Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er romantisch aan parijs is ?
dat zou je opzich zelf moeten begrijpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er romantisch aan parijs is ?
quote:
Zijn er wel andere dingen die je romantisch vind?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja ik 2 keer. Ik vind het wel een mooie stad, maar niet zo romantisch
Had jij geen tips voor de castratie van een baby?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er wel andere dingen die je romantisch vind?
Parijs heeft echt romantische plekjes hoor. Sowieso is het ook meer de sfeer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
of het komt gewoon omdat ik een grafhekel aan fransozen heb
Nou, als je de papa castreert komen er in de toekomst iig geen babytjes meer vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij geen tips voor de castratie van een baby?
Wel gelachen daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, als je de papa castreert komen er in de toekomst iig geen babytjes meer van
Klinkt goed. Die ik wil doen is C2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik 'moet' aan het einde van mijn studie examen doen in BEC in Vantage of Higher als ik het goed heb. B2 of C1 niveau in ieder geval (van die niveaus die ik toen vertelde)
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parijs heeft echt romantische plekjes hoor. Sowieso is het ook meer de sfeer.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.
Ze gaan wel weg als je zegt Fuck off little fucking Gipsy or i call uncle adolf
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat kan best, maar de eifeltoren vond ik nou niet echt romantisch, met die hele meute kut zigeuners op de grond daar.
De Eifeltorenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
zou je ook maken als zon hele roma familie 1431094021 x aan je vraagt of je iets wilt ondertekenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
holocaustgrappen, altijd leuk
bons voor hun hoofd kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
zou je ook maken als zon hele roma familie 1431094021 x aan je vraagt of je iets wilt ondertekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |