Gebruik je hem wel correct?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:12 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er trouwens geen betere explosie geweren dan die standard poep grenade launcher voor support class? dat ding is echt crap ik doe er bijna geen damage mee
ohhw i seequote:
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.quote:
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.
Ja dan moet het goed komen denk ik. Ik heb dat ding zelf niet meer gebruikt nadat ik die video heb bekeken dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?
wet heb je nu dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef wuuht het volgende:
ik wil spellen maar op mn huidige systeem gaat dat denk ik niet lukken dus ik moet nog sparen voor een R9 280X
2 commanders/spectatorsquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef Greye het volgende:
Volgens de serverbrowser zijn er nu 12 mensen die spelen. In totaal. Één server met 10 man, en twee met 1.
Seems unlikely.
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus wat een lag in grote servers.
Dat dit retail is.
Elke seconde 50% van de afgelegde afstand terugstotteren voor een heel potje was het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.
Crashes wel, maar na mijn laatste geklaag een paar pagina's terug ook geen last meer van gehad.
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het puntquote:
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
De beta liep kwa servers en stabiliteit soepeler.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Het is altijd al zo geweest, niet alleen met grote nieuwe games. Het is vrijwel onmogelijk te voorkomen, ik snap die hele ophef bij grote releases dan ook niet, ik ga er standaard van uit dat je in de eerste paar dagen issues hebt. Het zou me juist verbazen als alles direct vlekkeloos verloopt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Dat is het hele punt dus; dat maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta liep kwa servers en stabiliteit soepeler.
Onzin, ik speel met prima fps op medium/high.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
hd6850 was eigenlijk al te slecht voor bf3
Toch wel, omdat problemen met server en client software weinig te maken hebben met de belasting van battlelog's backend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het hele punt dus; dat maakt niet zoveel uit
Misschien. Echter is het wel vrijwel -altijd- het geval dat bij de release date games die tijdens de beta prima liepen opeens niet goed werken (in ieder geval bij de games die ik speel). Dus je zou kunnen stellen dat het per definitie mis gaat en dat de klagers het beste gewoon kunnen wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het spel bij veel mensen vastloopt en dat servers vastlopen, heeft niets te maken met overbelasting. Dat heeft te maken met weinig testen en slordig programmeren.
Als een beta op bepaalde vlakken beter draait dan de final, dan is er iets niet goed gegaan.
Je moet je videokaart instellingen aanpassen voor verbetering op je frames en stabiliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef fyah het volgende:
Merken jullie veel verschil tussen HBAO en SSAO? Ik overweeg SSAO om de drops naar <50FPS op te vangen.
Tja, als niemand klaagt wordt er niets aan gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. Echter is het wel vrijwel -altijd- het geval dat bij de release date games die tijdens de beta prima liepen opeens niet goed werken (in ieder geval bij de games die ik speel). Dus je zou kunnen stellen dat het per definitie mis gaat en dat de klagers het beste gewoon kunnen wachten.
Ikzelf vind het ook vervelend dat ik niet meteen vrijuit kan gamen maar dat zoiets gaat gebeuren kan je je klok op gelijk zetten. Daarom haal ik simpelweg mijn schouders op en ga ervanuit dat het binnen een weekje gefixed is. Mensen die schuimbekkend hier komen ragen dat het spel niet loopt zoals het moet lopen begrijp ik enerzijds wel, maar -wacht- dan gewoon een weekje tot de kinderziektes eruit zijn als het je zo hoog zit. Persoonlijk stoor ik me er niet zo aan.
Of dat je in een server zit met een goed team sluit de server af...quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:28 schreef ems. het volgende:
Wel irritant trouwens, vanmiddag voor het werk nog even een potje gedaan waarin ik headshot na headshot schoot. Afgemaakt zonder problemen, nieuwe unlocks en rank up. Druk ik op quit, crashed de game. Score niet bijgeteld
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Spellen op release kopen
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |