ik wil ook wel in je mond barstenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:35 schreef Levolution het volgende:
Vind wel lekker zo'n wheyklont af en toe die in je mond barst. Smaakbommetje.
Alleen als er harde stukjes in zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef seto het volgende:
[..]
ik wil ook wel in je mond barsten
no homo
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef seto het volgende:
[..]
ik wil ook wel in je mond barsten
no homo
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen als er harde stukjes in zitten.
semi homo
woodberryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Nieuwe crush 34 jaar 1.65 lichaam van 18-jarig meisje.
[ afbeelding ]
Ja, als er nou eens een AAS sectie kwam zouden de beschrijvingen misschien beter passen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef ChesterPerry het volgende:
eigenlijk zijn vrijwel alle producten die verkocht worden op B&F en xxl enzo volkomen onzin en weggegooide money
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
hou is opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk straatsoldierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
ben benieuwd wie die beschrijvingen maakt idd, mega, harde spiermassa en opgepompt zijn iig zijn favoriete woorden
wat is dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Kreeg vanochtend ofzo geloof ik een mail over Slim Pasta, volslagen onzin en geldklopperij
wtf is ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
doet me denken aan m'n ex, die had ook zgn. 'glutenintolerantie'. dus m'n moeder altijd speciaal kkduur brood kopen voor haar. en toen bleek later, toen het allang uit was, dat ze helemaal geen glutenintolerantie had maar dat het een schreeuw om aandacht was geweest.
sick toch? toen was ik 15 trouwens. achteraf bleek ze ook d'r eten weer uit te kotsen enzo. het waren vier fantastische maanden meid. maar toen ging ik weer verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
wtf is dit
Ik zou dat geld terughalen.
Ik erger me vanaf hier al rot aan haar. Gelukkig heb je niet te veel tijd met dat wijf doorgebracht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
sick toch? toen was ik 15 trouwens. achteraf bleek ze ook d'r eten weer uit te kotsen enzo. het waren vier fantastische maanden meid. maar toen ging ik weer verder.
ik maakte er een eind aan op de verjaardag van m'n vader. drama broeder, hele feest verpest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik erger me vanaf hier al rot aan haar. Gelukkig heb je niet te veel tijd met dat wijf doorgebracht.
Zulke borderline wijven vreten je ziel op van binnen.
die borderliner zal wel op de drama gekickt hebben dus je hebt haar iig een plezier gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik maakte er een eind aan op de verjaardag van m'n vader. drama broeder, hele feest verpest.
mijn neef had zo'n chick die kanker kreeg, dus ze had nog maar xx maanden te leven, dus dat moest in hoog tempo en veel vakanties, feesten en dat soort zaken meer wat je doet als je weet dat je nog meer even te leven hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
doet me denken aan m'n ex, die had ook zgn. 'glutenintolerantie'. dus m'n moeder altijd speciaal kkduur brood kopen voor haar. en toen bleek later, toen het allang uit was, dat ze helemaal geen glutenintolerantie had maar dat het een schreeuw om aandacht was geweest.
haha damn, dat is echt sick. dat je je dat niet doodschaamt voor je omgeving voor het faken van zo'n ziekte. maar dat soort figuren leeft volgens mij niet helemaal in dezelfde dimensie als wij 'normale' mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn neef had zo'n chick die kanker kreeg, dus ze had nog maar xx maanden te leven, dus dat moest in hoog tempo en veel vakanties, feesten en dat soort zaken meer wat je doet als je weet dat je nog meer even te leven hebt.
Achteraf had ze geen kanker, allemaal gefantaseerd om die full gear levenstijl te behalen.
ze leeft nu nog steeds.
meen je deze? dan ben je wel ver heen zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn neef had zo'n chick die kanker kreeg, dus ze had nog maar xx maanden te leven, dus dat moest in hoog tempo en veel vakanties, feesten en dat soort zaken meer wat je doet als je weet dat je nog meer even te leven hebt.
Achteraf had ze geen kanker, allemaal gefantaseerd om die full gear levenstijl te behalen.
ze leeft nu nog steeds.
genoeg zelfmedelijden om in te zwelgen iigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
die borderliner zal wel op de drama gekickt hebben dus je hebt haar iig een plezier gedaan
100% true, mijn neef had toen ook een paar keer benzine is zijn diesel lease getankt, zoveel zorgen maakte hij zich om haar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
meen je deze? dan ben je wel ver heen zeg
zodat ze niet wegreed en zichzelf om een boom heenvouwde bedoel je?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
100% true, mijn neef had toen ook een paar keer benzine is zijn diesel lease getankt, zoveel zorgen maakte hij zich om haar.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze leeft nu nog steeds.
hahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
hey appendixquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:54 schreef Cake-Man het volgende:
dima leer ze die pua shit dan
hey bois allés goed
hey ethalotion
das ook waar ja, bellen rustig 50x als je niet op neemt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef fathank het volgende:
Pff wat een verhalen :x
Ik heb hsb 1 keer gedate met een borderliner, kwam dr al vrij snel achter gelukkig. Gelijk van nummer veranderd
je bent zelf een mentalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:17 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso zijn chicks vaker mental dan mannen denk ik.
Geen kans dima, zeker zij wil mannen die groter dan 1,35m zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
zoek er eentje op fok, zit er vol meequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zeggen borderliners neuken de beste
lijkt me wel geil opzich srs
Bij ons verkopen ze sauzen, siroop en nog wat andere meuk met 0kcal. Helemaal natuurlijk uiteraard.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Kreeg vanochtend ofzo geloof ik een mail over Slim Pasta, volslagen onzin en geldklopperij
klopt wel, ze willen ook 3 a 4x per dagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ik denk dat je aardig kans maaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Chef: het versieren gaat stukken beter als je wat minder ermee bezig bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen kans dima, zeker zij wil mannen die groter dan 1,35m zijn.
garanti dat ze hem eraf snijdt als je 1x naar een andere chick kijktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik denk niet dat jij je daar druk over hoeft te maken of een griet goed kan neuken. Je kent t verschil tussen goed en slecht toch niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Heel mooi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Dima, verhuis anders naar Brazilië veel chicks daar op Tinder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.bodyenfitshop.nl/merken/slim-pasta/
chemische rotzooi, gwn tagliatella en penne van BertoliLidl halen mn
is dit een voorzichtige manier om te zeggen dat je nu een klein nat plekje on je broek hebt?quote:
Dit dus. @Dima: komt er ook iets aan van de feedback die je hier krijgt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je daar druk over hoeft te maken of een griet goed kan neuken. Je kent t verschil tussen goed en slecht toch niet.
Ja, gister gesolliciteerd bij La Place, maar vandaag te horen gekregen dat ik er bij de eerste selectieronde al uitlag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. @Dima: komt er ook iets aan van de feedback die je hier krijgt?
Jammer man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister gesolliciteerd bij La Place, maar vandaag te horen gekregen
dat ik er bij de eerste selectieronde al uitlag.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jammer man.
Maar het is ook een beetje lastig mensen te bedienen als je niet boven de tafel uitkomt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister gesolliciteerd bij La Place, maar vandaag te horen gekregen dat ik er bij de eerste selectieronde al uitlag.
Volgende keer niet je echte naam neerzetten maar gewoon Willem de Vries oid gebruiken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister gesolliciteerd bij La Place, maar vandaag te horen gekregen dat ik er bij de eerste selectieronde al uitlag.
Ja die tweede is echt mooi inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef fathank het volgende:
Oh sappie, die 2e
Zuid-Amerika![]()
Behalve Peru, daar heb ik maar weinig mooie vrouwen gezien.
collision course was echt hard. deze man weet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef Montelly het volgende:
BEAST MODE IN DE GYM
AAAARRGHHHhhhhhhh...
GYM music tot het naadjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
collision course was echt hard. deze man weet.
Zolang er niet op mijn pener gesquat wordt boeit het me helemaal niks. Ik party sws al het minst van mijn 2 andere huisgenotenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef fathank het volgende:
Drinky jij moet minder partyen en harder trainen, of boeit het je niet dat JB meer squat dan jij? Of Snakey met maar anderhalf been.
Stel je voor, beetje babyolie..omnomnomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
Beetje misselijk geworden Montollie
zeg stoere bink, als je met CY wil praten ga je maar naar de klb sc hoor je me?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
ben jij CY?
nee
dus ff dimmen
anders stuur ik Dima op je af
zeg wat denk jij, ik verander tegenwoordig iedere dag mijn UI?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zeg stoere bink, als je met CY wil praten ga je maar naar de klb sc hoor je me?
oh ja hoor ik heb maanden dezelfde UI gehad en nu loopt meneer te ZANIKEN omdat ik even in een wispelturige fase zit. nou, dit blijft hem hoor. en als we dan toch met liedjes van het goede doel gaan strooien; beluister deze outro. fucking meesterlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zeg wat denk jij, ik verander tegenwoordig iedere dag mijn UI?
ja zo kan ik ook wel dingen gaan zoeken om users te flamen
ik dacht dat jullie vrienden waren maar niets is minder waar
Het kwam zo opeens tot mij. Als ik rood zie van woede ben ik net een stier met een rode lap een bron van briliante ideeen. Hey maar weet je hè, je doet maar, Ik ben ook gewoon een fucking bink weet je hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Die Betanolic is echt origineel. Hoe kóm je er op [ afbeelding ]??? Ik mogt jou wel Drinky maar nu is het oorlog. Drm ga ik je vanaf nu ook Binky noemen.
Sap zou stengelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:34 schreef Montelly het volgende:
Nulty you here?
[ afbeelding ]
Wie zou glijden?
oh you, bitchquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel je voor, beetje babyolie..omnomnom
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oh ja hoor ik heb maanden dezelfde UI gehad en nu loopt meneer te ZANIKEN omdat ik even in een wispelturige fase zit. nou, dit blijft hem hoor. en als we dan toch met liedjes van het goede doel gaan strooien; beluister deze outro. fucking meesterlijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jammer man.
Maar het is ook een beetje lastig mensen te bedienen als je niet boven de tafel uitkomt.
Ja! Waar blijven mijn credits voor deze, Cor?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
ere wie ere toekomt karbon, clark brown kwam met het goede doel aanzetten.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja! Waar blijven mijn credits voor deze, Cor?
toch lastig als je de stokbroden niet op de plank weet te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Z'n overhead press zal wel te laag geweest zijn.
moet je niet willen werken manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Sociale omgeving, prima.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet je niet willen werken man
hoogezand woont tegenwoordig ook alleen nog maar uitschot.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef CarbonC het volgende:
@VMSDKR:
http://forum.dutchbodybui(...)ol-hoogezand-348149/
Lezen, bro: je moet in Veendam zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hoogezand woont tegenwoordig ook alleen nog maar uitschot.
he he awesome, wat is de overeenkomst tussen een graf van een tweeling en een massagraf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er weer dus het lachen kan weer beginnen.
lijken op elkaar XD goeiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he he awesome, wat is de overeenkomst tussen een graf van een tweeling en een massagraf?
Trainen wordt op zn vroegst pas nieuw jaar. Schouder ligt in puin en vrees een beetje dat een operatie nodig gaat zijn. En dan kan t nog wel eens langer gaan duren..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef CarbonC het volgende:
@Fathank: moet je dit weekend niet even samen met Klokov en VMSDKR trainen bij Kelderwerk?
trouwen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Awesome_ het volgende:
Zo slecht dat ik al deze moppen ken zonder te googlen![]()
ik ben grenzeloosquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is goed. nohomo.
Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat iets 'tè ver' ging.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef no1uknow het volgende:
een marokkaan en een turk zitten in een auto, wie rijdt er?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:40 schreef Awesome_ het volgende:
Nu alle grappen nog een keer maar dan met McNulty ipv 'neger'?
Goeiequote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef no1uknow het volgende:
wat is het verschil tussen een overreden egel en een overreden turk?
Waar is het squat rackquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:39 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
mun homegym is eindelijk klaar
Niet nodig hij voetbaltquote:
awesome UI dudequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:53 schreef no1uknow het volgende:
zo kan ie wel weer awesome ik ga nog ff wat serieus werk verzetten
Tooquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
awesome UI dude
to much honour to much![]()
![]()
Bijnaquote:
Honour? (Gebruik zelf andere vorm)quote:
Shhhhhhhtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent een snelle leerling zie ik.
Lekker Chinees eten van het weekendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kom op Henkie tis bijna weekend.
Eens met Sexynolic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso Chineesdat mensen die vieze troep hun strot door krijgen.
Lekker man. Nasitje,Babi pangangtje,loempiatje, makkelijke kcals.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Genoeg makkelijke kcals te verkrijgen wat ook nog eens lekker smaakt, waarom zou je je degraderen tot die smaakloze troep?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Lekker man. Nasitje,Babi pangangtje,loempiatje, makkelijke kcals.
chineesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Goede post.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:43 schreef Awesome_ het volgende:
ff compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
babi gang bang idd. heerlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Lekker man. Nasitje,Babi pangangtje,loempiatje, makkelijke kcals.
Dit. Genoeg goede Aziatische keukens, maar Nederlands Chineesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Genoeg makkelijke kcals te verkrijgen wat ook nog eens lekker smaakt, waarom zou je je degraderen tot die smaakloze troep?
au XDquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik sla nog liever een spijker door mijn hand
Heb je die geneeskundehoer nog gedisst?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:16 schreef Awesome_ het volgende:
Deze interessantdoenerij![]()
Gewoon babi pangang en geen flauwekulletjes.
Bijna G. ff puntjes op de i nogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je die geneeskundehoer nog gedisst?
Ik haat die zelfingenomen niet-wetenschappelijke bitches.
Ik hoop dat ze daarna seks met je wil maar dat wel huilend doet omdat ze zichzelf en haar onwetendheid veracht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bijna G. ff puntjes op de i nog
OK duidelijkquote:
Smerige negerinnen. Bah. Over 10 jaar zijn het allemaal Tante Gerda's 2.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goede post.
Ben blij dat iemand het werk van McNulty voortzet.
Ik heb een keer de fatale fout gemaakt die troep te eten in de Bijlmerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Eens met setoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef seto het volgende:
hey boys hebben jullie al kostuums voor vanavond?
en kan het even wat respectvoller tegenover vrouwen? termen als hoer etc. zijn niet echt aardig
Eten in de Bijlmer. Sinds ik daar werk neem ik eten mee van huis :'0quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een keer de fatale fout gemaakt die troep te eten in de BijlmerSerieus twee dagen op de plee gezeten. Ik dacht heus waar dat ik dood ging.
Respect!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bijna G. ff puntjes op de i nog
Haar kwarktassen?? xD ;:d;d;dquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef stinkie het volgende:
KLB / Ugh.. stomme vrachtauto!
Gemiste kans Dima, je had 'r moeten helpen met die tassen dragen....
Nee, ik doe niet aan die Amerikaanse meuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef seto het volgende:
hey boys hebben jullie al kostuums voor vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1. Het is hier geen Geen Stijl / Dumpert.quote:en kan het even wat respectvoller tegenover vrouwen? termen als hoer etc. zijn niet echt aardig
Dit. Wat in Nederland "Chinees" eten genoemd wordt is vooral veel voor weinig. Dat de kwaliteit bagger is spreekt voor zich.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
hahah je ben gew pussyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een keer de fatale fout gemaakt die troep te eten in de BijlmerSerieus twee dagen op de plee gezeten. Ik dacht heus waar dat ik dood ging.
Dit soort garpjes maken het er niet beter op voor jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haar kwarktassen?? xD ;:d;d;d
Dit ja. Overigens heb ik ooit een keer getraind in First Class Fitness in Diemen: de meest smerige sportschool die ik ooit gezien heb. Daar stond op de balie ook een Chinees-achtige maaltijd in een warmhoudgeval. Geen idee hoeveel dagen die daar al stond, maar zeker weten dat je daar ook hard van ging cutten als je die zou eten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Eten in de Bijlmer. Sinds ik daar werk neem ik eten mee van huis :'0
Prima, 10 bitcoins zet ik er op, komen we over een jaar op terugquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:31 schreef Drinky het volgende:
Jongens jullie grappen nu wel over dima maar straks heeft hij allemaal 10'en aan z'n zijde als hij helemaal buff is en dan willen jullie stuk voor stuk allemaal je dollo in hen steken.
Wedje maken.
Ik doe niet aan vage digitale barkies kan ik net zo goed wedje maken met flippo's.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Prima, 10 bitcoins zet ik er op, komen we over een jaar op terug
Oké, heb nog 2 mappen met flippo's, doen we datquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vage digitale barkies kan ik net zo goed wedje maken met flippo's.
De waarde van Dollars en Euro's komt inmiddels aardig overeen met die van flippo's.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vage digitale barkies kan ik net zo goed wedje maken met flippo's.
fok dat G, laat je niet gek makequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De waarde van Dollars en Euro's komt inmiddels aardig overeen met die van flippo's.
Alsof je het poepbeleid van centrale banken zelf kunt beinvloedenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:38 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
fok dat G, laat je niet gek make
heb je mony deel met niemand
haters overal
doe niet alsof ik dom ben mattiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alsof je het poepbeleid van centrale banken zelf kunt beinvloeden
Happen op Cake-man. Generatiedingetje dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alsof je het poepbeleid van centrale banken zelf kunt beinvloeden
Het enige wat een 10 (9,8,7,6,5,4,3,2,1) met Dima wil, is bemoederenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:31 schreef Drinky het volgende:
Jongens jullie grappen nu wel over dima maar straks heeft hij allemaal 10'en aan z'n zijde als hij helemaal buff is en dan willen jullie stuk voor stuk allemaal je dollo in hen steken.
Wedje maken.
Fixed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
Alleen klopt je onderschrift nu niet meer.
Owh wacht was sws al een grapje haha.
Of dwergwerpen, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het enige wat een 10 (9,8,7,6,5,4,3,2,1) met Dima wil, is bemoederen
hey setoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Cake-Man het volgende:
Hey bois ik die plaatje nu ook hahah sukkls
Racism gespot.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Smerige negerinnen. Bah. Over 10 jaar zijn het allemaal Tante Gerda's 2.
UI is prima in ordequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of dwergwerpen, dat kan ook nog.
BTW: er is iets niet goed aan je UI.
Het gaat niet omdat hij (nog) geen pussy pullt maar op de niet-effectieve manier waarop hij het probeert te regelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:
Mensen die spotten met Dima.
Hij komt er tenminste eerlijk voor uit dat hij geen pussy kan pullen, de rest hier pullt ook geen pussy maar doet wel stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat niet omdat hij (nog) geen pussy pullt maar op de niet-effectieve manier waarop hij het probeert te regelen.Wat is er met mijn UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Knippert net zo vaak als dat Dima van crush verandert.quote:
Verplichting voor wie de volgende OP kaapt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:59 schreef stinkie het volgende:
Even de OP aanpassen. Allemaal 20 keer dezelfde UI
Niemand die de volgende OP gaat willen pakken hierdoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Verplichting voor wie de volgende OP kaapt.
Oké veel plezierquote:
+1 gebrek aan humor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:07 schreef seto het volgende:
tijd om weer even te stoppen met deze reeks
Je zegt het is hier geen Geenstijl maar je deelt wel kudo's uit.quote:
Die van jou klopt nietquote:
Scherp Lovelotion. Scherp.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je zegt het is hier geen Geenstijl maar je deelt wel kudo's uit.
lolquote:
Zal wel iets vaker gaan gebeuren komende tijd denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
als ik in bb zit te lezen denk ik elke keer dat dat mijn post is daar waar die chest press UI staat lol
lol wat ben je toch ook een zuurpruim hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:07 schreef seto het volgende:
maar jij hebt een zure pruim hahahaha xdxdddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol wat ben je toch ook een zuurpruim he
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:07 schreef seto het volgende:
hey weismannquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:25 schreef no1uknow het volgende:
Ey wat is jullie probleem homootjes
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Want afkeur is natuurlijk direct racisme.
"Lelijke donkergetinte dames. Zodra ze uit hun jeugd zijn groeien ze vast en zeker kwadrataal in hun omvang."
Gewoon voor die extra grip toch als je lekker zwaar gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:22 schreef Klokov het volgende:
Welke aap gebruikt er nou weer magnesium op de seated row_!
Jezus...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:26 schreef Cake-Man het volgende:
wat is magnesieum doen julie allemaal anabole drugs hahah sukkls
Ben je even unawarequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef JaqenHghar het volgende:
"Lelijke donkergetinte dames. Zodra ze uit hun jeugd zijn groeien ze vast en zeker kwadrataal in hun omvang."
Wie weet had diegene wel enorme zweethandjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:22 schreef Klokov het volgende:
De aanname dat de donkere medemens altijd dik zal eindigen is toch generaliserend?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef JaqenHghar het volgende:
Typische Turken-post dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
De aanname dat de donkere medemens altijd dik zal eindigen is toch generaliserend?
Turke zijn ook beetje neger toch? Gewoon beetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
De aanname dat de donkere medemens altijd dik zal eindigen is toch generaliserend?
Lui, jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Turke zijn ook beetje neger toch? Gewoon beetje
Ja. Net als dat alle negers megalullen hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:22 schreef Klokov het volgende:
Volgende topic komt het goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
Het schiet nog niet echt op met de UI-brotherhood.
Denkt je vriendinquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Je zal maar een gemiddelde lul hebben als neger zijnde. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |