Idd, iedereen begint weer vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef ems. het volgende:
Wel frusterend om weer zo 'slecht' te zijn. Ik ren als een kip zonder kop in de maps rond en wordt constant in mijn rug geschoten/sniped door allemaal hoeken die ik niet ken
Maarja, dat is altijd zo bij nieuwe fps games. Even de maps doorkrijgen en stug doorzetten
Ik denk dat je gelijk heb. In BF2 was het ook zo. Als je twee seconden wachtte kon je veel preciezer schieten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef Kutmanager het volgende:
Stoma, kappen met janken man. Niet meer dan terecht dat er anti-quickscope dingen inzitten.
In dat filmpje, elk schot dat raak is, heeft die gozer wat tijd genomen tussen richten en schieten. Elk schot wat mis is heeft hij geen tijd daartussen genomen. Dus nogmaals, kappen met janken, dit is sowieso geen bug en je kan het gewoon niet hebben dat je geen onrealistische quickscope bullshit meer kan uitbuiten.
Vond ik wel het meest opvallende.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Random stutters zijn ook weer terug. Genieten hoor dit.
Wat een drol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:43 schreef 2Happy4U het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2955065670126678133/
Haha, die eerste post.
Lol dan word je hard genaaid zeg. Als hij uitverkocht was hadden ze jou het niet moeten kunnen laten bestellen. Er zullen heel wat mensen zijn die nu de verkeerde krijgen en allemaal niks krijgen omdat ze niet bellen. Wat een naaistreek van bol zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Gister eindelijk m'n bol.com pakketje gekregen.. bleek het niet de pre-order editie te zijn omdat die was uitverkocht en te lang op hun site stond
Ik weer naar bol gebeld, krijg ter compensatie een cadeaubon van 5 euro in plaats van China Rising ter waarde van 15 euro. Ik ben niet echt blij....
Moet even teruglezen of Laser hem ondertussen ook al heeft.
Anyway, ik kan eindelijk spelen. Hoera! Hoera! Hoera!
Ga me eens aanmelden voor de Fok! platoons enzo en dan zien we wel weer verder ^^
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef Kutmanager het volgende:
Stoma, kappen met janken man. Niet meer dan terecht dat er anti-quickscope dingen inzitten.
In dat filmpje, elk schot dat raak is, heeft die gozer wat tijd genomen tussen richten en schieten. Elk schot wat mis is heeft hij geen tijd daartussen genomen. Dus nogmaals, kappen met janken, dit is sowieso geen bug en je kan het gewoon niet hebben dat je geen onrealistische quickscope bullshit meer kan uitbuiten.
Met die kaart die ik heb? Nou ik niet hoor ook al heb ik een 3570k op 4.2 Ghzquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin, ik speel met prima fps op medium/high.
Damn, dat is echt slechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Gister eindelijk m'n bol.com pakketje gekregen.. bleek het niet de pre-order editie te zijn omdat die was uitverkocht en te lang op hun site stond
Ik weer naar bol gebeld, krijg ter compensatie een cadeaubon van 5 euro in plaats van China Rising ter waarde van 15 euro. Ik ben niet echt blij....
Moet even teruglezen of Laser hem ondertussen ook al heeft.
Anyway, ik kan eindelijk spelen. Hoera! Hoera! Hoera!
Ga me eens aanmelden voor de Fok! platoons enzo en dan zien we wel weer verder ^^
Mja, wat kan ik nog meer doen? Nog een boze mail sturen? Consumentenbond?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Damn, dat is echt slechtIk zou hier achteraan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |