quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weekend woop wooop
haha lekker dom saraquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben zojuist over de fles cola zero gestruikeld
gelukkig was de fles niet meer vol anders hadden we schuimparty tot tegen het plafondquote:
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig was de fles niet meer vol anders hadden we schuimparty tot tegen het plafond
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijk
Hoe haal je het in je hoofdquote:
Goed zoquote:
die was erop jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je de dop er gewoon op doet natuurlijk
Je had er Mentos in moeten stoppenquote:
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
voordeel van op kamers wonen: helemaal volgepropt worden met lekker eten als je bij je ouders bent
niet in huisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had er Mentos in moeten stoppen
Mijn ouders dachten dat ze me heel veel groente en fruit moesten voeren als ik thuis wasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
voordeel van op kamers wonen: helemaal volgepropt worden met lekker eten als je bij je ouders bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |