Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serverenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had er Mentos in moeten stoppen
tijdbomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serveren![]()
Preciesquote:
en dan verbaast reageren als je zegt dat je altijd vet veel fruit kooptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten dat ze me heel veel groente en fruit moesten voeren als ik thuis wasNiet wetende dat ik dat alleen maar eet
hmm, toch maar nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet als je een feestje heb mentosjes invriezen in ijsblokjes en die in de cola serveren![]()
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en dan verbaast reageren als je zegt dat je altijd vet veel fruit koopt![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, bij iemand anders thuis dan?quote:
ik heb nooit iets in huis in utrechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan zit ik thuis aan de koek snoep en chipsWant dat heb ik nooit in huis in Delft
:p
Ik heb het gedaan. Ik heb mijn FCEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Stuart? Heb jij wel eens van Cambridge exam gehoord?
Ja, maar daar zijn er meerdere vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Stuart? Heb jij wel eens van Cambridge exam gehoord?
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Ik heb mijn FCE
ergens
Hoor je ook nooit meer wat van hier trouwensquote:
Vind je het gek banquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoor je ook nooit meer wat van hier trouwens
First Certificate in Englishquote:
graag gedaan, ik heb de dreigsmsjes nog ergensquote:
Heb jij die ook gedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn er meerdere van
Niet hier in NLquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
Zijn die certificaten van Cambridge nog een beetje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |