Helemaal niet dan ben je normaal, iedereen die geen 5 pakjes per dag rookt is abnormaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Als je zelfs onder de douche wil roken ben je natuurlijk wel een beetje de weg kwijt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben gewoon extreem boos over de anti rokers
de argumenten die die ook gebruiken
totale onzin
Helaas een beetje te ver weg om even snel op en neer te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hetzelfde maar dan in Buitenland. (Belgie dus)
Ik ook niet, een paar mensen maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeetje wat veel rokers hier
Irl ken ik bijna niemand die rookt.
Zelfs geen beflapje?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef Latert het volgende:
Ik ken trouwens ook maar weinig mensen die geen vlees eten.
Haha, ik best wel wat. Paar vriendinnen en mijn broer en zus. Ik ken minder rokers dan datquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ook niet, een paar mensen maar.
Ik ken trouwens ook maar weinig mensen die geen vlees eten.
Ik ken meer rokers dan vegetariërs, maar dat zijn voornamelijk collega's.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ik best wel wat. Paar vriendinnen en mijn broer en zus. Ik ken minder rokers dan dat
Ah zit je in een rokerswereld wat werk betreft? Financiele wereld toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken meer rokers dan vegetariërs, maar dat zijn voornamelijk collega's.
In mijn vriendengroep maar heel erg weinig, al roken die wel voor 10
Nee valt wel mee qua rokerswereld, maar het valt op dat veel jonkies roken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah zit je in een rokerswereld wat werk betreft? Financiele wereld toch?
Ik zeg nergens dat wij statistisch verantwoord zijn hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
dat is niet waar
de grootste groep die rookt zijn mannen van 25-35 jaar
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat wij statistisch verantwoord zijn hoor
gewoon in het sjoeltopic vragen of 1 van de Limburgsters een slof voor je meenemen als ze weer eens de grens over gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas een beetje te ver weg om even snel op en neer te gaan.
Ik schrik me wel een hoedje elke keer als ik moet betalen.
Oh dat is wel een idee ja! Zeker als het echt heel veel scheelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in het sjoeltopic vragen of 1 van de Limburgsters een slof voor je meenemen als ze weer eens de grens over gaan
als het goed is zijn die er de 25ste ook
Is er de 25e weer een sjoelavond, ik denk dat ik die maar eens ga bekijken van dichtbijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in het sjoeltopic vragen of 1 van de Limburgsters een slof voor je meenemen als ze weer eens de grens over gaan
als het goed is zijn die er de 25ste ook
Heb je gelijk je bier eruit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee ja! Zeker als het echt heel veel scheelt.
Elke 2 weken Ucciequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er de 25e weer een sjoelavond, ik denk dat ik die maar eens ga bekijken van dichtbij
Ik vind het altijd een beetje genant om dat soort dingen te vragenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
gewoon doen, die komen altijd met een auto vol geschenken (=vlaaien) uit het oosten, dan kan een slof peuken er ook nog wel bij
Ja maar wist niet meer precies wanneer de laatste was geweest.quote:
Uit het oosten? Je zei net nog limburg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
gewoon doen, die komen altijd met een auto vol geschenken (=vlaaien) uit het oosten, dan kan een slof peuken er ook nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |