quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weekend woop wooop
haha lekker dom saraquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben zojuist over de fles cola zero gestruikeld
gelukkig was de fles niet meer vol anders hadden we schuimparty tot tegen het plafondquote:
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig was de fles niet meer vol anders hadden we schuimparty tot tegen het plafond
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijk
Hoe haal je het in je hoofdquote:
Goed zoquote:
die was erop jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijk
Je had er Mentos in moeten stoppenquote:
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
voordeel van op kamers wonen: helemaal volgepropt worden met lekker eten als je bij je ouders bent
niet in huisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had er Mentos in moeten stoppen
Mijn ouders dachten dat ze me heel veel groente en fruit moesten voeren als ik thuis wasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
voordeel van op kamers wonen: helemaal volgepropt worden met lekker eten als je bij je ouders bent
Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serverenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had er Mentos in moeten stoppen
tijdbomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serveren![]()
Preciesquote:
en dan verbaast reageren als je zegt dat je altijd vet veel fruit kooptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten dat ze me heel veel groente en fruit moesten voeren als ik thuis wasNiet wetende dat ik dat alleen maar eet
hmm, toch maar nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serveren![]()
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en dan verbaast reageren als je zegt dat je altijd vet veel fruit koopt![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, bij iemand anders thuis dan?quote:
ik heb nooit iets in huis in utrechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan zit ik thuis aan de koek snoep en chipsWant dat heb ik nooit in huis in Delft
:p
Ik heb het gedaan. Ik heb mijn FCEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Stuart? Heb jij wel eens van Cambridge exam gehoord?
Ja, maar daar zijn er meerdere vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Stuart? Heb jij wel eens van Cambridge exam gehoord?
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Ik heb mijn FCE
ergens
Hoor je ook nooit meer wat van hier trouwensquote:
Vind je het gek banquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoor je ook nooit meer wat van hier trouwens
First Certificate in Englishquote:
graag gedaan, ik heb de dreigsmsjes nog ergensquote:
Heb jij die ook gedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn er meerdere van
Niet hier in NLquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
Zijn die certificaten van Cambridge nog een beetje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |