quote:
Snffffffffquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snffffffff
Ben er klaar voor Dees
En dat zonder internet ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
En in navolging (eigenlijk een voorloper) daarvan en qua titel hier wel toepasselijk:
Je bedoelt de geur alleen alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik hier de deur opentrek waar wat te drogen hangt dan is het tegenwoordig al genoeg.
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.quote:
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimd
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.![]()
Geniet ze PPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
In Duitsland heb ik mooie plek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvE
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik mooie plek.![]()
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...
U naughty manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?![]()
Ja doe er nog maar een..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke van die Reggae muziek is dat er geen eind aan komt.![]()
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe er nog maar een..
btw ik luister nu niet hoor
Succes met het uitkiezen van je set ..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.
Ah, je andere telg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Wat heb jij een jonge broer danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Niet mijn broer, die van Soneal.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb jij een jonge broer danSchoonzus staat te kijken van nah... een daggie wil ik wel oppassen
maar langer niet
Door die verplichte rotreklames die je steevaast moet bekijken ben ik blij dat ik niet van utube afhankelijk ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
Ja, ja, ik zal mijn koffie opdrinkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mijn broer, die van Soneal.....
Nou jah, had gekundquote:
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, had gekundeen nakomertje als broer of als je veel kinderen hebt, mijn oudste broer
is ook twaalf jaar ouder
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijn
Overigens denk ik niet dat mijn moeder op haar 44ste nog een kind had moeten krijgen, dat was niet goed gegaan.
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Ik had het dan ook over mijn moederquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Dat zou je op die leeftijd toch ook niet meer moeten doen ook al is het mogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingmaar het kan wel
Mwah, ook daarbij is vaak sprake van medisch handelen.... niet altijd, maar vaak wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vader worden op je 70ste kan dan weer wél
Nee, daarom zeg ik geen goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:29 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat zou je op die leeftijd toch ook niet meer moeten doen ook al is het mogelijk.
Hebben ze die Haribo gast, ik kan effe niet op zijn naam komenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ook daarbij is vaak sprake van medisch handelen.... niet altijd, maar vaak wel.
Meneer kaktus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe heet die vent nou ook al weer? Ongelofelijk lekker Haribo!
Nee, maar die heeft een vriendinnetje van 20, en kennelijk is er (alweer) sprake van een miskraam.... en dat bij een vrouw die al een kind gekregen heeft, nu binnen een jaar 2 keer een miskraam? Dat zou prima aan zijn inferieure ouwemannenzaad kunnen liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze die Haribo gast, ik kan effe niet op zijn naam komeneen handje moeten helpen?
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft een vriendinnetje van 20, en kennelijk is er (alweer) sprake van een miskraam.... en dat bij een vrouw die al een kind gekregen heeft, nu binnen een jaar 2 keer een miskraam? Dat zou prima aan zijn inferieure ouwemannenzaad kunnen liggen natuurlijk.
De kans dat het probleem bij haar zit is iig behoorlijk klein.
Ja, Peter Jan Rens bedoelde ik, dus dat is mijnheer Kaktusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:38 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kweet nie, het was maar een gok.
Dat had ik dus ook gelezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dus
niet zo. Misschien maar beter ook...
Nou, de dag dat bekend werd dat ze zwanger was kwam er ook gelijk een bericht dat ze een miskraam had gehad.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dus
niet zo. Misschien maar beter ook...
Dat zou wel héél sneu zijn, maar goed die vent is toch al sneu, dus wie weet...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
want als ze echt gewenst zwanger was en een miskraam gehad heeft, dan zal het behoorlijk vervelend zijn geweest dat hij die zwangerschap nog even gebruikte om in de publiciteit te komen.
Misschien is ze niet zwanger maar hebben ze ikweet niet wie geadopteerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Er doen zelfs verschillende verhalen de ronde, als ik Google mag geloven.
Gisteren werd gezegd dat ze zwanger was, later dus het verhaal van die miskraam en vandaag wordt gezegd dat ze helemaal niet zwanger is.
Dus dat hele zwanger verhaal heeft ie gewoon verzonnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Er doen zelfs verschillende verhalen de ronde, als ik Google mag geloven.
Gisteren werd gezegd dat ze zwanger was, later dus het verhaal van die miskraam en vandaag wordt gezegd dat ze helemaal niet zwanger is.
Ja joh, dat kind kan al lopen....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En van Rob de Nijs, is dat kind er al? Want dat heb ik ook niet meer gevolgd
ow,,,quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, dat kind kan al lopen....
Dat was iig geen natuurlijke zwangerschap, maar gezien moeders ook al in de veertig was kan dat daar ook aan gelegen hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,nah, had ie in ieder geval goed zaad als het kind kan lopen zullen we maar denken
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was iig geen natuurlijke zwangerschap, maar gezien moeders ook al in de veertig was kan dat daar ook aan gelegen hebben.
Overigens denk ik wel dat ze bij zo'n medisch handelen de gezondste eitjes en zaadjes gebruiken, dus op zich, als de zwangerschap verder goed voldragen wordt zal de kans op een kindje met een vlekje dan relatief minder zijn dan bij een natuurlijke zwangerschap op die leeftijd.
Ja, maar dat hou je toch, er zullen ook mensen zijn die het sneu voor Soneal vinden; als hij 21 is gaan wij bijna met pensioen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaar
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaar
Dat is weer net zo hard waar, als iemand op z'n 21ste een kind krijgt heeft ook iedereen er een mening over, en dan komen "onverantwoord" en "belachelijk" het meest voor....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.
Mja, dat doet hij ook niet echt met zijn éérste kinderen, toen ging meneer ook apart wonenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.
Klopt, de kinderen die hij met Belinda had waren een te grote belasting voor meneer.... dan kon hij z'n rust niet voldoende pakken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja, dat doet hij ook niet echt met zijn éérste kinderen, toen ging meneer ook apart wonen![]()
maar goed ik mag die hele vent niet zonet als Peter Jan Rens daar ben ik ook niet dol op.
Toen ik klein was stond het hele gezin ook "in dienst van m'n vader" zo was dat nu eenmaal, ik weet niet of je daar nou al te veel conclusies uit moet trekken, hopelijk is het kind op den duur blij dat het er is en wie het dan hier neer gezet heeft is niet meer zo relevant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de kinderen die hij met Belinda had waren een te grote belasting voor meneer.... dan kon hij z'n rust niet voldoende pakken.
Het scheelt dat hij nu 70 is, dus als hij niet meer werkt krijgt hij toch iedere maand nog wat van de staat.
Dat lied is ook meer voor de mannen bedoeld denk ikquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lied is ook meer voor de mannen bedoeld denk ik
Ze hebben hetzelfde kapselquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Thierry de Slingeraar![]()
[ afbeelding ]
Leuk filmpje, dat kleine mannetje van jou kan al aardig tegen een rollende bal aantrappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:
M'n voetballertje.... dit was in april, dus toen was hij 2 jaar en 4 maanden.
[ link | afbeelding ]
Is filmpje
Als vader daarom elders gaat wonen staat het gezin niet meer in dienst van hè..... en de kinderen van Rob de Nijs zijn van de jaren 80.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik klein was stond het hele gezin ook "in dienst van m'n vader" zo was dat nu eenmaal, ik weet niet of je daar nou al te veel conclusies uit moet trekken, hopelijk is het kind op den duur blij dat het er is en wie het dan hier neer gezet heeft is niet meer zo relevant.
Ik normaal wel, meestal zit ik rond deze tijd van het jaar in de USA...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Halloween? Daar doen wij toch niet aan?
Ah... speciaal voor Halloween? Ben jij dat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik normaal wel, meestal zit ik rond deze tijd van het jaar in de USA...
[ afbeelding ]
Nee, niet speciaal vanwege Halloween, maar mijn echtgenote is rond deze tijd jarig en dan zijn we meestal weg van huis, vaak in de USA, omdat haar zus daar woont en dan vieren we daar soms Halloween...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... speciaal voor Halloween? Ben jij dat?
Ah dan snap ik het!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal vanwege Halloween, maar mijn echtgenote is rond deze tijd jarig en dan zijn we meestal weg van huis, vaak in de USA, omdat haar zus daar woont en dan vieren we daar soms Halloween...
En ja, dat ben ik...
Die hoop ik hier niet in buurt tegen het lijf te lopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah dan snap ik het!
Knappe vent hoor
Zo loopt hij er hier vast niet bijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoop ik hier niet in buurt tegen het lijf te lopen
Nee, ik ben hier undercover...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo loopt hij er hier vast niet bij
Nou, zo herkent anders ook niemand je toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier undercover...
Nee, maar ik val hier er meer mee op dan in de USA.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, zo herkent anders ook niemand je toch?
Nah, dat zal half mei ook anders zijn....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik val hier er meer mee op dan in de USA.
Ik heb met deze uitdossing daar zelfs in een restaurant zitten eten. Niemand die er van opkeek...
Daar ben je echt niet de enige inderdaad. Hier zie je ze een stuk minderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik val hier er meer mee op dan in de USA.
Ik heb met deze uitdossing daar zelfs in een restaurant zitten eten. Niemand die er van opkeek...
Hier loopt ie met een zwart geschminkt gezicht rond.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben je echt niet de enige inderdaad. Hier zie je ze een stuk minder
oe.... die discussie duurt maar voort, ben er een beetje moe vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier loopt ie met een zwart geschminkt gezicht rond.
Ik ook wel eigenlijk. Och, over een week of zes kunnen we met zijn allen zeuren over kerst, daarna over heet vuurwerk, carnaval, de paaseitjes die veel te vroeg in de winkel liggen, de zomer die te laat begint en vervolgens te heet is, enz......quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe.... die discussie duurt maar voort, ben er een beetje moe van
Misschien kunnen we de rendieren en misbruikte midgets in de VS nog proberen te beschermen door een protest bij de VN?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Och, over een week of zes kunnen we met zijn allen zeuren over kerst, daarna over heet vuurwerk, carnaval, de paaseitjes die veel te vroeg in de winkel liggen, de zomer die te laat begint en vervolgens te heet is, enz......
Kerstman is een dierenbeulquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Och, over een week of zes kunnen we met zijn allen zeuren over kerst, daarna over heet vuurwerk, carnaval, de paaseitjes die veel te vroeg in de winkel liggen, de zomer die te laat begint en vervolgens te heet is, enz......
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
is toch wel grappig dat de kerstman eigenlijk afstamt van onze Sinterklaas, ze hebben het daar alleen wat slimmer aangepakt, dat kan je wel aan Coca Cola overlaten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de rendieren en misbruikte midgets in de VS nog proberen te beschermen door een protest bij de VN?
Niet helemaal, want voor Santa Claus was er een Father Christmas. De Amerikanen (van Nederlandse afkomst) hebben die omgetoverd tot Santa Claus, met de kadootjes en zo. Dat was daarvoor niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel grappig dat de kerstman eigenlijk afstamt van onze Sinterklaas, ze hebben het daar alleen wat slimmer aangepakt, dat kan je wel aan Coca Cola overlaten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet helemaal, want voor Santa Claus was er een Father Christmas. De Amerikanen (van Nederlandse afkomst) hebben die omgetoverd tot Santa Claus, met de kadootjes en zo. Dat was daarvoor niet.
Ja, wat dat betreft kwam mevrouw Shepherd wel heel dom uit de hoek.... met haar twee Santa Clauses.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel grappig dat de kerstman eigenlijk afstamt van onze Sinterklaas, ze hebben het daar alleen wat slimmer aangepakt, dat kan je wel aan Coca Cola overlaten.
Santa Claus zoals die nu in de VS bekend is, is echt een creatie van Coca Cola.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet helemaal, want voor Santa Claus was er een Father Christmas. De Amerikanen (van Nederlandse afkomst) hebben die omgetoverd tot Santa Claus, met de kadootjes en zo. Dat was daarvoor niet.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen Zwarte Pieten?
Ja er zit ook wel iets in, van mij mogen er ook best ''aanpassingen'' gedaan worden, met je tijd meegaan heet dat, maar neeeeeeeeeeee dan heb je meteen oorlogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Er zit toch wel wat in wat die tegenstanders vinden maar ik zou het jammer vinden als Sinterklaas verdwijnt en vervangen wordt door die commerciële Amerikaan.
Ik ben niet eens begonnen met volgen, zag op FB al genoeg voorbij komen met pietietie enz. Waar een klein land klein in is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja er zit ook wel iets in, van mij mogen er ook best ''aanpassingen'' gedaan worden, met je tijd meegaan heet dat, maar neeeeeeeeeeee dan heb je meteen oorlog![]()
Dat bedoel ik met fanaten, daarom heb ik ook op ''stop volgen'' geklikt, maar ik zie dat topic
af en toe voorbij schieten in de AT's , ik lees er maar niet meer
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Santa Claus zoals die nu in de VS bekend is, is echt een creatie van Coca Cola.
quote:Images of Santa Claus were further popularized through Haddon Sundblom’s depiction of him for The Coca-Cola Company’s Christmas advertising in the 1930s.[7][29] The popularity of the image spawned urban legends that Santa Claus was invented by The Coca-Cola Company or that Santa wears red and white because they are the colors used to promote the Coca-Cola brand.[30] Historically, Coca-Cola was not the first soft drink company to utilize the modern image of Santa Claus in its advertising—White Rock Beverages had already used a red and white Santa to sell mineral water in 1915 and then in advertisements for its ginger ale in 1923.[31][32][33] Earlier still, Santa Claus had appeared dressed in red and white and essentially in his current form on several covers of Puck magazine in the first few years of the 20th century.[34]
Die pietietie staat toch ook in de Banner hier op FOKquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet eens begonnen met volgen, zag op FB al genoeg voorbij komen met pietietie enz. Waar een klein land klein in is.
Volgens mij zei ik dat zo ongeveer letterlijk: "zoals die nu bekend is"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..], alleen bekend geworden door Coca-Cola. Daarvoor kwam hij ook al zo voor.
[..]
sasquatsch is een man van de detailsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat zo ongeveer letterlijk: "zoals die nu bekend is"
Dat had ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
Soms hè.... zie je van die kutnewbies posten en weet je zeker dat ze binnen een week al een hele voorraad notes te pakken hebben....
Bekend geworden door Coca-Cola, wil niet zeggen dat Coca-Cola het huidige uiterlijk gecreëerd heeft. Daar zit een klein nuance verschil in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat zo ongeveer letterlijk: "zoals die nu bekend is"
Wel een paar ... maar dan nog boeit het me niet echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij kan er nooit veel hebben
Het boeit ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een paar ... maar dan nog boeit het me niet echt
oh ja, ik lees mee op een 'jongeren forum'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hillarisch topic ditte GC / Waarom willen steeds minder mensen kinderen?
Gelukkig voor TS staat het topic niet in OUD
Oké. wordt vast reuze gezellig hier, veel plezier alvast!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart komt hier binnenkort ook weer posten, gezellig! De oude garde bij elkaar_
Ik mag hopen dat die hier niet komt om zn postcount op te krikkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart komt hier binnenkort ook weer posten, gezellig! De oude garde bij elkaar_
Ga je weer wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké. wordt vast reuze gezellig hier, veel plezier alvast!
Dat doe je goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God ik heb jou bijna gemist
Sorry ik was even weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God ik heb jou bijna gemist
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef APK het volgende:
GVD, wie heeft er XTC door mijn voer gemixt![]()
Ah, 'liedevol', ga je youtubejes plaatsen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]we zijn gewoon liedevol bezig
niks mis mee...
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, 'liedevol', ga je youtubejes plaatsen?
Ik luister alleen muziek op vrijdagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat overvalt me even, jij eerst
Ik word vaak verward met Sourcy en dan zit er wat op mijn lip. Dat gevoel heb ik nu ook wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik in de gatenernstig of zomaar?
Ik vind het nu al gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
YWquote:
Olaquote:
Mijn rugquote:
Nou ja zwaar wel. Ik hoef morgen niet, daar ben ik blij mee. Ik stond gepland voor een behang woning.quote:
OK lekker uitslapen, als dat lukt tenminste ...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zwaar wel. Ik hoef morgen niet, daar ben ik blij mee. Ik stond gepland voor een behang woning.
Gaat niet door.
Oh zeker wel, rare is dat ik me minder fit voel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK lekker uitslapen, als dat lukt tenminste ...
Trekt vanzelf weer bijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zeker wel, rare is dat ik me minder fit voel.
Nee ik bedoel als ik om kwart over 5 mijn bed uit ga ik me beter voel als ik thuis kom.quote:
Op die manier .... Bekend verschijnsel ... Gewoon je wekker zetten om 7 uur of zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als ik om kwart over 5 mijn bed uit ga ik me beter voel als ik thuis kom.
Als ik uitslaap heb ik geen puf meer
Ja daaaaagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier .... Bekend verschijnsel ... Gewoon je wekker zetten om 7 uur of zo
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitslapen dan maar ... Vrijdagmiddagborrel doen?
In mijn achtertuin, op het zuidenquote:
Je snapt de hintquote:
alles?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:10 schreef Senzune het volgende:
[..]
Even een dipje omdat alles zo lekker tegenzit.![]()
Eerst maar even koffie zetten.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:10 schreef Senzune het volgende:
[..]
Even een dipje omdat alles zo lekker tegenzit.![]()
Eerst maar even koffie zetten.
quote:
Klinkt niet erg logisch idd...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat ik mij maar als rashollander bij het immigratie kantoor maar moet gaan melden ook niet.
Het blijkt dat ik niet ingeschreven sta in mijn huidige gemeente waar ik naar toe verhuisd ben. Nu blijkt dat ik niet alleen uit mijn vorige gemeente ben geschreven maar dat zij mij dus ook uit Nederland hebben geschreven. Maar dat krijg je dus na 2,5 maanden van het kastje naar de muur lopen te horen.quote:
En nu ben je dus illegaal...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik niet ingeschreven sta in mijn huidige gemeente waar ik naar toe verhuisd ben. Nu blijkt dat ik niet alleen uit mijn vorige gemeente ben geschreven maar dat zij mij dus ook uit Nederland hebben geschreven. Maar dat krijg je dus na 2,5 maanden van het kastje naar de muur lopen te horen.
En de eerst mogelijke afspraak kan pas over 4 weken, dus de komende tijd kan ik nog steeds niets regelen.
ik zit maar te wachten tot je avatar die kwarktassen eruit laat floepen, maar helaas het is geen .gifquote:
Gewoon blijven wachten en hopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik zit maar te wachten tot je avatar die kwarktassen eruit laat floepen, maar helaas het is geen .gif
ik sta om 7 uur op, neem eerst een dubbele, daarna nog 2 enkele...quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Leandra het volgende:
Jezus Sas, nu al je 4e kopje?
Ben je om 4 uur opgestaan of heb je een cafeïneverslaving?
hier moet ik dus heel hard om lachen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik niet ingeschreven sta in mijn huidige gemeente waar ik naar toe verhuisd ben. Nu blijkt dat ik niet alleen uit mijn vorige gemeente ben geschreven maar dat zij mij dus ook uit Nederland hebben geschreven. Maar dat krijg je dus na 2,5 maanden van het kastje naar de muur lopen te horen.
En de eerst mogelijke afspraak kan pas over 4 weken, dus de komende tijd kan ik nog steeds niets regelen.
Niet alles wat ik zelf maak smaakt beter als dat het plaatje doet vermoeden... Ik heb nog nooit een kwarktaart gemaakt, zover ik me kan herinneren ...quote:
Als jij er één maakt dan neem ik het lef om hem als eerste te proefen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zelf maak smaakt beter als dat het plaatje doet vermoeden... Ik heb nog nooit een kwarktaart gemaakt, zover ik me kan herinneren ...
oeh lekkahquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat het wachten de moeite waard wordt
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik ga geen taart makenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh lekkah![]()
wat vieren we? kwarktassendag?
de taart is er toch al?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga geen taart maken
Criminelen doen het ook zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:03 schreef sacha het volgende:
[..]
hier moet ik dus heel hard om lachen!
het is ook idioot, ik ben benieuwd naar de detailsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
En toch blijft het raar, je schrijft je immers in in je nieuwe gemeente, en die schrijft je dan uit in je oude gemeente.
Ja duh, anders zouden ze wel ergens anders lawaaierig staan te zuipenquote:
Dat bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Koninginnedag gooien ze daar altijd bleekwater over...
In je opties op 8 of minder zetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk hè, de nieuwe mobiele lay-out...
Per 9 pagina's heb je een keer zo'n bladvullende...
Flikker die stomme mobiel dan eens aan de kant en ga gewoon ouderwets FOK!-enquote:
Ik heb een dure wekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker die stomme mobiel dan eens aan de kant en ga gewoon ouderwets FOK!-en
Ik ook, merk het dus waarschijnlijk later vanavond pasquote:
Zet je je wekker voor jan lulquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, merk het dus waarschijnlijk later vanavond pas
Volgens mij dacht ik een keertje te snappen wat jij bedoelde maar ik begin nu heel erg te twijfelenquote:
Haha dat kan, ik heb een smartphone maar ik gebruik dat ding als wekker. Meer niet eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik een keertje te snappen wat jij bedoelde maar ik begin nu heel erg te twijfelen
Ik vind dat toch een kunst van Zuurtje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik een keertje te snappen wat jij bedoelde maar ik begin nu heel erg te twijfelen
Die dingen zijn tegenwoordig multifunctioneel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha dat kan, ik heb een smartphone maar ik gebruik dat ding als wekker. Meer niet eigenlijk
Je kunt er ook met bellen schijnt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha dat kan, ik heb een smartphone maar ik gebruik dat ding als wekker. Meer niet eigenlijk
Ik heb ook zo'n ding, maar ik bel er per maand niet meer dan 15 minuten mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt er ook met bellen schijnt.
Wmb staan ze beiden op grote hoogte.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dat toch een kunst van Zuurtje.
Bij Chufi heb ik vaak ook zoiets van 'Tsja?'...
Ahh ! zo'n dingquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet je vriendenkring niet zo verwaarlozenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook zo'n ding, maar ik bel er per maand niet meer dan 15 minuten mee.
Hou ik nog beltegoed over...
Hier is toch geen chocolade van te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echtIk had dat ding gekocht omdat er gps opzit. Nou dat werkt voor geen kant. Ik heb nu een tomtom dat werkt wel. Ik rij elke dag weer ergens anders heen.
Ik moet mijn kaart wel nodig updaten, laatst wilde ik volgens de instructie rechtsaf slaan, was er een vangrail neergezet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echtIk had dat ding gekocht omdat er gps opzit. Nou dat werkt voor geen kant. Ik heb nu een tomtom dat werkt wel. Ik rij elke dag weer ergens anders heen.
En we mogen hier rokenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier net Huize Avondrood.
Een opvangtehuis voor alle gezindten, alle religies en andere handicaps...
Die spreek ik live wel, ik bel echt nauwelijks en als ik bel dan duurt zo'n gesprek max. 1 minuut of zo...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet je vriendenkring niet zo verwaarlozen![]()
Met chocolade letters weet ik de weg wel te vindenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hier is toch geen chocolade van te maken?
Ik hoef alleen ff mijn kast open te doen.quote:
Je hebt de (be)stemmingbepaling op 'Random' staan...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de (be)stemmingbepaling op 'Random' staan...
Ik vind 'rechtdoor over de rotonde' in Amsterdam ook altijd zo'n bloederige bedoening...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet mijn kaart wel nodig updaten, laatst wilde ik volgens de instructie rechtsaf slaan, was er een vangrail neergezet.![]()
Vandaar de PIquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die spreek ik live wel, ik bel echt nauwelijks en als ik bel dan duurt zo'n gesprek max. 1 minuut of zo...
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar de PI
Ik ben ook geen beller, alleen mama in het weekend en af en toe met CarO![]()
Batterij van de vaste lijn doet het tegenwoordig anyway niet langer dan 15 minuten en met de mobiel van de zaak moet ik de FUP in acht nemen![]()
Ook geen fan van bellen dus
Ik heb een Surinamer die dan "rondje over de rotonde en neem daarna 2e afslag" zegt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'rechtdoor over de rotonde' in Amsterdam ook altijd zo'n bloederige bedoening...
Oh ik dacht dat je een oplossing had of dat je me uit zat te lachen,quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw post.
Dat bedoel ik dus...
Waar zie je mij zeuren?quote:
Stanley...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een Surinamer die dan "rondje over de rotonde en neem daarna 2e afslag" zegt.
Je moet random veranderen in iets en ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een oplossing had of dat je me uit zat te lachen,
Nee, je rijdt elke dag ergens anders heen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een oplossing had of dat je me uit zat te lachen,
Lul niet zo vaag. Die Gps doet het wel op mijn telefoon maar niet altijd, of ik moet een kwartier wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet random veranderen in iets en ja.
Mijn auto is ook niet zo snel dat scheelt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stanley...
Die komt bij mij de auto niet meer in.
Die vent is zo traag, dat ik rondjes op de rotonde blijf rijden...
Is dat nog wel het feestje van de brillenshop?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef APK het volgende:
Smack my bitch up.
De muziekkeuze is wmb niet slecht bij die design-brillenwinkel, maar het is inmiddels voorbij lawaaitijd
Jij belt toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
Maar goed, die tomtom is prima en mijn samsung telefoon belt en maakt me wakker. Opgelost
Sorry, iets te lang in de kast gekeken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul niet zo vaag. Die Gps doet het wel op mijn telefoon maar niet altijd, of ik moet een kwartier wachten.
Ik heb daar gee geduld voor
Nee wel de berichtjes soms helaasquote:
Neuh, gewoon een feature van die brillenshop.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nog wel het feestje van de brillenshop?
Niet een verlate Halloween party met kinky effecten?
Is het geen cover voor iets anders?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een feature van die brillenshop.
Ze denken dat ze een soort kunstgalerie zijn met een opening van een nieuwe expositie.
Is mijn theorie
Jouw telefoon verstuurt random berichtjes uit jouw naam?quote:
Ik haal mijn brillen bij de HEMA tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een feature van die brillenshop.
Ze denken dat ze een soort kunstgalerie zijn met een opening van een nieuwe expositie.
Is mijn theorie
WC bril of leesbril?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn brillen bij de HEMA tegenwoordig
Nee random berichtjes van iemand die ze niet verstuurd, Heel vervelendquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw telefoon verstuurt random berichtjes uit jouw naam?
Lolbroekquote:
Nog steeds?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee random berichtjes van iemand die ze niet verstuurd, Heel vervelend
Zou kunnen, maar een beetje Russische oliebaron koopt een voetbalclub om geld wit te wassen en zijn ego op te krikken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het geen cover voor iets anders?
Sinds kort haal ik mijn rookworsten ook bij Hans Anders...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn brillen bij de HEMA tegenwoordig
Je bent per ongeluk via de NSA aan de AMS-IX gekoppeld, kan niet andersquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee random berichtjes van iemand die ze niet verstuurd, Heel vervelend
Maar je echtscheiding kan dan wel weer bij de Hemaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort haal ik mijn rookworsten ook bij Hans Anders...
De neus poederen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar een beetje Russische oliebaron koopt een voetbalclub om geld wit te wassen en zijn ego op te krikken.
WTF moet je met een slechtlopende design-brillenshop waar een keer per maand mensen in de straat komen zuipen?
Over nu. Blijkbaar ging het via google chat. Ik heb de app verwijderd, ik begrijp er geen zak van ik deed er niks mee ook.quote:
Maar daar krijg je geen koffie met koekje door een apetijtelijke assistente geserveerd...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je echtscheiding kan dan wel weer bij de Hema
Ja waar de NSA daar koppelt wil je niet weten, met die wirwar van fibers in die goten daarquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent per ongeluk via de NSA aan de AMS-IX gekoppeld, kan niet anders
De mijne was nog in guldens via internet maar wel stukken duurderquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen koffie met koekje door een apetijtelijke assistente geserveerd...
Dat kan volgens mij minder opvallend, ze hebben ook nog twee keer vuurwerk afgestokenquote:
Dat mag toch pas op 31 december ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij minder opvallend, ze hebben ook nog twee keer vuurwerk afgestoken
Ik ben helemaal fan van de braadworst tegenwoordig. Rookworsten missen dat extra vet en jus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort haal ik mijn rookworsten ook bij Hans Anders...
Hier, dat bedoel ik nou...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne was nog in guldens via internet maar wel stukken duurder
Tip: Käsekrainer...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de braadworst tegenwoordig. Rookworsten missen dat extra vet en jus.
Ze gaan niet fysiek in die goten prutsen, idd genoeg andere manieren blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar de NSA daar koppelt wil je niet weten, met die wirwar van fibers in die goten daar
Uh huh, blijkbaar woon ik in een tolerante straatquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag toch pas op 31 december ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |