Hardcore spelen + Bipod goed gebruiken = $$$quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef YouriNL het volgende:
Wat zijn de guns van de medics toch verkloot, je verliest alles in close range en zelfs op medium range verlies je door een te lage firerate en een te lage damageoutput.
Wat ik nu al 5 fucking keer heb gedaan en nog werkt het niet.quote:Download and install the latest Browser Plugin to play the game.
restart browserquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
En dat alles om DE FUCKING OFFLINE CAMPAIGN TE SPELEN GODVERDOMME
Ook al meerdere keren gedaan, firefox btw.quote:
Duurde even maar dan heb ik ook wat.quote:Battlefield 4 beschikbaar.
Das anno nu ook alweer vragen om problemen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook al meerdere keren gedaan, firefox btw.
gelukkig hebben de console versies geen problemenquote:
Totdat consoles mee gingen draaien was het dan ook DE standaard voor een FPS...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist prachtig. Probeer maar 90, for real. Even wennen maar ondertussen wil ik niet anders meer.
Liever op de PC gamen voor Battlefield dan weer op de Xbox 12 tegen 12 gaan doen op lelijke graphics en moeten wachten tot 2014 om met een bijbetaling te kunnen upgraden naar de Xbox One versie met 720p.quote:
Daarom wacht ik ook tot ik de One heb met het kopen van BF4 op de huidige gen heeft het gewoon geen zin meerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever op de PC gamen voor Battlefield dan weer op de Xbox 12 tegen 12 gaan doen op lelijke graphics en moeten wachten tot 2014 om met een bijbetaling te kunnen upgraden naar de Xbox One versie met 720p.
En nee, ik ben geen fanboy en heb 800 BF3 Xbox uren tegenover 50 BF3 PC uur.
Knap dat je zo lang kan wachten, ik kan het niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot ik de One heb met het kopen van BF4 op de huidige gen heeft het gewoon geen zin meer
Ach ik heb GTA en FIFA nog liggen dus ik verveel me niet gelukkigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Knap dat je zo lang kan wachten, ik kan het niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Tijd voor een apart console topic.
Origin.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef piere het volgende:
En waar haal je nou de best betaalde versie naar jullie ervaring?
Wat is je probleem? En wat zijn je specs?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan nog altijd niet spelen op pc. Tyfus EA support op twitter reageert verder op IEDEREEN BEHALVE MIJ. Waarschijnlijk hebben ze geen oplossing
De battlelog firefox addon installeert zichzelf, maar battlelog BLIJFT zeggen dat hij niet installeert is, ook na vele keren overnieuw installeren/restarten enz.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat is je probleem? En wat zijn je specs?
Misschien met een andere browser proberen? Chrome ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De battlelog firefox addon installeert zichzelf, maar battlelog BLIJFT zeggen dat hij niet installeert is, ook na vele keren overnieuw installeren/restarten enz.
Specs zijn het probleem niet
En zo kan ik dus niet eens offline spelen![]()
Ik weet het niet zeker maar zal er vast bij zitten was bij bf3 ook zo anders is dat best weer een naai streek van EA om meer geld af te troggelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de duidelijkheid. Zit er bij de Xbox 360-versie van BF4 een online pass voor het online-gedeelte of is EA er eindelijk van af gestapt?
Ja chrome werkt maar die gebruik ik nooit, maar dit is toch super onhandig zo, maarja ik kan nu in ieder geval spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Misschien met een andere browser proberen? Chrome ofzo
Nee geen online pass, is niet nodigquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de duidelijkheid. Zit er bij de Xbox 360-versie van BF4 een online pass voor het online-gedeelte of is EA er eindelijk van af gestapt?
Misschien een degelijke browser installeren idd ipv dat logge firefox?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De battlelog firefox addon installeert zichzelf, maar battlelog BLIJFT zeggen dat hij niet installeert is, ook na vele keren overnieuw installeren/restarten enz.
Specs zijn het probleem niet
En zo kan ik dus niet eens offline spelen![]()
Je hebt blijkbaar geen idee wat je met firefox kunt? Ik heb met vele addons iets gecreëerd waar ik nooit meer zonder kan, never dat ik wegga van firefox.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien een degelijke browser installeren idd ipv dat logge firefox?
Nog steeds geen hardcore fix
Grote kans dat chrome vergelijkbare extenstions heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee wat je met firefox kunt? Ik heb met vele addons iets gecreëerd waar ik nooit meer zonder kan, never dat ik wegga van firefox.
Nee dat heb ik allang uitgezocht, ongeveer de helft van mijn addons bestaat niet voor chrome.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Grote kans dat chrome vergelijkbare extenstions heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ik heb nog een 7.5% kortingscode tot december voor deze store. dm maar indien serieus geinteresseerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef piere het volgende:
[..]
Hier is hij ook best betaalbaar: https://gamecardwinkel.nl/
Jawel, ik had eerst ook firefox. Totdat ik SRware Iron ontdekte die simpelweg snellers was op elke manierquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee wat je met firefox kunt? Ik heb met vele addons iets gecreëerd waar ik nooit meer zonder kan, never dat ik wegga van firefox.
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef Thizzlor het volgende:
Mijn Origin wil niet synchroniseren met cloud-gegevens, betekent dit dat als ik ga spelen mijn progress niet opgeslagen wordt?
Toppie! zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb nog een 7.5% kortingscode tot december voor deze store. dm maar indien serieus geinteresseerd.
Ja, Xbox One ook.quote:
Je hebt toch ook een BF4 ding op je bureaublad klik daar eens op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Krijg lekker helemaal de teringtyfus.
Ik heb gewoon volle pond betaald voor mijn PC versie van BF4, en het werkt NIET.
Ik wil gewoon de offline campaign spelen, maar NEEHOOR.
Ik klik in Origin op play, dan klik ik in fucking tyfus battlelog op play campaign, en dan nog krijg ik keer op keer:
[..]
Wat ik nu al 5 fucking keer heb gedaan en nog werkt het niet.
Ik denk dat ik maar gewoon ga downloaden voortaan, pc games worden ZO SNOEIHARD GENAAIT
Neuh alleen een ssd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef webbyplus het volgende:
OMG, lange wachttijd voordat een multiplayer level begint, en het lijkt alsof de helft van de mensen al een cheat gebruikt :S
dat wou ik dus ook doen, todat origin mijn installatie verneuktequote:
Je kunt de installatie toch repareren via originquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat wou ik dus ook doen, todat origin mijn installatie verneukte
nou nee, ik wou dus verplaatsen van hd naar SSD, ik gedaan. toen deed ik uninstal en beide folders was de installatie wegquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef dekilo het volgende:
[..]
Je kunt de installatie toch repareren via origin
Ja gekkie waarom doe je ook zoeen gekke dingen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nou nee, ik wou dus verplaatsen van hd naar SSD, ik gedaan. toen dee ik uninstal en bijde volders was de installatie weg
Verplaatsen van bf: kopieer de originele map naar de plek waar je het wil hebben, verander de naam van de bf4 map naar iets anders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef cherrycoke het volgende:
dus ik wou BF4 verplaatsen van HD naar SSD, ik verplaatsen> uninstallen, heeft ie ze allebei weggehaaldorigin
dat had ik dus niet gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:12 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Verplaatsen van bf: kopieer de originele map naar de plek waar je het wil hebben, verander de naam van de bf4 map naar iets anders.
uninstall oude bf4, zet de instal map settings goed in origin, klik download, stop de download meteen weer. Verwijder de map die origin aangemaakt heeft, rename de originele map naar de bf4 map zoals origin het wil.. start origin opnieuw en origin begint meteen met controleren van de gamefiles..
Dan gaattie naar battlelog snuggere.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:04 schreef dekilo het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een BF4 ding op je bureaublad klik daar eens op.
Bij mij niet maar direct naar de single player, terwijl bf3 wel direct naar battlelog gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan gaattie naar battlelog snuggere.
En tot dat de fix er is, kan je dan niet Chrome alleen voor BF4 gebruiken? En als je battlelog als startpagina zet dan hoef je alleen chrome op te starten (goed, die linkt dan wel weer naar origin maar je kan gewoon spelen zonder dat je verder hoeft te switchen van browser)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan gaattie naar battlelog snuggere.
Was met bf3 ook de eerste paar dagen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef Greye het volgende:
Servers crashen wel bijzonder vaak. Maar goed, dag 2, wat wil je.
Ja zo doe ik het nu maar het is wel bagger.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
En tot dat de fix er is, kan je dan niet Chrome alleen voor BF4 gebruiken? En als je battlelog als startpagina zet dan hoef je alleen chrome op te starten (goed, die linkt dan wel weer naar origin maar je kan gewoon spelen zonder dat je verder hoeft te switchen van browser)
Je meent het! Nu al?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef Catkiller het volgende:
Error
Game disconnected: client closed down connection.
Ja gebeurde mij net.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het! Nu al?En je werd de afgelopen dagen doodgegooid om toch vooral dit spel te gaan aanschaffen omdat...
rustig rustig was bij bf3 in het begin ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het! Nu al?En je werd de afgelopen dagen doodgegooid om toch vooral dit spel te gaan aanschaffen omdat...
Dat is twee jaar geleden, met nog een SimCity als goed leermoment erbij. Dus ze hebben in die twee jaar uit hun neus zitten vreten om er maar iets aan te doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:02 schreef dekilo het volgende:
[..]
rustig rustig was bij bf3 in het begin ook.
Klaag dan maar lekker door jonguh!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is twee jaar geleden, met nog een SimCity als goed leermoment erbij. Dus ze hebben in die twee jaar uit hun neus zitten vreten om er maar iets aan te doen?
Om nu te zeggen: het was bij het vorige deel ook zo, vind ik geen reden om er niet over te klagen.
Gebruik je hem wel correct?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:12 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er trouwens geen betere explosie geweren dan die standard poep grenade launcher voor support class? dat ding is echt crap ik doe er bijna geen damage mee
ohhw i seequote:
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.quote:
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook fout hoor, schoot gewoon recht vooruit maar dan zat er vaak een muur waar iemand net voor stond waardoor ik wel een kill maakte.
Ja dan moet het goed komen denk ik. Ik heb dat ding zelf niet meer gebruikt nadat ik die video heb bekeken dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dus je moet richten op iets waarna dat ding LOCK zegt en dan erboven schieten. om bijv iemand achter een barrier te schieten?
wet heb je nu dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef wuuht het volgende:
ik wil spellen maar op mn huidige systeem gaat dat denk ik niet lukken dus ik moet nog sparen voor een R9 280X
2 commanders/spectatorsquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef Greye het volgende:
Volgens de serverbrowser zijn er nu 12 mensen die spelen. In totaal. Één server met 10 man, en twee met 1.
Seems unlikely.
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus wat een lag in grote servers.
Dat dit retail is.
Elke seconde 50% van de afgelegde afstand terugstotteren voor een heel potje was het.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen enkel moment lag gehad, ook niet op de 64 man servers.
Crashes wel, maar na mijn laatste geklaag een paar pagina's terug ook geen last meer van gehad.
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het puntquote:
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
De beta liep kwa servers en stabiliteit soepeler.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Het is altijd al zo geweest, niet alleen met grote nieuwe games. Het is vrijwel onmogelijk te voorkomen, ik snap die hele ophef bij grote releases dan ook niet, ik ga er standaard van uit dat je in de eerste paar dagen issues hebt. Het zou me juist verbazen als alles direct vlekkeloos verloopt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is meer een algemene eigenschap van nieuwe grote games dat het in het begin hakkelig is. Als je zoiets wilt vermijden moet je gewoon lekker tot een weekje na de release wachten.
Beta's zijn handig maar verschrikkelijk beperkt wat betreft testing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |