Zegt meer over de ouders dan kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Woelwater het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe kut die kinderen tegenwoordig zijn?
Ook dat ja, maar vroeger kon je ze nog africhten met een pak slaag, tegenwoordig beginnen ze op hun 6e al over de kindertelefoon..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zegt meer over de ouders dan kinderen.
Nee. En tegenwoordig denken meer mensen zelf na, bepalen zelf hoe ze hun leven inrichten, en laten zich minder snel een bepaald leefpatroon opdringen door familie of omgeving.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef wiskundenoob het volgende:
Is best wel raar toch? Kinderen krijgen is toch het mooiste wat er is?
Inderdaad ....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het wel logisch, tegenwoordig denken mensen er tenminste over na in plaats van gewoon dom te doen wat de samenleving van ze verwacht.
Als je je kinderen goed opvoedt dan krijg je genoeg ervoor terug. Dus niet je kind dumpen bij kdv en je kind ongezond verwennen om je schuldgevoelens af te kopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef GroningseGast het volgende:
Heb je enig idee hoeveel tijd zulke dingen opslokken? En je krijgt er geen reet voor terug.
Wat krijg je er voor terug dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je je kinderen goed opvoedt dan krijg je genoeg ervoor terug. Dus niet je kind dumpen bij kdv en je kind ongezond verwennen om je schuldgevoelens af te kopen.
Slapeloze nachten, wallen, lege bankrekening, gejank of gezeur aan je kop, poepluiers, ondergespuugde kleding, wakker liggen als ze niet op tijd thuis zijn, en zo kun je nog wel even doorgaan!quote:
Mja, al die dingen heb je ook als je een vriendin hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef vigier het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, wallen, lege bankrekening, gejank of gezeur aan je kop, poepluiers, ondergespuugde kleding, wakker liggen als ze niet op tijd thuis zijn, en zo kun je nog wel even doorgaan!
Zo lang doen over een antwoord, en dan alleen hier mee komenquote:
Die 14 jarige van hiernaast zegt al gewoon tegen zijn pa "wacht maar, over 2 jaar dan sla ik je op je bek" als hij zijn zin niet krijgt.. Of zijn pa daar echt gelukkig van wordt betwijfel ik..quote:
Ik denk dat dat nogal eens overschat word.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef wiskundenoob het volgende:
Kinderen krijgen is toch het mooiste wat er is?
Ehm zit op een mobiele weergave van fok...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lang doen over een antwoord, en dan alleen hier mee komen
Maar leg eens uit, waarom zorgen goed opgevoedde kinderen per definitie voor geluk?
Wat dacht je van dat dat niet altijd zo is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ehm zit op een mobiele weergave van fok...
Wat dacht je van onvoorwaardelijke liefde???
Dan is de relatie tussen dekinderen en de ouders niet goed en vaak ligt dat aan de ouders in beginsel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat dat niet altijd zo is?
Ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Zeetakje het volgende:
Kinderen
-kosten geld, energie en tijd
-lopen in de weg
-zijn irritant
-en ze kosten geld
Het maakt voor de aarde natuurlijk geen donder uit of er mensen (of andere levensvormen) op rondlopen, die draait zijn rondjes om de zon wel.quote:
Nee hoor, ik was gewoon een afgrijselijk kutkind en als de kans ook maar marginaal is dat ik een half zo naar nageslacht verwek begin ik er niet aan. Dat en ik heb het verantwoordelijkheidsgevoel van een aan speed verslaafde rhinoceros.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:17 schreef wiskundenoob het volgende:
Duidelijk dat jullie allen uit een afschuwelijke familie komen.
Niet? Ik heb anders onvoorwaardelijke liefde voor mijn moeder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:41 schreef eleusis het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van mensen die onvoorwaardelijke liefde voor hun ouders hebben. Voor hun kinderen, dat wel.
Dat kinderen in hun eerste jaren totaal afhankelijk zijn en zich dus min of meer proberen te gedragen volgens jouw arbitraire regels om verhongering en geweld te voorkomen, is geen liefde.
Mocht je toch ooit per ongeluk een kind krijgen laat hem deze post zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nadelen
- Kosten veel geld
- Niet meer vrij zijn in je keuzes die je maakt (spontaan op vakantie kunnen etc etc)
- Veel gezeik/gejank
- Problemen moeten oplossen van hun
- Stress
- Extreme ruzies omdat ze tering koppig zijn
- Wereld is toch al vol
- Wereld word steeds meer een nare plek om te wonen
- Als het een dochter is en ze word zwanger, opgezadeld zitten met een kind die een kind krijgt
- Als het een zoon is en die maakt een meisje zwanger hem moeten dumpen zodat hij voor zijn eigen kind zorgt en dan met een schuldgevoel zitten
Voordelen
- Een kans op onvoorwaardelijke liefde
- iets met jou fucked up trekjes zien opgroeien
- umm.... ?!?!?!
Tjah niet echt veel voordelen naar mijn mening, ik ga me best doen om kinderloos te blijven!
Ja en voor je het weet ben je 14 jaar van je leven kwijt, lachen man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je je kinderen goed opvoedt dan krijg je genoeg ervoor terug. Dus niet je kind dumpen bij kdv en je kind ongezond verwennen om je schuldgevoelens af te kopen.
Klopt, daarom verwacht ik dat je bij onze meet een rol alu-folie erin propt. Het liefst met pasta staat in m'n biologieboek, dus ik neem wel Colgate mee. Of Italiaans, wat jij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik denk niet dat de wereld er beter van wordt als ik me ga voortplanten, eigenlijk.
Dat doe ik voor de zekerheid elke ochtend al (ik heb wel eens gehoord dat sperma kan vliegenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, daarom verwacht ik dat je bij onze meet een rol alu-folie erin propt. Het liefst met pasta staat in m'n biologieboek, dus ik neem wel Colgate mee. Of Italiaans, wat jij wilt.
Heul niet, veel minder zwaar!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De meeste mensen vinden zichzelf veel te belangrijk.
Die willen leven zoals ze zelf willen. Een partner die je tegenzit flikker je gewoon weg maar een kind is wat lastiger weg te flikkeren.
Hoe zou jij het vinden als ze stelselmatig je levenssappen uit je binnenste zouden persen, Karboenkeltje?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het maakt voor de aarde natuurlijk geen donder uit of er mensen (of andere levensvormen) op rondlopen, die draait zijn rondjes om de zon wel.
Als mijn kind zo tegen me zou praten mocht hij de komende 2 jaar in de schuur slapen op water en broodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die 14 jarige van hiernaast zegt al gewoon tegen zijn pa "wacht maar, over 2 jaar dan sla ik je op je bek" als hij zijn zin niet krijgt.. Of zijn pa daar echt gelukkig van wordt betwijfel ik..
Persoonlijk vind ik 24-28 een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:32 schreef Skillstorm het volgende:
Wil wel kinderen persoonlijk, maar pas als ik financiële stabiliteit heb en een heel stuk ouder ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |