dan ben je je baan kwijtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben geen leraar. In ieder geval de bus uit stappen en lopen plus de ouders informeren dat dit voorlopig het laatste uitstapje was ivm wangedrag. Ik noem maar wat. En je mist mijn belangrijkste punt:
[..]
Je weet wel, doen alsof de buschauffeur fout is. Er is nog een wereld van verschil tussen: "helaas kan ik deze slecht opgevoede groep niet aan" en "wat ze doen is niet fout, want het zijn kleuters.
TMG had beter FOK! kunnen kopen ipv Hyves...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:58 schreef tong80 het volgende:
Wat een topic.
Heerlijk.
Eens iets anders dan je druk maken over zwarte Piet.
Nederland is zo klein.
En FOK! zo groot
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het zijn KLEUTERS.
Lastig hè, die verrekte nuance!
Jezus, is half FOK gek geworden of zo?
Als dat zo is zegt het natuurlijk wat over het falen v/h systeem.quote:
Jammer dat het geen -20 was....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook gewoon kunnen gaan lopen, dat is nog gezonder ook.
1,4 km volgens google maps
Nee, natuurlijk niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus kleuters mogen zich vrijelijk misdragen?
Welk falen van mij dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:01 schreef KreKkeR het volgende:
Nou niet je eigen falen iets te begrijpen op anderen projecten he.
Zeg ik dat dan?quote:Dat het kleuters zijn, maakt het begrijpelijker dat ze zich nog niet netjes weten te gedragen. Dit maakt het echter niet opeens toelaatbaar.
ZIjn we het dáárover eens.quote:Dus ja, tot zover wil ik met je meegaan dat het feit dat het kleuters betreft relevant is bij het beoordelen van de actie.