quote:
Snffffffffquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snffffffff
Ben er klaar voor Dees
En dat zonder internet ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
En in navolging (eigenlijk een voorloper) daarvan en qua titel hier wel toepasselijk:
Je bedoelt de geur alleen alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik hier de deur opentrek waar wat te drogen hangt dan is het tegenwoordig al genoeg.
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.quote:
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimd
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.![]()
Geniet ze PPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
In Duitsland heb ik mooie plek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvE
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik mooie plek.![]()
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...
U naughty manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?![]()
Ja doe er nog maar een..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leuke van die Reggae muziek is dat er geen eind aan komt.![]()
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe er nog maar een..
btw ik luister nu niet hoor
Succes met het uitkiezen van je set ..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x per jaar ga ik het draaien. Ben nu wat aan het oefenen.
Ah, je andere telg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Wat heb jij een jonge broer danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat zijn z'n broer en schoonzus
Papa en mama mochten willen dat ze nog zo slank waren![]()
Niet mijn broer, die van Soneal.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb jij een jonge broer danSchoonzus staat te kijken van nah... een daggie wil ik wel oppassen
maar langer niet
Door die verplichte rotreklames die je steevaast moet bekijken ben ik blij dat ik niet van utube afhankelijk ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
Ja, ja, ik zal mijn koffie opdrinkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet mijn broer, die van Soneal.....
Nou jah, had gekundquote:
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, had gekundeen nakomertje als broer of als je veel kinderen hebt, mijn oudste broer
is ook twaalf jaar ouder
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, had gekund, tussen B en Soneal zit ook 19 jaar, maar mijn moeder was 25 toen ik geboren werd en ik was 25 toen B geboren werd, dus dat was niet echt een optie meer dat dat een broertje zou zijn
Overigens denk ik niet dat mijn moeder op haar 44ste nog een kind had moeten krijgen, dat was niet goed gegaan.
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Ik had het dan ook over mijn moederquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is alles mogelijk, zelfs moeder worden op je 60ste.
Dat zou je op die leeftijd toch ook niet meer moeten doen ook al is het mogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen goeie ontwikkelingmaar het kan wel
Mwah, ook daarbij is vaak sprake van medisch handelen.... niet altijd, maar vaak wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vader worden op je 70ste kan dan weer wél
Nee, daarom zeg ik geen goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:29 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat zou je op die leeftijd toch ook niet meer moeten doen ook al is het mogelijk.
Hebben ze die Haribo gast, ik kan effe niet op zijn naam komenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ook daarbij is vaak sprake van medisch handelen.... niet altijd, maar vaak wel.
Meneer kaktus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe heet die vent nou ook al weer? Ongelofelijk lekker Haribo!
Nee, maar die heeft een vriendinnetje van 20, en kennelijk is er (alweer) sprake van een miskraam.... en dat bij een vrouw die al een kind gekregen heeft, nu binnen een jaar 2 keer een miskraam? Dat zou prima aan zijn inferieure ouwemannenzaad kunnen liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze die Haribo gast, ik kan effe niet op zijn naam komeneen handje moeten helpen?
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft een vriendinnetje van 20, en kennelijk is er (alweer) sprake van een miskraam.... en dat bij een vrouw die al een kind gekregen heeft, nu binnen een jaar 2 keer een miskraam? Dat zou prima aan zijn inferieure ouwemannenzaad kunnen liggen natuurlijk.
De kans dat het probleem bij haar zit is iig behoorlijk klein.
Ja, Peter Jan Rens bedoelde ik, dus dat is mijnheer Kaktusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:38 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kweet nie, het was maar een gok.
Dat had ik dus ook gelezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dus
niet zo. Misschien maar beter ook...
Nou, de dag dat bekend werd dat ze zwanger was kwam er ook gelijk een bericht dat ze een miskraam had gehad.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zover had ik dat allemaal niet gevolgd, ik dacht dat er een kind onderweg was, maar dat is dus
niet zo. Misschien maar beter ook...
Dat zou wel héél sneu zijn, maar goed die vent is toch al sneu, dus wie weet...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
want als ze echt gewenst zwanger was en een miskraam gehad heeft, dan zal het behoorlijk vervelend zijn geweest dat hij die zwangerschap nog even gebruikte om in de publiciteit te komen.
Misschien is ze niet zwanger maar hebben ze ikweet niet wie geadopteerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Er doen zelfs verschillende verhalen de ronde, als ik Google mag geloven.
Gisteren werd gezegd dat ze zwanger was, later dus het verhaal van die miskraam en vandaag wordt gezegd dat ze helemaal niet zwanger is.
Dus dat hele zwanger verhaal heeft ie gewoon verzonnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Er doen zelfs verschillende verhalen de ronde, als ik Google mag geloven.
Gisteren werd gezegd dat ze zwanger was, later dus het verhaal van die miskraam en vandaag wordt gezegd dat ze helemaal niet zwanger is.
Ja joh, dat kind kan al lopen....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En van Rob de Nijs, is dat kind er al? Want dat heb ik ook niet meer gevolgd
ow,,,quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, dat kind kan al lopen....
Dat was iig geen natuurlijke zwangerschap, maar gezien moeders ook al in de veertig was kan dat daar ook aan gelegen hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,nah, had ie in ieder geval goed zaad als het kind kan lopen zullen we maar denken
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was iig geen natuurlijke zwangerschap, maar gezien moeders ook al in de veertig was kan dat daar ook aan gelegen hebben.
Overigens denk ik wel dat ze bij zo'n medisch handelen de gezondste eitjes en zaadjes gebruiken, dus op zich, als de zwangerschap verder goed voldragen wordt zal de kans op een kindje met een vlekje dan relatief minder zijn dan bij een natuurlijke zwangerschap op die leeftijd.
Ja, maar dat hou je toch, er zullen ook mensen zijn die het sneu voor Soneal vinden; als hij 21 is gaan wij bijna met pensioen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaar
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar sneu voor dat kind, die is straks 10 jaar en Papa is 80 jaar
Dat is weer net zo hard waar, als iemand op z'n 21ste een kind krijgt heeft ook iedereen er een mening over, en dan komen "onverantwoord" en "belachelijk" het meest voor....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.
Mja, dat doet hij ook niet echt met zijn éérste kinderen, toen ging meneer ook apart wonenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar er zijn zat kinderen met jonge vaders die er geen moer om geven.
Klopt, de kinderen die hij met Belinda had waren een te grote belasting voor meneer.... dan kon hij z'n rust niet voldoende pakken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja, dat doet hij ook niet echt met zijn éérste kinderen, toen ging meneer ook apart wonen![]()
maar goed ik mag die hele vent niet zonet als Peter Jan Rens daar ben ik ook niet dol op.
Toen ik klein was stond het hele gezin ook "in dienst van m'n vader" zo was dat nu eenmaal, ik weet niet of je daar nou al te veel conclusies uit moet trekken, hopelijk is het kind op den duur blij dat het er is en wie het dan hier neer gezet heeft is niet meer zo relevant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de kinderen die hij met Belinda had waren een te grote belasting voor meneer.... dan kon hij z'n rust niet voldoende pakken.
Het scheelt dat hij nu 70 is, dus als hij niet meer werkt krijgt hij toch iedere maand nog wat van de staat.
Dat lied is ook meer voor de mannen bedoeld denk ikquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lied is ook meer voor de mannen bedoeld denk ik
Ze hebben hetzelfde kapselquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Thierry de Slingeraar![]()
[ afbeelding ]
Leuk filmpje, dat kleine mannetje van jou kan al aardig tegen een rollende bal aantrappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:
M'n voetballertje.... dit was in april, dus toen was hij 2 jaar en 4 maanden.
[ link | afbeelding ]
Is filmpje
Als vader daarom elders gaat wonen staat het gezin niet meer in dienst van hè..... en de kinderen van Rob de Nijs zijn van de jaren 80.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik klein was stond het hele gezin ook "in dienst van m'n vader" zo was dat nu eenmaal, ik weet niet of je daar nou al te veel conclusies uit moet trekken, hopelijk is het kind op den duur blij dat het er is en wie het dan hier neer gezet heeft is niet meer zo relevant.
Ik normaal wel, meestal zit ik rond deze tijd van het jaar in de USA...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Halloween? Daar doen wij toch niet aan?
Ah... speciaal voor Halloween? Ben jij dat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik normaal wel, meestal zit ik rond deze tijd van het jaar in de USA...
[ afbeelding ]
Nee, niet speciaal vanwege Halloween, maar mijn echtgenote is rond deze tijd jarig en dan zijn we meestal weg van huis, vaak in de USA, omdat haar zus daar woont en dan vieren we daar soms Halloween...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... speciaal voor Halloween? Ben jij dat?
Ah dan snap ik het!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal vanwege Halloween, maar mijn echtgenote is rond deze tijd jarig en dan zijn we meestal weg van huis, vaak in de USA, omdat haar zus daar woont en dan vieren we daar soms Halloween...
En ja, dat ben ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |