Zegt meer over de ouders dan kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Woelwater het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe kut die kinderen tegenwoordig zijn?
Ook dat ja, maar vroeger kon je ze nog africhten met een pak slaag, tegenwoordig beginnen ze op hun 6e al over de kindertelefoon..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zegt meer over de ouders dan kinderen.
Nee. En tegenwoordig denken meer mensen zelf na, bepalen zelf hoe ze hun leven inrichten, en laten zich minder snel een bepaald leefpatroon opdringen door familie of omgeving.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef wiskundenoob het volgende:
Is best wel raar toch? Kinderen krijgen is toch het mooiste wat er is?
Inderdaad ....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het wel logisch, tegenwoordig denken mensen er tenminste over na in plaats van gewoon dom te doen wat de samenleving van ze verwacht.
Als je je kinderen goed opvoedt dan krijg je genoeg ervoor terug. Dus niet je kind dumpen bij kdv en je kind ongezond verwennen om je schuldgevoelens af te kopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef GroningseGast het volgende:
Heb je enig idee hoeveel tijd zulke dingen opslokken? En je krijgt er geen reet voor terug.
Wat krijg je er voor terug dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je je kinderen goed opvoedt dan krijg je genoeg ervoor terug. Dus niet je kind dumpen bij kdv en je kind ongezond verwennen om je schuldgevoelens af te kopen.
Slapeloze nachten, wallen, lege bankrekening, gejank of gezeur aan je kop, poepluiers, ondergespuugde kleding, wakker liggen als ze niet op tijd thuis zijn, en zo kun je nog wel even doorgaan!quote:
Mja, al die dingen heb je ook als je een vriendin hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef vigier het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, wallen, lege bankrekening, gejank of gezeur aan je kop, poepluiers, ondergespuugde kleding, wakker liggen als ze niet op tijd thuis zijn, en zo kun je nog wel even doorgaan!
Zo lang doen over een antwoord, en dan alleen hier mee komenquote:
Die 14 jarige van hiernaast zegt al gewoon tegen zijn pa "wacht maar, over 2 jaar dan sla ik je op je bek" als hij zijn zin niet krijgt.. Of zijn pa daar echt gelukkig van wordt betwijfel ik..quote:
Ik denk dat dat nogal eens overschat word.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef wiskundenoob het volgende:
Kinderen krijgen is toch het mooiste wat er is?
Ehm zit op een mobiele weergave van fok...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lang doen over een antwoord, en dan alleen hier mee komen
Maar leg eens uit, waarom zorgen goed opgevoedde kinderen per definitie voor geluk?
Wat dacht je van dat dat niet altijd zo is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ehm zit op een mobiele weergave van fok...
Wat dacht je van onvoorwaardelijke liefde???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |