Dat is twee jaar geleden, met nog een SimCity als goed leermoment erbij. Dus ze hebben in die twee jaar uit hun neus zitten vreten om er maar iets aan te doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:02 schreef dekilo het volgende:
[..]
rustig rustig was bij bf3 in het begin ook.
Klaag dan maar lekker door jonguh!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is twee jaar geleden, met nog een SimCity als goed leermoment erbij. Dus ze hebben in die twee jaar uit hun neus zitten vreten om er maar iets aan te doen?
Om nu te zeggen: het was bij het vorige deel ook zo, vind ik geen reden om er niet over te klagen.
Gebruik je hem wel correct?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:12 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er trouwens geen betere explosie geweren dan die standard poep grenade launcher voor support class? dat ding is echt crap ik doe er bijna geen damage mee
ohhw i seequote:
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.quote:
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.
Ja dan moet het goed komen denk ik. Ik heb dat ding zelf niet meer gebruikt nadat ik die video heb bekeken dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?
wet heb je nu dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef wuuht het volgende:
ik wil spellen maar op mn huidige systeem gaat dat denk ik niet lukken dus ik moet nog sparen voor een R9 280X
2 commanders/spectatorsquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef Greye het volgende:
Volgens de serverbrowser zijn er nu 12 mensen die spelen. In totaal. Één server met 10 man, en twee met 1.
Seems unlikely.
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus wat een lag in grote servers.
Dat dit retail is.
Elke seconde 50% van de afgelegde afstand terugstotteren voor een heel potje was het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.
Crashes wel, maar na mijn laatste geklaag een paar pagina's terug ook geen last meer van gehad.
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het puntquote:
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
De beta liep kwa servers en stabiliteit soepeler.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Het is altijd al zo geweest, niet alleen met grote nieuwe games. Het is vrijwel onmogelijk te voorkomen, ik snap die hele ophef bij grote releases dan ook niet, ik ga er standaard van uit dat je in de eerste paar dagen issues hebt. Het zou me juist verbazen als alles direct vlekkeloos verloopt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |