Ik heb geen fiets, mijjn moeders fiets was kapot dus heb haar de mijne gegeven en ik krijg een andere van mijn broer maar dat duurt nog een paar weken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef Aber2.0 het volgende:
Tja mevrouwtje je had ook met de fiets kunnen gaan.
De kinderen zijn ook klein...ik ben een volwassen vrouw, het zijn ook tasjes omdat het kleine tasjes zijn, geen grote tassen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef Internepper het volgende:
De bouwmeneer noemt jou mevrouwtje, en zelf noem je je kinderen 'kindjes'. Wat is het verschil? En ja, ik zag het wel.
Ik hoop dat je er nu achter bent gekomen dat je voortaan ook te voet naar school kan met je kinderen. Iets met gezond.
Er is een verschil in benadering van leeftijd en grootte. Met volwassen vrouw suggereer je dat je groot bent.. Alles is relatief. Wellicht was die gast wel 3 koppen groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
De kinderen zijn ook klein...ik ben een volwassen vrouw, het zijn ook tasjes omdat het kleine tasjes zijn, geen grote tassen.
Lol. Ik zou niet weten hoe ik in een vrachtwagen moet rijden, een bus met aanghanger heb ik al moeite mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:30 schreef Diemux het volgende:
Volgende keer gewoon zelf in de vrachtwagen stappen en verplaatsen.
Nee, een klein dik mannetje eigenlijk, en zijn collega, een jonge gozer bleef maar excuses voor hem maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:31 schreef Internepper het volgende:
[..]
Er is een verschil in benadering van leeftijd en grootte. Met volwassen vrouw suggereer je dat je groot bent.. Alles is relatief. Wellicht was die gast wel 3 koppen groter.
Hahah, die zakken waren haast groter dan ze zelf zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Syntos het volgende:
Twee zakken, meerdere kinderen.
Ze kunnen dus makkelijk meehelpen met sjouwen
Totaal niet anders dan elke andere auto. vaak zijn het nog automaten ook...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lol. Ik zou niet weten hoe ik in een vrachtwagen moet rijden, een bus met aanghanger heb ik al moeite mee.
Welk werk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Smack10 het volgende:
En ben jij niet te laat op het werk?
Nee, ik moet vandaag thuis werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef Smack10 het volgende:
En ben jij niet te laat op het werk?
verdientquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef Dressers het volgende:
Er moet geld verdient worden, mevrouwtje.
Het blijft in Nederland.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:38 schreef Levolution het volgende:
Lekker kleding wegbrengen voor een inzamelingsactie.
Al die moeders denken dat het naar arme kindjes in Afrika gaat terwijl het allemaal naar de textielindustrie gaat om de rijken nog rijker te maken.
echt he...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef HotSummerNight het volgende:
Als je een ruggegraat zou hebben, dan had die vrachtwagenchauffeur de vrachtwagrn aan de kant gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |