, bij mij werkt het namelijk welquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:59 schreef fyah het volgende:
[..]
Been there, done that, nog steeds de bug.
Tot je reboot misschien. Het is een hele nare bug en het getuigt van een te snel releaseschema. Premium trailer is al af met gameplay van maps die pas over een jaar uitkomen. Dat dan weer wel, maar geluid in vanilla, puhlease.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij werkt het namelijk wel
Even een tip. wil je perse het hoesje hebben? Ik had battlefield premium editie voor 50 euro (tijdelijke aanbieding).. Nu is die nog 79,00 euro. Kijk voortaan op OnlineKeyStore. Daar zitten zeer lekkere aanbiedingen tussen en het werkt. Je ontvangt gewoon een redeem code per mail.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
lijkt wel of 3d aanstaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:32 schreef very het volgende:
Ik heb drie echt vervelende bugs:
1) Soms staat de crosshair compleet verkeerd. Die staat dan helemaal naar links, terwijl het mikpunt van de kogels nog steeds gewoon in het midden is. Je kunt je voorstellen hoe kut dat speelt. Dit gebeurt met wapens, maar ook bijvoorbeeld in een heli.
2) Ik kan mijn middlemouse button niet toekennen aan bijv. handgranaat gooien.
3) Als ik bij videosettings kies voor Fullscreen, dan krijg ik opeens 3d stereo kleuren.
Ik zie nergens uberhaupt opties voor 3d in BF4, dus hoe ik dit uit zet, geen idee. Maar als ik windowed of borderless speel, dan is dit niet aan de hand. Maar uiteraard wil ik gewoon fullscreen gamen.
Dit is hoe mijn game eruit ziet als ik fullscreen ingesteld heb staan:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op internet, op die keymapping na.
Nee de bug is bij mij helemaal weg nu. Maar inderdaad, er zijn flink wat steekjes laten vallen. Jammerquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Tot je reboot misschien. Het is een hele nare bug en het getuigt van een te snel releaseschema. Premium trailer is al af met gameplay van maps die pas over een jaar uitkomen. Dat dan weer wel, maar geluid in vanilla, puhlease.
Altijd zo dramatisch, ze fixen het vast wel een keer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |