Geen multi quotes meer had je beloofdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Zijn echte naam is Arnoldus Theodoor de Eerste.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een van de weinige die je wel begreep denk ik
Posh namequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Zijn echte naam is Arnoldus Theodoor de Eerste.
boefjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht ff dat ik weer door het slotje postte
Ja, oepsiepoepsie. Ging per ongeluk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen multi quotes meer had je beloofd
Hiquote:
Nee, je was trouwens wel extreem langzaam met openenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht ff dat ik weer door het slotje postte
Foei!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oepsiepoepsie. Ging per ongeluk.
Okay ik vergeef jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oepsiepoepsie. Ging per ongeluk.
Heul de snelheid uit ons gesprek wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je was trouwens wel extreem langzaam met openen
ben je weer vast voedsel aan het eten?quote:
Our bunnehhhquote:
Ja, viel bijna in slaap hierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul de snelheid uit ons gesprek weg
that's mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
N'awh, je doet er echt moeite voor. Schattig!
Hmmmmzquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.
[..]
Yesss.
Ik ben op m'n mobiel in de treinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je was trouwens wel extreem langzaam met openen
Ja echtquote:
Okequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.
[..]
Yesss.
Okay, ik vergeef je kleintjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben op m'n mobiel in de treinpls forgive me. Plox.
als je me ooit zou ontmoeten zou je zeggen: wtf, je ziet er geen 34 uit. ik lijk jonger dan ik ben.quote:
Je hebt je hele FB profiel terug kunnen lezen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echtIk was alweer helemaal afleiding aan het zoeken
Nou vooruitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben op m'n mobiel in de treinpls forgive me. Plox.
Ja met 1 kant van mn mondquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je weer vast voedsel aan het eten?
niks raars aan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De buurman is een beetje boos op zijn zoontje.
RUBEN, KOM HIER. NIET WEGLOPEN, HEY!
RUBEN godverkanker KOM HIER!
Dat vond ik een beetje raar, eigenlijk
Beetje grof jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De buurman is een beetje boos op zijn zoontje.
RUBEN, KOM HIER. NIET WEGLOPEN, HEY!
RUBEN godverkanker KOM HIER!
Dat vond ik een beetje raar, eigenlijk
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes van 'm. En een dot haren. Heb ze op de post gedaan.
quote:
Dan heb je gelukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
als je me ooit zou ontmoeten zou je zeggen: wtf, je ziet er geen 34 uit. ik lijk jonger dan ik ben.
Nee hij is een beetje vast geslagenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je hele FB profiel terug kunnen lezen?
Beter dan helemaal nietquote:
Zit je mobielquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hij is een beetje vast geslagen![]()
quote:
Daaromquote:
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
als je me ooit zou ontmoeten zou je zeggen: wtf, je ziet er geen 34 uit. ik lijk jonger dan ik ben.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
De buurman van VA is een zigeuner dus VA woont in een caravan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
De buurman van VA is een zigeuner dus VA woont in een caravan
Ik word nooit 18 geschatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaIk word tegenwoordig 18 geschat, ik ben 23
Nee, maar ik heb iets van 4000 berichten teruggescrolldquote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, fuck.
HAD HET NIET DOOR SORRYSORRYYY.
ja en? luisteren zal diequote:
Hij handelt in gestolen goederen denk ikquote:
quote:
quote:
Jij bent dan ook pas 12quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb iets van 4000 berichten teruggescrolld![]()
Ik zal je mijn internetgeschiedenis maar niet laten zienquote:
Dat gebruik je toch niet echt he?!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga het echt afleren nu, hoor. Net als het woord 'grutjes'.
Gaat gaat, m'n toets ging matigquote:
Misschien is dat maar het bestequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal je mijn internetgeschiedenis maar niet laten zien
Awwquote:
NEEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga het echt afleren nu, hoor. Net als het woord 'grutjes'.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gebruik je toch niet echt he?!
Nu?quote:
deel je met mij dan?quote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat gaat, m'n toets ging matigMaar heb al 8 studiepunten binnen dat wel
Ik ookquote:
nee, grutjes hoort bij jouquote:
Welnee joh, LB is gewoon jaloersquote:
Ik vind jou er ouder uitzien eigenlijkquote:
40-jaar oude brownie. Maak eens curryquote:
Nee, het klinkt nep/gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grutjes klinkt vast immens schattig uit de mond van een meisje
I argue with who I want when I wantquote:
Het is nog vroeg voor mequote:
Dat kan ze niet eens manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
40-jaar oude brownie. Maak eens curry
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt, meestal word ik uitgelachen.
Ehm, nee. Jij bent maar vrouwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I argue with who I want when I want
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grutjes klinkt vast immens schattig uit de mond van een meisje
Jezelf af en toe verwennen mag bestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met goedkeuring van Stu, extra lekkere loempia's dit.
Volgens stereotypering welquote:
Daarom juistquote:
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens stereotypering wel
Haar moeder schijnt epische curry te maken.
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putjequote:
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sta er wel redelijk bekend om, volgens mij.
Niet wetenquote:
Ik zou het een geen mogen testen zei zequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.quote:
Neequote:
appel dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het een geen mogen testen zei ze
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Ik ben nergens te blank voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Ik ben ook niet meer zo van het uitgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.
Finequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neega maar een date scoren als je een lekkere maaltijd wilt
Nouja dat zeg ik nietquote:
de curryquote:
Ik ben niet jaloersquote:
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ingesteld op 999 posts per pagina.
Good for youquote:
Misschien spreek je wel heel bekakt en is het best leuk thoughquote:
Jazekerwel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
(maar toch niet van die vietnamese he? )
CMD-Fquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoeken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik word meestal uitgelachen als ik er iets West-Fries uitgooi per ongeluk![]()
Sinds 5 uurquote:
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar neequote:
oh, dan hoef ik nietquote:
Ik wil ook chicken korma en garlic naanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja dat zeg ik niet
[..]
de curry
quote:
Giecheltje, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima!quote:
Daar komen we niet mee weg zeker hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar nee![]()
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik loop achter. Post eens niet zo snel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar nee![]()
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo van het uitgaan
Heb je ook zo'n sjaaltje om je nek danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik me voorstel met Robert-Jan word ik vaak raar aangekeken hoor
Meestal iets met scouting ofzo
Hoi ik ben essquote:
Ben bang van niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar komen we niet mee weg zeker hè?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n sjaaltje om je nek dan
dat wil niks zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.
Ctrl+F als je nog weet waar het over gaat. Eigenlijk nergens last van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoeken
quote:
OMG je noemt me hier gewoon een bejaarde ouwe lulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien spreek je wel heel bekakt en is het best leuk though
Welcome to the dark sidequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben essIk kom vandaag de top 10 binnen
Oh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds 5 uurVoor m'n gevoel is het pas 9 uur
Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb op vakantie ook niet zo vaak dat ik als 1 van de locals word aangezien
Heet je echt zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik me voorstel met Robert-Jan word ik vaak raar aangekeken hoor
Meestal iets met scouting ofzo
ik vind gewoon loempias lekkerderquote:
jij noemde me ook al ouwequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG je noemt me hier gewoon een bejaarde ouwe lul
Ik kan gelukkig hard rennenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt niet. Meer konijnendropjes voor jou, meneer.
M'n vriend daarentegenquote:
Ja, maar dat is een vriendelijke opmerking als ik het zegquote:
Die zit nu ergens gezellig met Sum Yung Hoquote:
dat is waarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een vriendelijke opmerking als ik het zeg
Zo van, hey ouwe, how's life?! Dat is anders
*proest*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zit nu ergens gezellig met Sum Yung Ho
Ja, ik zou geen rot opmerkingen maken hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is waar
toch nog beter dan "ouwe doos" ofzo
Ik ben volgens mij één keer écht uit geweest. Vond het niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil niks zeggen
al merk ik wel datik tegenwoordig anders uitga dan vroeger
JA.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG je noemt me hier gewoon een bejaarde ouwe lul
27 in decemberquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
JA.
Nee.Maar je bent wel wat ouder dan ik, toch?
Bij Vietnamese loempia's juist. Knapperig alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind gewoon loempias lekkerder
die korst
Hmmmz, ik hou het alleen nooit zo lang volquote:
Nee, nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand wel eens geprobeerd mascarpone te kloppen?
damn mijn handen
Ik was even aan het balen omdat mijn facebook er genoeg van had en zich even refreshte naar de homepage zodat ik weer overnieuw kan beginnen met scrollenquote:
Hoe jong ben jij nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zie, dan is het al meer geoorloofd om te zeggen dat je niet van uitgaan houdt.
Meer sporten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik hou het alleen nooit zo lang vol
Dat schiet niet op dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was even aan het balen omdat mijn facebook er genoeg van had en zich even refreshte naar de homepage zodat ik weer overnieuw kan beginnen met scrollen
Ja, misschien is dat wel een goed ideequote:
Neequote:
Nog een januaristquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij één keer écht uit geweest. Vond het niks.
Beetje door de massa wurmen om een drankje te kunnen halen. Vervolgens zoeken naar een plek waar je überhaupt nog kunt staan om een beetje op de muziek te wiebelen. Niet té hard, anders gaat je drankje er overheen. Tevens wordt je visueel aangerand door mannen die veel te oud en te vies zijn en waarvan je je afvraagt of hun vrouw het wel goed vindt dat ze zo laat nog weg zijn.
Nee, van mij hoeft het niet.
Succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga wel even gewoon googlen naar recepten en kijken of ik dan kan herinneren wat ik toen voor recepten heb samengevoegd
Je bent denk ik de oudste momenteelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef sararaats het volgende:
OMG!! ik ben ouder dan de meeste van jullie of zit ik er naast?
Daarom juist.quote:
nee, ouder dan iedereenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef sararaats het volgende:
OMG!! ik ben ouder dan de meeste van jullie of zit ik er naast?
TRIPLE OMG!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent denk ik de oudste momenteel
De kroeg vind ik wel leuk om naartoe te gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarom juist.Word echt raar aangekeken als ik zeg dat ik dat nooit doe. Hier, vooral hier, is dat echt een uitlaatklep voor de jongeren.
nja, ik merk juist dat steeds minder jongeren echt uitgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarom juist.Word echt raar aangekeken als ik zeg dat ik dat nooit doe. Hier, vooral hier, is dat echt een uitlaatklep voor de jongeren.
Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, drukke discotheken enzo hou ik ook niet (meer) van.
Zie je wel dat we partners in crime zijnquote:
Hier zijn de kroegen wel stampvol op vrijdag/zaterdag/zondag thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?
OMG dat zou best wel eens zo kunnen zijn jaquote:
dat ja. of uiteten, of er moet al ergens iets te doen zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?
Lijkt me ook leuker dan echt een dansgelegenheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
De kroeg vind ik wel leuk om naartoe te gaan
Meer cougars dan, of wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik merk juist dat steeds minder jongeren echt uitgaan
Versquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat zou best wel eens zo kunnen zijn ja![]()
Misschien is het mijn makreel
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel dat we partners in crime zijn
Zijn hier ook gezelligquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuker dan echt een dansgelegenheid.
Maar Engelse pubs hebben sowieso al een +1, zelfs voor mij.
quote:
Valt uiteten ook onder de categorie uitgaan? Want dan houd ik wel van uitgaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja. of uiteten, of er moet al ergens iets te doen zijn.
maar gewoon discotheek vind ik niks aan
quote:
haha, uhm, tja. somsquote:
Mij ook niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
Het zou me niets verbazen als je inmiddels in de top 10 staat Ess
Spannendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook niet neeWe zullen het over een paar minuten zien
Wacht je nog even tot de stats refresh?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef Stuart het volgende:
Ik moet over 10 minuten weg (van hier)
in principe wel. ligt er maar aan hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Valt uiteten ook onder de categorie uitgaan? Want dan houd ik wel van uitgaan.
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht je nog even tot de stats refresh?
quote:
Oh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, uhm, tja. soms
maar toen ik 16 t/m 20 was dacht ik er geen moment over om op vrijdag of zaterdag thuis te zijn. terwijl er dat nu veel meer doen heb ik het idee
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is over minder dan 10 minuten
Dan wil ik vaker uitgaan, naar de sushibar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in principe wel. ligt er maar aan hoe je het bekijkt
Qua hoevelheid posts bedoel je?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Ik heb je vandaag wel ingehaald denk ik maar dat haal jij straks wel weer in als ik weg ben
Ja, voor vandaag alleen bedoel ik danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Qua hoevelheid posts bedoel je?We zullen het zien
Ik ben op zich ook geen fan van druktequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb thuis nooit gevraagd om te mogen uitgaan. ik kan niet tegen de drukte.
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag alleen bedoel ik dan
Maar dat haal je wel in want ik ben er zo vandoorquote:
Ik kan niet dansen en daarom vind ik het ook niet leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ik zit liever bij vrienden thuis
Maar af ent oe een goed dansfeestje kan ik ook wel waarderen hoor
tja, thuis zit ik alleen, dus dan ben je toch eerder geneigt om uit te gaan. al vind ik het soms ook wel lekker om mijn zaterdagavond onderuitgezakt op de bank te liggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Ik vind thuis zijn sowieso veel fijner. Met vriend het liefst.
Ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen en daarom vind ik het ook niet leuk![]()
notebookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef sararaats het volgende:
ik zit liever thuis met een goed boek of de laptop
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik welIk vind het heerlijk
Lekker dansen totdat je zo moe ben dat je niet anders kan dan doordansen
![]()
![]()
![]()
nee leesboek. lesbische literatuur bv.quote:
Echt welquote:
Ik heb hem 1 keer gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |