nee dan krijg je hivquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bons voor hun hoofd kunnen ze krijgen
niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
VA, heeft de appie dat jij weet toevallig problemen met de levering van AH basis kruidnoten met chocola?!
quote:
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[..]
slimme knul ben je
Krekkiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!
ik spreek er PERSOONLIJK schande vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier gewoon al minimaal een week niet!!
Soms wel leuk hoor, met smaaktestjes of zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ben altijd heel erg goed in het ontwijken van mensen die iets van je willen op straat
Ja en alles ligt ook op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik spreek er PERSOONLIJK schande van
Als ik door heb dat ze iets gewoon weggeven als reclame stunt dan laat ik me meestal ook wel aanspreken jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor, met smaaktestjes of zo
zijn heel vaak op. Was voorgaande jaren hier ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
VA, heeft de appie dat jij weet toevallig problemen met de levering van AH basis kruidnoten met chocola?!
Ohh, ja hier vorig jaar heulemaal niet. Nouja.. ook maar eens bij de lidl kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn heel vaak op. Was voorgaande jaren hier ook.
En die promotie-meisjes zijn ook wel leuk om tegen aan te pratenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik door heb dat ze iets gewoon weggeven als reclame stunt dan laat ik me meestal ook wel aanspreken ja![]()
Omdat het vandaag woensdag isquote:
Mja daar heb ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die promotie-meisjes zijn ook wel leuk om tegen aan te praten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het vandaag woensdag isDat breekt zo lekker de week
Dan moet je daar verandering in brengenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja daar heb ik niet zoveel aan
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
Ben ik de enige die de clip van miley nog best wel leuk vind (wrecking ball)
Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
Koekjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar zaterdag wordt koekjesdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat is niet mijn schuldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en alles ligt ook op de verkeerde plek!
EN HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is niet mijn schuld
Denk het jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |