abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132738138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Van mij mag dat feest best gevierd worden maar ''DE NEDERLANDERS IN HET ALGEMEEN'' maken domme grapjes over andere dingen die NIKS met dit hele feest te maken hebben en daarom zei ik dat.
Oeeeeh, je bent nou toch niet aan het discrimineren en alle autochtonen over één kam aan het scheren hè. :P
pi_132738159
quote:
Krompraat, kroeshaar, dikke lippen, oorringen en onderdanigheid bevestigen de door menigeen gevoelde band met slavernij en zijn daarom te vermijden.
Ja, want dat herkennen kinderen echt in het kinderfeest dat Sinterklaas is, en ook (ongewijzigd) moet blijven. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132738275
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef fokky100 het volgende:

[..]

jij roept

[..]

En ik vraag

[..]

Waarom ben ik dan een racist ?
Dit hele topic gaat over Zwarte piet, is het dan logisch dat ik over het sinterklaasfeest praat ja.. dus of je bent dan echt HEEL dom, of je probeert grappig te zijn door weer een beledigende opmerking te maken naar een ander zijn feest. Ik maak maar een grapje ama jullie zijn zogenaamd serieus. Jullie zijn zogenaamd blij met het hele sinterklaasfeest, terwijl het alleen maar over zwarte piet en zwarte piet gaat, kijk 1 keer facebook al die plaatjes, dingen die nergens mee te maken hebben, nu maken jullie negers wel belachelijk, en met zwarte piet vind ik van niet. Vind dat Nederland gewoon door draait.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_132738290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Van mij mag dat feest best gevierd worden maar ''DE NEDERLANDERS IN HET ALGEMEEN'' maken domme grapjes over andere dingen die NIKS met dit hele feest te maken hebben en daarom zei ik dat.
Ironisch genoeg maak je nu beledigende opmerkingen over een andere 'cultuur' om het zo maar even te noemen. Weet je nog wat je onder discriminatie verstond?
pi_132738305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Oeeeeh, je bent nou toch niet aan het discrimineren en alle autochtonen over één kam aan het scheren hè. :P
Ik zeg nederlanders in het algemeen, voel jij je aangesproken?
pi_132738351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, want dat herkennen kinderen echt in het kinderfeest dat Sinterklaas is, en ook (ongewijzigd) moet blijven. :')
Ik heb ook dikke lippen, ben ik nu ook een slaaf?
pi_132738372
Ah joh, laat maar :) Hoop voor jullie op een sinterklaasfeest nou goed? ama sommige Nederlanders gaan wel heel ver met die plaatjes op internet.

gule gule beste vriendjes :*
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:52:33 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132738426
het steroetyp neger heeft niet direct iets te maken met slavernij
There is only one religion
pi_132738435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef turksekaas het volgende:
Ah joh, laat maar :) Hoop voor jullie op een sinterklaasfeest nou goed? ama sommige Nederlanders gaan wel heel ver met die plaatjes op internet.

Wat is ama en gule gule ?
pi_132738437
quote:
Ah joh, laat maar :) Hoop voor jullie op een sinterklaasfeest nou goed?
Daar hoef je niet op te hopen want dat komt er echt wel. Desondanks de pogingen van sommigen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 20:53:30 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132738484
die krompraat is allang weg, kroeshaar is ook al jaren on the way out volgens mij en oorbellen zal ik verder niet missen (zie ook niet wat ze met slavernij te maken hebben)

de lippenstift boeit me ook niet zo al is Piet zonder lippenstift wel echt gewoon die neger die op de hoek van de straat zou kunnen wonen

quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

krompraat is het

hij discrimineert de slavernij!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132738636
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ama= maar
Gule gule=doei doei

Althans, volgens Google Translate. Maar wellicht is het makkelijker als mensen gewoon posten in een taal die méér dan tien procent van de FOK!kers verstaat. En dan bij voorkeur in de voertaal van dit land.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132738645
quote:

U mirrin brah? U jelly? U mad?
pi_132738701
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ama= maar
Gule gule=doei doei

Althans, volgens Google Translate. Maar wellicht is het makkelijker als mensen gewoon posten in een taal die méér dan tien procent van de FOK!kers verstaat. En dan bij voorkeur in de voertaal van dit land.
Ik ben oud aan het worden blijkbaar.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:58:04 #165
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132738784
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben oud aan het worden blijkbaar.
Dat is ook waarom je meedoet aan deze discussie
pi_132740566
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het is niet ingewikkeld. Volgend jaar of het jaar daarop zal bijv. Van der Laan besluiten tot gekleurde pieten et voila.

Verder is jouw mening niet rullevant.
Welnee, het is een onrealistische en overdreven gedachte van Robert Vuijsje (en van jou). De discussie zal blijven terugkomen, maar het is absoluut onzin dat dé Zwarte Piet wordt afgeschaft en dat dé gekleurde piet daarvoor in de plaats komt.

Mijn mening heb ik nergens verkondigd, niet zo dom lullen dus.
pi_132740964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt mijn verhaal niet eens gelezen. Ik zeg niet zo maar racisme maar jullie gaan gewoon zo ver jullie Nederlanders. Wat heeft dit nou allemaal nog met het sinterklaasfeest te maken? Niks, dus je gaat mij niet vertellen dat iemand net racistisch tegen mij deed over het suikerfeest. En dan nu hier over beginnen, wat heeft dit er mee te maken NIKS. Als je weer wil antwoorden lees dan eerst wat ik zeg.
Jullie jullie jullie jullie jullie Nederlanders, racistische shizzle en gezever. Het is wel altijd hetzelfde gejank van bepaalde types hoor. :P
pi_132741041
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:36 schreef Interv het volgende:

[..]

Jullie jullie jullie jullie jullie Nederlanders, racistische shizzle en gezever. Het is wel altijd hetzelfde gejank van bepaalde types hoor. :P
Welk zelfde gejank van bepaalde types? Dus jij vind dat hele sinterklaasfeest ook ZO geweldig.. Nee het enige wat jullie leuk vinden is lekker lopen klagen dat zwarte piet NIET racistisch is en blabla jullie halen zelf dingen er bij die nergens op slaan en maken er een groot probleem van..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:38:06 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132741050
Goede discussieleider is die Van Jole. Onbevooroordeeld. Komt de discussie ten goede.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132741127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Welk zelfde gejank van bepaalde types? Dus jij vind dat hele sinterklaasfeest ook ZO geweldig.. Nee het enige wat jullie leuk vinden is lekker lopen klagen dat zwarte piet NIET racistisch is en blabla jullie halen zelf dingen er bij die nergens op slaan en maken er een groot probleem van..
Jij begint toch echt met racisme en 'jullie Nederlanders', maar ik zie al dat jij zo'n type bent die personen allerlei woorden in de mond legt, dus laat maar. :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:41:46 #171
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132741244
Die Quincy is het toch maar mooi gelukt om een BN'er te worden.

Ik ga me ook maar eens ergens boos over maken.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132741264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:39 schreef Interv het volgende:

[..]

Jij begint toch echt met racisme en 'jullie Nederlanders', maar ik zie al dat jij zo'n type bent die personen allerlei woorden in de mond legt, dus laat maar. :)
Met jullie bedoel ik de nederlanders in het algemeen. Vind het best wel ver gaan wat er allemaal gebeurd met al die plaatjes in de media. En wat bedoel je daar mee ?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 oktober 2013 @ 21:48:10 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132741483
Brief van BM vd Laan aan de gemeenteraad --> http://t.co/8hubcWSnSN
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132741557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:42 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Met jullie bedoel ik de nederlanders in het algemeen. Vind het best wel ver gaan wat er allemaal gebeurd met al die plaatjes in de media. En wat bedoel je daar mee ?
En ik vind het best wel ver gaan dat buitenlanders willen beslissen welke feesten wij wel of niet mogen vieren.
Het gaat hier GVD om een kinderfeest.
Bats boem lucht dicht
pi_132741643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:49 schreef fokky100 het volgende:

[..]

En ik vind het best wel ver gaan dat buitenlanders willen beslissen welke feesten wij wel of niet mogen vieren.
Het gaat hier GVD om een kinderfeest.
Wie zegt dat buitenlanders dat beslissen? De VN zoekt uit of ''Zwarte Piet'' een stereotype is, en er staat wel dat het sinterklaasfeest het onderwerp van het land is maar volgens mij gaat het hier meer om dat jullie je ZO aangevallen voelen. :')
pi_132741737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:51 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Wie zegt dat buitenlanders dat beslissen? De VN zoekt uit of ''Zwarte Piet'' een stereotype is, en er staat wel dat het sinterklaasfeest het onderwerp van het land is maar volgens mij gaat het hier meer om dat jullie je ZO aangevallen voelen. :')
Ik zie anders toch wel negers die hier wonen op de tv klagen over zwarte piet.
Bats boem lucht dicht
pi_132741776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Ik zie anders toch wel negers die hier wonen op de tv klagen over zwarte piet.
O ja joh? Nou ik heb niks gezien daar over, het enige wat ik zie is die kinderachtige plaatjes over jodenkoeken, blanke vla dat dat ook allemaal racistisch zou zijn. Waar gaat het jullie nou echt om? OM HET SINTERKLAASFEEST OF ER OMDAT JE LEKKER KAN KLAGEN EN ZEUREN?
pi_132741834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef turksekaas het volgende:

[..]

O ja joh? Nou ik heb niks gezien daar over, het enige wat ik zie is die kinderachtige plaatjes over jodenkoeken, blanke vla dat dat ook allemaal racistisch zou zijn. Waar gaat het jullie nou echt om? OM HET SINTERKLAASFEEST OF ER OMDAT JE LEKKER KAN KLAGEN EN ZEUREN?
Jullie? Klassiek geval van hokjesdenken, en iedereen weet dat wij<>zij denken voorbehouden is aan verkapte racisten.
pi_132741923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef turksekaas het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/artikel(...)arte-piet-in-stopera

of zit ik nu zwart te kijken.
Bats boem lucht dicht
pi_132742035
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef fokky100 het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/artikel(...)arte-piet-in-stopera

of zit ik nu zwart te kijken.
Dat heb ik niet gezien ama ik vind zwarte piet niet racistisch, ik vind dat Nederland / de media het gewoon groter maken dan het is. Bedoel als het feest echt weg zou gaan zou Nederland het allang weten ama het gaat dus niet weg, Zwarte piet word '''onderzocht''. En dat Nederland ZO op dingen reageert vind ik overdreven.
pi_132742307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien ama ik vind zwarte piet niet racistisch, ik vind dat Nederland / de media het gewoon groter maken dan het is. Bedoel als het feest echt weg zou gaan zou Nederland het allang weten ama het gaat dus niet weg, Zwarte piet word '''onderzocht''. En dat Nederland ZO op dingen reageert vind ik overdreven.
Dat het onderzocht word is al erg. :r
Ik vind het niet gek dat de Nederlanders hier boos over worden.
Bats boem lucht dicht
pi_132742436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Dus waarom is het erg dat het onderzocht word? Omdat het een kinderfeest is? Waarom gedragen alle ouders zich dan nu als een kind met al dat kinderachtige gedoe in de media? Ik vind het allemaal net wat te overdreven.. Ama goed iedereen zijn mening ;)
pi_132742556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Ik vind het wel malletjes dat Nederland zich er zo geweldig druk over maakt.
Een massa mensen schreeuwt het uit: ik discrimineer niet.
Hoe harder men schreeuwt, hoe meer schuldgevoel er dan verdwijnt ? Of juist wordt opgeroepen ?
En dan zijn er een paar roeptoeters die natuurlijk wel discrimineren. Die verjagen een zwarte vrouw van het Malieveld .

Als mensen onderzoeken hoe discriminerend men in Nederland is met het zwartepietenspel is altijd een prima zaak. Vooral deze laatste 3 weken geeft prachtig onderzoeksmateriaal .
Waarom dit erg vinden ? Taboe verklaren ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 30-10-2013 22:18:58 ]
pi_132742787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Dus waarom is het erg dat het onderzocht word? Omdat het een kinderfeest is? Waarom gedragen alle ouders zich dan nu als een kind met al dat kinderachtige gedoe in de media? Ik vind het allemaal net wat te overdreven.. Ama goed iedereen zijn mening ;)
Het schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat dat de buitenlanders het willen beslissen.
En dat is hun mening.
Bats boem lucht dicht
pi_132742997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Het schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat dat de buitenlanders het willen beslissen.
En dat is hun mening.
7 miljard buitenlanders willen helemaal niet het sintfeest verbieden. Je kunt verwijzen naar een dame uit Jamaica en een paar Surinamers in Amsterdam, maar dat zijn niet "de buitenlanders" en ze hebben nul politieke macht.
Waar maken al die mensen zich zo druk om ? Tot in het hysterische.?
Get a life..... en bezin je eens op je pietneurose
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 22:17:42 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132743011
die 'buitenlanders' hebben het gewoon netjes de juiste kanalen aangeschreven om hun probleem aan te kaarten, gewoon zoals het hoort

nu vind ik het ook een onzinprobleem maar om nu gelijk maar op de crazy train te springen met zijn allen omdat een zwartje het lef heeft zijn bek open te trekken vind ik eigenlijk net zo onzinnig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132743031
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef fokky100 het volgende:

[..]

En dat is hun mening.
En dat soort mensen zit zelf fout.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:33:11 #188
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132743771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:48 schreef borisz het volgende:
Brief van BM vd Laan aan de gemeenteraad --> http://t.co/8hubcWSnSN
bezwaren zijn ongegrond genoemd ,met een poging om een toekomstige oplossing te vinden.
kort samengevat
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:37:16 #189
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132743955
hebben die zeurpieten nu een wit voetje gehaald?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:41:33 #191
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_132744137
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:00:58 #192
241662 Jian
Well, well, well
pi_132744835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
De discussie heeft zich de afgelopen dagen zo gevormd dat ik eigenlijk helemaal geen ene reet meer met dat hele Sinterklaasfeest te maken wil hebben.

Het begon allemaal leuk en aardig. Beetje rumoer in de media in de aanloop naar de aankomst van de Sint. Niets nieuws onder de zon. Beetje meewarig lachen en met hoofd schudden en overgaan tot de orde van de dag. We gaan dat Sinterklaasfeest immers toch niet opdoeken of zelfs maar veranderen. En terecht, overigens.

Toen nam de discussie een heel vreemde wending. De tegenstanders van Zwarte Piet waren dit jaar een stuk meer volhardend, zo leek het. Maar het grootste verschil met eerdere discussies was de felheid van het debat. Veel landgenoten hebben de afgelopen weken hun ware gezicht laten zien en daar werd ik niet vrolijk van. De meest ranzige scheldkanonnades kwamen voorbij. En niet alleen in de dubieuze uithoeken van het internet. Nee, ook Facebook werd volgespamd met racistisch geleuter en de Pietitie werd geclaimd door waanzinnigen. Triest dieptepunt was de verkapte aanval richting de donkere dame die zaterdag ook tegen de VN stond te demonstreren.

Wat mij betreft doeken ze die hele Sint nu gewoon op. Het feest is in mijn optiek namelijk teveel vervuild door de kleine groep fanatieke malloten die ons land rijk is.
Ah gut, Koos heeft ontdekt dat er racisten en andere fanatieke malloten in Nederland rondlopen .... en dus moeten we daarom nu het Sinterklaasfeest (incl. Zwarte Pieten) maar opdoeken??? Ik zie werkelijk het verband niet.
Helemaal niet mee eens dus!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:01:09 #193
3542 Gia
User under construction
pi_132744845
Alle lof voor Almhof, met een neger in lederhose, die praat met een typisch surinaams nederlands accent.

Dat dat kan!!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:10:53 #194
241662 Jian
Well, well, well
pi_132745271
quote:
Raymann is kut, wat ie ook doet ....
pi_132745797
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Ah gut, Koos heeft ontdekt dat er racisten en andere fanatieke malloten in Nederland rondlopen .... en dus moeten we daarom nu het Sinterklaasfeest (incl. Zwarte Pieten) maar opdoeken??? Ik zie werkelijk het verband niet.
Helemaal niet mee eens dus!
Oh, niet ontdekt hoor. Ik zit al wat langer op FOK!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132745983
En mooi dat alle users zich focussen op dat stuk waarin in roep Sinterklaas te willen opdoeken. Gelukkig hadden bepaalde users wel in de gaten dat ik het riep als overdrijving.

Gast, ik ben Nederlander. Nee, ik wil de Sint niet opdoeken. Ik ben het gezeik gewoon zat.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:36:19 #197
241662 Jian
Well, well, well
pi_132746322
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
En mooi dat alle users zich focussen op dat stuk waarin in roep Sinterklaas te willen opdoeken. Gelukkig hadden bepaalde users wel in de gaten dat ik het riep als overdrijving.

Gast, ik ben Nederlander. Nee, ik wil de Sint niet opdoeken. Ik ben het gezeik gewoon zat.
Nou Koos dat jij dat roept en of je dat nou meent of niet, daar maak ik me echt niet druk over hoor. :)
Ik geef slechts voor de zoveelste keer aan dat het feit dat er racisten en andere fanaten rondlopen in Nederland niet iets zegt over het racistisch karakter van Zwarte Piet. Dat een mevrouw op het Malieveld onheus bejegend wordt is niet ok, maar het zegt niets over de racistische aard van Zwarte Piet, het toont slechts aan dat er racistische en aanverwante malloten rondlopen, maar dat wisten we al, toch?!
pi_132746519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou Koos dat jij dat roept en of je dat nou meent of niet, daar maak ik me echt niet druk over hoor. :)
Ik geef slechts voor de zoveelste keer aan dat het feit dat er racisten en andere fanaten rondlopen in Nederland niet iets zegt over het racistisch karakter van Zwarte Piet. Dat een mevrouw op het Malieveld onheus bejegend wordt is niet ok, maar het zegt niets over de racistische aard van Zwarte Piet, het toont slechts aan dat er racistische en aanverwante malloten rondlopen, maar dat wisten we al, toch?!
Heb ik ergens beweerd dat Zwarte Piet racistisch is?

Ik weet namelijk dat je dat vijand-beeld graag neerzet. Maar de waarheid is dat je al 20 topics strijdt tegen een vijand die bestaat uit een paar duizend man en niet aanwezig is op FOK!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:53:04 #199
241662 Jian
Well, well, well
pi_132746828
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik ergens beweerd dat Zwarte Piet racistisch is?
Nee, ik geloof het niet, maar als zovelen voorgangers, sleep je onder meer weer de dame op het Malieveld in de discussie. Anderen hebben dat ook gedaan om discussietjes, in dit topic, dat gewoon gaat over de eventuele racistische aard van Zwarte Piet, te winnen. Bijzaak!, niet echt relevant! Dus ik grijp met jouw post slechts even de gelegenheid aan om dat nog eens te benadrukken!

quote:
Ik weet namelijk dat je dat vijand-beeld graag neerzet. Maar de waarheid is dat je al 20 topics strijdt tegen een vijand die bestaat uit een paar duizend man en niet aanwezig is op FOK!
Verder weet jij helemaal niks of althans vrij weinig en ik strijd niet en al zeker geen 20 topics in deze reeks. Daarnaast zijn er genoeg sympathisanten van beide kanten op FOK aanwezig en dat mag natuurlijk.
pi_132746945
Wijs vijf users aan die Zwarte Piet willen verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')