Als je hier wilt studeren aan een universiteit is een CPE wel handig als bewijs jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
Zijn die certificaten van Cambridge nog een beetje nodig?
FCE, zoals ik al zei, Certificate in Advanced English en nog 1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij die ook gedaan?
Zijn dat een beetje handige diploma's?
Mij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
haahhaah ess, dat lijkt me best leuk, van die ijsblokjes
Nee, ik heb het niet. Ik overweeg om een CPE te doen, gewoon om te kijken hoe goed/slecht mijn Engels isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij die ook gedaan?
Zijn dat een beetje handige diploma's?
facebook chat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
hoe kan je plaatjes aan je bericht in facebook toevoegen
Dus het is niet handig meer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet. Ik overweeg om een CPE te doen, gewoon om te kijken hoe goed/slecht mijn Engels is
serenadetijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
Tjacka gelooft niet dat ik hem leuk vind
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valtquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valt
dat zijn geen vonkjes meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is de mentos die bijna uit het ijsklontje in de cola valt
http://www.cambridgeengli(...)cations/proficiency/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus het is niet handig meer?
Wat is CPE dan?
Nee dat is vuurwerkquote:
Oh, ik 'moet' aan het einde van mijn studie examen doen in BEC in Vantage of Higher als ik het goed heb. B2 of C1 niveau in ieder geval (van die niveaus die ik toen vertelde)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.cambridgeengli(...)cations/proficiency/
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er romantisch aan parijs is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |