Dat is het hele punt dus; dat maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta liep kwa servers en stabiliteit soepeler.
Onzin, ik speel met prima fps op medium/high.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
hd6850 was eigenlijk al te slecht voor bf3
Toch wel, omdat problemen met server en client software weinig te maken hebben met de belasting van battlelog's backend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het hele punt dus; dat maakt niet zoveel uit
Misschien. Echter is het wel vrijwel -altijd- het geval dat bij de release date games die tijdens de beta prima liepen opeens niet goed werken (in ieder geval bij de games die ik speel). Dus je zou kunnen stellen dat het per definitie mis gaat en dat de klagers het beste gewoon kunnen wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het spel bij veel mensen vastloopt en dat servers vastlopen, heeft niets te maken met overbelasting. Dat heeft te maken met weinig testen en slordig programmeren.
Als een beta op bepaalde vlakken beter draait dan de final, dan is er iets niet goed gegaan.
Je moet je videokaart instellingen aanpassen voor verbetering op je frames en stabiliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef fyah het volgende:
Merken jullie veel verschil tussen HBAO en SSAO? Ik overweeg SSAO om de drops naar <50FPS op te vangen.
Tja, als niemand klaagt wordt er niets aan gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. Echter is het wel vrijwel -altijd- het geval dat bij de release date games die tijdens de beta prima liepen opeens niet goed werken (in ieder geval bij de games die ik speel). Dus je zou kunnen stellen dat het per definitie mis gaat en dat de klagers het beste gewoon kunnen wachten.
Ikzelf vind het ook vervelend dat ik niet meteen vrijuit kan gamen maar dat zoiets gaat gebeuren kan je je klok op gelijk zetten. Daarom haal ik simpelweg mijn schouders op en ga ervanuit dat het binnen een weekje gefixed is. Mensen die schuimbekkend hier komen ragen dat het spel niet loopt zoals het moet lopen begrijp ik enerzijds wel, maar -wacht- dan gewoon een weekje tot de kinderziektes eruit zijn als het je zo hoog zit. Persoonlijk stoor ik me er niet zo aan.
Of dat je in een server zit met een goed team sluit de server af...quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:28 schreef ems. het volgende:
Wel irritant trouwens, vanmiddag voor het werk nog even een potje gedaan waarin ik headshot na headshot schoot. Afgemaakt zonder problemen, nieuwe unlocks en rank up. Druk ik op quit, crashed de game. Score niet bijgeteld
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Spellen op release kopen
[ afbeelding ].
Vooral opstartproblemen en onbekende bugs omdat de beta alweer verouderd was bij release daarvan en de release andere problemen kent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus wat een lag in grote servers.
Dat dit retail is.
Dat is geen water. Dat is poep.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:57 schreef IMVHI het volgende:
Zo die multiplayer ziet me er op de Xbox 360 toch een partij lelijk uit zeg, vooral dat water in de map Floodzone
Net wat Caspian Border uit de komende DLC gezien op de xbox one. Daar 500 euro voor betalenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:57 schreef IMVHI het volgende:
Zo die multiplayer ziet me er op de Xbox 360 toch een partij lelijk uit zeg, vooral dat water in de map Floodzone
vind de pc versie er nog steeds gelikter uitzienquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Net wat Caspian Border uit de komende DLC gezien op de xbox one. Daar 500 euro voor betalenDan hebben ze je echt in de reet.
Xbox One draait ook slechts op 720p.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vind de pc versie er nog steeds gelikter uitzien
Ps4 dan nog, 1080p kutgrapics voor 500 euro. Maar dat hele xbone stinkt nu al naar faal. "Next Gen". Zou er mijn hond nog vanaf schoppen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Xbox One draait ook slechts op 720p.
Die consoles moeten nog uitkomen en nu al kunnen ze spellen niet op 1080p draaienquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Xbox One draait ook slechts op 720p.
Vreemd. Vriend van mij bestelde een kwartiertje geleden de game en kreeg 5 minuten later de key. Ze zijn flink gefucked door die ddos, denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
na 50 uur nog steeds geen antwoord van G2play (foutieve code), zelfs niet na 3x een mailtje gestuurd te hebben naar hun support. Hun facebook staat vol met klachten. Wees gewaarschuwd mocht je nog willen bestellen. Ik vraag wel een refund aan en koop wel ergens anders battlefield 4.
Heb anders nog nooit problemen gehad daar hoor. Het is natuurlijk ook teringdruk bij die site, support is idd wel traagquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
na 50 uur nog steeds geen antwoord van G2play (foutieve code), zelfs niet na 3x een mailtje gestuurd te hebben naar hun support. Hun facebook staat vol met klachten. Wees gewaarschuwd mocht je nog willen bestellen. Ik vraag wel een refund aan en koop wel ergens anders battlefield 4.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: client closed down connection.
HOERAY weer een server crash
quote:NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Ik heb daar afgelopen middag BF4 gekocht, geen problemen ondervonden (gelukkig).quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
Weet het niet, alle beetje helpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?
Just keepin het realquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De PC gamers zitten weer te haten merk ik al
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef cherrycoke het volgende:
geen vastlopers gehad nu BF4 op SSD staat, kijken wat er gebeurt als ik een shanghai map pak.
alles laad wel 6x zo snel
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
shanghai ging goed, daarna die tunnels in de sneeuw en server crashquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.
Die site gaat nergens over. Ik heb alles dik op recommended maar kom op hetzelfde plaatje uit als jij omdat ik win 7 hebquote:
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.quote:
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.
Flight path van die kogel
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.
[ afbeelding ]
http://www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..
Dat is de recoil die je ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |