quote:
Snffffffffquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snffffffff
Ben er klaar voor Dees
En dat zonder internet ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
En in navolging (eigenlijk een voorloper) daarvan en qua titel hier wel toepasselijk:
Je bedoelt de geur alleen alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik hier de deur opentrek waar wat te drogen hangt dan is het tegenwoordig al genoeg.
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.quote:
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimd
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.![]()
Geniet ze PPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
In Duitsland heb ik mooie plek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvE
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik mooie plek.![]()
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...
U naughty manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?![]()
Ja doe er nog maar een..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke van die Reggae muziek is dat er geen eind aan komt.![]()
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe er nog maar een..
btw ik luister nu niet hoor
Succes met het uitkiezen van je set ..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.
Ah, je andere telg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Wat heb jij een jonge broer danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Niet mijn broer, die van Soneal.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb jij een jonge broer danSchoonzus staat te kijken van nah... een daggie wil ik wel oppassen
maar langer niet
Door die verplichte rotreklames die je steevaast moet bekijken ben ik blij dat ik niet van utube afhankelijk ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
Ja, ja, ik zal mijn koffie opdrinkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mijn broer, die van Soneal.....
Nou jah, had gekundquote:
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, had gekundeen nakomertje als broer of als je veel kinderen hebt, mijn oudste broer
is ook twaalf jaar ouder
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijn
Overigens denk ik niet dat mijn moeder op haar 44ste nog een kind had moeten krijgen, dat was niet goed gegaan.
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Ik had het dan ook over mijn moederquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Dat zou je op die leeftijd toch ook niet meer moeten doen ook al is het mogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingmaar het kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |