Als je hier wilt studeren aan een universiteit is een CPE wel handig als bewijs jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
Zijn die certificaten van Cambridge nog een beetje nodig?
FCE, zoals ik al zei, Certificate in Advanced English en nog 1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij die ook gedaan?
Zijn dat een beetje handige diploma's?
Mij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
haahhaah ess, dat lijkt me best leuk, van die ijsblokjes
Nee, ik heb het niet. Ik overweeg om een CPE te doen, gewoon om te kijken hoe goed/slecht mijn Engels isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij die ook gedaan?
Zijn dat een beetje handige diploma's?
facebook chat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
hoe kan je plaatjes aan je bericht in facebook toevoegen
Dus het is niet handig meer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet. Ik overweeg om een CPE te doen, gewoon om te kijken hoe goed/slecht mijn Engels is
serenadetijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
Tjacka gelooft niet dat ik hem leuk vind
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valtquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valt
dat zijn geen vonkjes meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valt
http://www.cambridgeengli(...)cations/proficiency/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus het is niet handig meer?
Wat is CPE dan?
Nee dat is vuurwerkquote:
Oh, ik 'moet' aan het einde van mijn studie examen doen in BEC in Vantage of Higher als ik het goed heb. B2 of C1 niveau in ieder geval (van die niveaus die ik toen vertelde)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.cambridgeengli(...)cations/proficiency/
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er romantisch aan parijs is ?
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
dat zou je opzich zelf moeten begrijpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
quote:
Zijn er wel andere dingen die je romantisch vind?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja ik 2 keer. Ik vind het wel een mooie stad, maar niet zo romantisch
Had jij geen tips voor de castratie van een baby?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er wel andere dingen die je romantisch vind?
Parijs heeft echt romantische plekjes hoor. Sowieso is het ook meer de sfeer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
of het komt gewoon omdat ik een grafhekel aan fransozen heb
Nou, als je de papa castreert komen er in de toekomst iig geen babytjes meer vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij geen tips voor de castratie van een baby?
Wel gelachen daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, als je de papa castreert komen er in de toekomst iig geen babytjes meer van
Klinkt goed. Die ik wil doen is C2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik 'moet' aan het einde van mijn studie examen doen in BEC in Vantage of Higher als ik het goed heb. B2 of C1 niveau in ieder geval (van die niveaus die ik toen vertelde)
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parijs heeft echt romantische plekjes hoor. Sowieso is het ook meer de sfeer.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.
Ze gaan wel weg als je zegt Fuck off little fucking Gipsy or i call uncle adolf
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.
De Eifeltorenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
zou je ook maken als zon hele roma familie 1431094021 x aan je vraagt of je iets wilt ondertekenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
holocaustgrappen, altijd leuk
bons voor hun hoofd kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
zou je ook maken als zon hele roma familie 1431094021 x aan je vraagt of je iets wilt ondertekenen
nee dan krijg je hivquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bons voor hun hoofd kunnen ze krijgen
niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
VA, heeft de appie dat jij weet toevallig problemen met de levering van AH basis kruidnoten met chocola?!
quote:
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[..]
slimme knul ben je
Krekkiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!
ik spreek er PERSOONLIJK schande vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!
Soms wel leuk hoor, met smaaktestjes of zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ben altijd heel erg goed in het ontwijken van mensen die iets van je willen op straat
Ja en alles ligt ook op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik spreek er PERSOONLIJK schande van
Als ik door heb dat ze iets gewoon weggeven als reclame stunt dan laat ik me meestal ook wel aanspreken jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor, met smaaktestjes of zo
zijn heel vaak op. Was voorgaande jaren hier ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
VA, heeft de appie dat jij weet toevallig problemen met de levering van AH basis kruidnoten met chocola?!
Ohh, ja hier vorig jaar heulemaal niet. Nouja.. ook maar eens bij de lidl kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn heel vaak op. Was voorgaande jaren hier ook.
En die promotie-meisjes zijn ook wel leuk om tegen aan te pratenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik door heb dat ze iets gewoon weggeven als reclame stunt dan laat ik me meestal ook wel aanspreken ja![]()
Omdat het vandaag woensdag isquote:
Mja daar heb ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die promotie-meisjes zijn ook wel leuk om tegen aan te praten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het vandaag woensdag isDat breekt zo lekker de week
Dan moet je daar verandering in brengenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja daar heb ik niet zoveel aan
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
Ben ik de enige die de clip van miley nog best wel leuk vind (wrecking ball)
Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
Koekjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar zaterdag wordt koekjesdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat is niet mijn schuldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en alles ligt ook op de verkeerde plek!
EN HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is niet mijn schuld
Denk het jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
IK WAS NET VROLIJK GODVERDOMME NNU MOET IK HUILEN BIJ MAMAquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koekjes
Oh ik heb er nu al zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekjes, een goede film en warme chocolademelk met slagroom onder een dekentje
En dan kroelen natuurlijk
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Hedde gij al geneukt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WAS NET VROLIJK GODVERDOMME NNU MOET IK HUILEN BIJ MAMA
halve minuut per km is best veel toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik krijg van iemand die mijn hardlooprondje ziet het commentaar dat mijn waming up (wat ook helemaal geen warming up is) net zo hard is als mn intervalrondje hardlopen. De een is 4:55 min/km en bij interval is het 4:28 km/min. Ben ik nou scheel of is dat best wel een groot verschil?
niet eensquote:
Ja dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
halve minuut per km is best veel toch?
wat schattigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet eens
we hebben wel allebei precies tegelijk wall e gekeken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet eens
we hebben wel allebei precies tegelijk wall e gekeken
Ik negeer ze gewoon volledigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ben altijd heel erg goed in het ontwijken van mensen die iets van je willen op straat
Ikw il ook weer eens gekroeld wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ik heb er nu al zin in
Koekjes, een goede film en warme chocolademelk met slagroom onder een dekentje
En dan kroelen natuurlijk
quote:
Stuquote:
Essquote:
Ach, niet te veel op letten, zolang je maar lekker bezig bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik krijg van iemand die mijn hardlooprondje ziet het commentaar dat mijn waming up (wat ook helemaal geen warming up is) net zo hard is als mn intervalrondje hardlopen. De een is 4:55 min/km en bij interval is het 4:28 km/min. Ben ik nou scheel of is dat best wel een groot verschil?
Fokkie zullen we naar paris gaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parijs heeft echt romantische plekjes hoor. Sowieso is het ook meer de sfeer.
Maar is het ook nog een `leuk'' meisje? Of gewoon een snol die na 1 avond kletsen haar benen al in d`r nek legt voor je?quote:
nee ze is wel leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is het ook nog een `leuk'' meisje? Of gewoon een snol die na 1 avond kletsen haar benen al in d`r nek legt voor je?
Nice, lastig wel maar leuke uitdaging. Ik hoop toch stiekem C1 te halen al zou ik ook wel tevreden zijn met B2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Die ik wil doen is C2
Sowiesoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fokkie zullen we naar paris gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |