Ik chargeerde slechts. Was vooral een uiting van ongenoegen over de toon van het debat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Dingen expres kapot maken om mensen die je niet leuk vindt tegen te werken doet uiteindelijk meer kwaad dan goed.
Dat komt omdat het een Nederlands feest is en we wonen in Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef VeX- het volgende:
Als er een ding is dat duidelijk is de laatste tijd, is dat er achter de pro-zwarte piet mensen een heleboel verkapte racisten zitten. Door zulke mensen ga je eigenlijk wel twijfelen aan de aard van het feest.
Dat verklaart niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een Nederlands feest is en we wonen in Nederland.
Gek he.
Nee dat is niet zo simpel.quote:
Ohhhhhhh wij moeten ze dus het recht geven om hier een feest te verknallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo simpel.
Mensen hebben recht op een mening. Recht op een meningsuiting Recht op in Nederland te leven
Nogal discriminerend om mensen met een buitenlandse afkomst die rechten niet toe te kennen.
Ik weet genoeg.quote:
Klopt dat jij dat niet weet. Niemand weet het . Ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ohhhhhhh wij moeten ze dus het recht geven om hier een feest te verknallen.
srry, dat wist ik niet.
Bedoel je het suikerfeest?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef turksekaas het volgende:
Doe gewoon dat hele feest weg, klaar.
Hoezo hebben jullie Sinterklaas dan? Bij wat hoort dat, leg eens uit?quote:
Verdiep je er eens in. Of niet. En ga zelf lekker Suikerfeest vieren en laat ons lekker Sinterklaas vieren. Iedereen blij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie Sinterklaas dan? Bij wat hoort dat, leg eens uit?
Zeg, was jij die ene schreeuwlelijkerd op het Malieveld...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:14 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Mooi.
Nu de rest nog die een Nederlands feest om zeep willen helpen.
Ik laat jullie toch Sinterklaas vieren? Jullie moeten gewoon niet zeuren en aandacht trekken met jullie gezeur over zwarte piet, jullie zijn zelf racistisch. Jullie weten zelf niet enes wat het feest in houd, daarom vraag ik het ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Of niet. En ga zelf lekker Suikerfeest vieren en laat ons lekker Sinterklaas vieren. Iedereen blij.
Verdiep je eens ergens in (hint: post #3) voor je in het wilde weg anderen voor racist uitmaakt. Mensen zoals jij verpesten de sfeer hier in Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik laat jullie toch Sinterklaas vieren? Jullie moeten gewoon niet zeuren en aandacht trekken met jullie gezeur over zwarte piet, jullie zijn zelf racistisch. Jullie weten zelf niet enes wat het feest in houd, daarom vraag ik het ook.
Wie maak ik voor racist uit? Jullie. Omdat je overal jullie zielige berichten moet lezen over zwarte piet. Ik verpest niks, jullie doen dit zelf. Heb geen probleem met zwarte piet, maar jullie maken zo een groot probleem er van. Overal hoor je het, en opmerkingen over het suikerfeest er bij, wie is er dan racistisch? Jullie zelf ook. Als je echt zo voor het sinterklaasfeest bent hou je gewoon stil in plaats van zelf in het wilde weg te lopen klagen over dat mensen racistisch zijn en jou Nederlandje verpesten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Verdiep je eens ergens in (hint: post #3) voor je in het wilde weg anderen voor racist uitmaakt. Mensen zoals jij verpesten de sfeer hier in Nederland.
http://m.youtube.com/watc(...)tmIDgCQ&ved=0CA8QqwQquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je je gitzwarte gal al gespuwd op de Facebookpagina van Anouk?
Weet je, als het je bedoeling is om het vooroordeel te versterken van Turken en Marokkanen als calimero's die constant "racisme!" roepen, dan ben je goed bezig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:27 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Wie maak ik voor racist uit? Jullie. Omdat je overal jullie zielige berichten moet lezen over zwarte piet. Ik verpest niks, jullie doen dit zelf. Heb geen probleem met zwarte piet, maar jullie maken zo een groot probleem er van. Overal hoor je het, en opmerkingen over het suikerfeest er bij, wie is er dan racistisch? Jullie zelf ook. Als je echt zo voor het sinterklaasfeest bent hou je gewoon stil in plaats van zelf in het wilde weg te lopen klagen over dat mensen racistisch zijn en jou Nederlandje verpesten.
Een vergelijking maken met het suikerfeest is racistisch ja? Het woord racisme is aan inflatie onderhevig merk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:27 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Wie maak ik voor racist uit? Jullie. Omdat je overal jullie zielige berichten moet lezen over zwarte piet. Ik verpest niks, jullie doen dit zelf. Heb geen probleem met zwarte piet, maar jullie maken zo een groot probleem er van. Overal hoor je het, en opmerkingen over het suikerfeest er bij, wie is er dan racistisch? Jullie zelf ook. Als je echt zo voor het sinterklaasfeest bent hou je gewoon stil in plaats van zelf in het wilde weg te lopen klagen over dat mensen racistisch zijn en jou Nederlandje verpesten.
Nee hoor, je hebt mijn verhaal niet eens gelezen. Ik zeg niet zo maar racisme maar jullie gaan gewoon zo ver jullie Nederlanders. Wat heeft dit nou allemaal nog met het sinterklaasfeest te maken? Niks, dus je gaat mij niet vertellen dat iemand net racistisch tegen mij deed over het suikerfeest. En dan nu hier over beginnen, wat heeft dit er mee te maken NIKS. Als je weer wil antwoorden lees dan eerst wat ik zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Weet je, als het je bedoeling is om het vooroordeel te versterken van Turken en Marokkanen als calimero's die constant "racisme!" roepen, dan ben je goed bezig.
Hij heeft op zich wel een punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Weet je, als het je bedoeling is om het vooroordeel te versterken van Turken en Marokkanen als calimero's die constant "racisme!" roepen, dan ben je goed bezig.
Frusti?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:27 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Ik maakte een opmerking over het sinterklaasfeest waarop iemand zo antwoord dus ja dat was wel racistisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een vergelijking maken met het suikerfeest is racistisch ja? Het woord racisme is aan inflatie onderhevig merk ik.
Jullie Nederlanders???quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt mijn verhaal niet eens gelezen. Ik zeg niet zo maar racisme maar jullie gaan gewoon zo ver jullie Nederlanders. Wat heeft dit nou allemaal nog met het sinterklaasfeest te maken? Niks, dus je gaat mij niet vertellen dat iemand net racistisch tegen mij deed over het suikerfeest. En dan nu hier over beginnen, wat heeft dit er mee te maken NIKS. Als je weer wil antwoorden lees dan eerst wat ik zeg.
Er zijn een hele hoop idioten tussen een hele hoop pro pieten. Er zijn ook een hele hoop idioten tussen een kleinere groep anti pieten. Conclusie: er zijn een hoop malloten in Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef VeX- het volgende:
Als er een ding is dat duidelijk is de laatste tijd, is dat er achter de pro-zwarte piet mensen een heleboel verkapte racisten zitten. Door zulke mensen ga je eigenlijk wel twijfelen aan de aard van het feest.
Wat betekent racisme in jouw woordenboek ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet. Ik maakte een opmerking over het sinterklaasfeest waarop iemand zo antwoord dus ja dat was wel racistisch.
Je bedoelt 'zij', neem ik aan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt.
En als iemand zich de afgelopen weken als Calimero heeft gedragen, dan zijn 'wij' het wel.
Mwoah, ik had moeite iets te lezen tussen de discriminatie opmerkingen door.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt.
En als iemand zich de afgelopen weken als Calimero heeft gedragen, dan zijn 'wij' het wel.
Beledigende opmerkingen maken over verschillende culturen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat betekent racisme in jouw woordenboek ?
Nee, wij Nederlanders. Natuurlijk, in eerste instantie was dat terecht, want het gezeik over Pieterbaas slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bedoelt 'zij', neem ik aan?
En ze heeft op zich helemaal geen punt, want het Suikerfeest is hooguit off-topic maar heeft echt he-le-maal niks met racisme te maken.
Dus het suikerfeest is beledigend voor 'jullie' ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Beledigende opmerkingen maken over verschillende culturen.
Dan nog, jullie slaan door en gedragen jullie zelf als racisten met die plaatjes overal zie je het. Als je zo graag een sinterklaasfeest wil was je wel stil geweest ama je praat nog steeds als of je alles zo goed weet. Ga dan na de VN als je zo graag wil dat zwarte piet blijft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bedoelt 'zij', neem ik aan?
En ze heeft op zich helemaal geen punt, want het Suikerfeest is hooguit off-topic maar heeft echt he-le-maal niks met racisme te maken.
Het mag niet gezegd worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, ik had moeite iets te lezen tussen de discriminatie opmerkingen door.
NEE, lees is joh. Ik zei van dan vieren jullie toch geen feest, en toen zei iemand oh je hebt het over het suikerfeest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus het suikerfeest is beledigend voor 'jullie' ?
Even voor de goede orde: wie bedoel je precies met "jullie"?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Dan nog, jullie slaan door en gedragen jullie zelf als racisten met die plaatjes overal zie je het. Als je zo graag een sinterklaasfeest wil was je wel stil geweest ama je praat nog steeds als of je alles zo goed weet. Ga dan na de VN als je zo graag wil dat zwarte piet blijft.
PRECIES!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, wij Nederlanders. Natuurlijk, in eerste instantie was dat terecht, want het gezeik over Pieterbaas slaat ook nergens op.
Maar later kroop men massaal in de Calimero-rol. 'We mogen niet eens ons eigen volksfeest vieren boehoe!'
Leuk en aardig allemaal, maar daar is natuurlijk nooit echt sprake van geweest.
En hoe is dat discriminatie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef turksekaas het volgende:
[..]
NEE, lees is joh. Ik zei van dan vieren jullie toch geen feest, en toen zei iemand oh je hebt het over het suikerfeest.
Jullie dit jullie dat jullie zus jullie zo - wie zijn die "jullie"?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef turksekaas het volgende:
Ik ga niet eens meer op jullie in zeg maar wat je wilt maar wat jullie doen slaat nergens op, jullie willen gewoon weer wat te zeuren hebben, als je zo graag een feest wilt die er toch wel komt wat ZEUR je dan nog over zwarte piet?
Als ik het begrijp mag ze wel zeggen dat Snterklaas niet gevierd moet worden, maar als iemand zegt dat jet Suikerfeest afgeschaft moet worden is het opeens discriminatie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Jullie dit jullie dat jullie zus jullie zo - wie zijn die "jullie"?
Ik zei het als grap van dan vieren jullie toch geen feest ama toen reageerde iemand met oh je praat over het suikerfeest, en dat vond ik niet echt gepast. Ik zeg niet dat DAT racistisch was. Ik vind dat DE NEDERLANDERS in het algemeen zich racistisch gedragen met al die plaatjes op facebook. hoe dan ook het sinterklaasfeest gaat door met of zonder zwarte piet, maar zo een probleem er van maken ama wat wil je horen?quote:
met zwarte piet dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik zei het als grap van dan vieren jullie toch geen feest ama toen reageerde iemand met oh je praat over het suikerfeest, en dat vond ik niet echt gepast. Ik zeg niet dat DAT racistisch was. Ik vind dat DE NEDERLANDERS in het algemeen zich racistisch gedragen met al die plaatjes op facebook. hoe dan ook het sinterklaasfeest gaat door met of zonder zwarte piet, maar zo een probleem er van maken ama wat wil je horen?
Van mij mag dat feest best gevierd worden maar ''DE NEDERLANDERS IN HET ALGEMEEN'' maken domme grapjes over andere dingen die NIKS met dit hele feest te maken hebben en daarom zei ik dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik het begrijp mag ze wel zeggen dat Snterklaas niet gevierd moet worden, maar als iemand zegt dat jet Suikerfeest afgeschaft moet worden is het opeens discriminatie.
jij roeptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Beledigende opmerkingen maken over verschillende culturen.
En ik vraagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef turksekaas het volgende:
Doe gewoon dat hele feest weg, klaar.
Waarom ben ik dan een racist ?quote:
Eh oké? Je komt even vertellen dat 'wij, de Nederlanders' racistisch zijn. Nou toppie bedankt en een fijne dag verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik zei het als grap van dan vieren jullie toch geen feest ama toen reageerde iemand met oh je praat over het suikerfeest, en dat vond ik niet echt gepast. Ik zeg niet dat DAT racistisch was. Ik vind dat DE NEDERLANDERS in het algemeen zich racistisch gedragen met al die plaatjes op facebook. hoe dan ook het sinterklaasfeest gaat door met of zonder zwarte piet, maar zo een probleem er van maken ama wat wil je horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |