jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef Thizzlor het volgende:
Mijn Origin wil niet synchroniseren met cloud-gegevens, betekent dit dat als ik ga spelen mijn progress niet opgeslagen wordt?
Toppie! zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb nog een 7.5% kortingscode tot december voor deze store. dm maar indien serieus geinteresseerd.
Ja, Xbox One ook.quote:
Je hebt toch ook een BF4 ding op je bureaublad klik daar eens op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Krijg lekker helemaal de teringtyfus.
Ik heb gewoon volle pond betaald voor mijn PC versie van BF4, en het werkt NIET.
Ik wil gewoon de offline campaign spelen, maar NEEHOOR.
Ik klik in Origin op play, dan klik ik in fucking tyfus battlelog op play campaign, en dan nog krijg ik keer op keer:
[..]
Wat ik nu al 5 fucking keer heb gedaan en nog werkt het niet.
Ik denk dat ik maar gewoon ga downloaden voortaan, pc games worden ZO SNOEIHARD GENAAIT
Neuh alleen een ssd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef webbyplus het volgende:
OMG, lange wachttijd voordat een multiplayer level begint, en het lijkt alsof de helft van de mensen al een cheat gebruikt :S
dat wou ik dus ook doen, todat origin mijn installatie verneuktequote:
Je kunt de installatie toch repareren via originquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat wou ik dus ook doen, todat origin mijn installatie verneukte
nou nee, ik wou dus verplaatsen van hd naar SSD, ik gedaan. toen deed ik uninstal en beide folders was de installatie wegquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef dekilo het volgende:
[..]
Je kunt de installatie toch repareren via origin
Ja gekkie waarom doe je ook zoeen gekke dingen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nou nee, ik wou dus verplaatsen van hd naar SSD, ik gedaan. toen dee ik uninstal en bijde volders was de installatie weg
Verplaatsen van bf: kopieer de originele map naar de plek waar je het wil hebben, verander de naam van de bf4 map naar iets anders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef cherrycoke het volgende:
dus ik wou BF4 verplaatsen van HD naar SSD, ik verplaatsen> uninstallen, heeft ie ze allebei weggehaaldorigin
dat had ik dus niet gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:12 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Verplaatsen van bf: kopieer de originele map naar de plek waar je het wil hebben, verander de naam van de bf4 map naar iets anders.
uninstall oude bf4, zet de instal map settings goed in origin, klik download, stop de download meteen weer. Verwijder de map die origin aangemaakt heeft, rename de originele map naar de bf4 map zoals origin het wil.. start origin opnieuw en origin begint meteen met controleren van de gamefiles..
Dan gaattie naar battlelog snuggere.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:04 schreef dekilo het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een BF4 ding op je bureaublad klik daar eens op.
Bij mij niet maar direct naar de single player, terwijl bf3 wel direct naar battlelog gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan gaattie naar battlelog snuggere.
En tot dat de fix er is, kan je dan niet Chrome alleen voor BF4 gebruiken? En als je battlelog als startpagina zet dan hoef je alleen chrome op te starten (goed, die linkt dan wel weer naar origin maar je kan gewoon spelen zonder dat je verder hoeft te switchen van browser)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan gaattie naar battlelog snuggere.
Was met bf3 ook de eerste paar dagen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef Greye het volgende:
Servers crashen wel bijzonder vaak. Maar goed, dag 2, wat wil je.
Ja zo doe ik het nu maar het is wel bagger.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
En tot dat de fix er is, kan je dan niet Chrome alleen voor BF4 gebruiken? En als je battlelog als startpagina zet dan hoef je alleen chrome op te starten (goed, die linkt dan wel weer naar origin maar je kan gewoon spelen zonder dat je verder hoeft te switchen van browser)
Je meent het! Nu al?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef Catkiller het volgende:
Error
Game disconnected: client closed down connection.
Ja gebeurde mij net.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het! Nu al?En je werd de afgelopen dagen doodgegooid om toch vooral dit spel te gaan aanschaffen omdat...
rustig rustig was bij bf3 in het begin ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het! Nu al?En je werd de afgelopen dagen doodgegooid om toch vooral dit spel te gaan aanschaffen omdat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |