nee, grutjes hoort bij jouquote:
Welnee joh, LB is gewoon jaloersquote:
Ik vind jou er ouder uitzien eigenlijkquote:
40-jaar oude brownie. Maak eens curryquote:
Nee, het klinkt nep/gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grutjes klinkt vast immens schattig uit de mond van een meisje
I argue with who I want when I wantquote:
Het is nog vroeg voor mequote:
Dat kan ze niet eens manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
40-jaar oude brownie. Maak eens curry
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt, meestal word ik uitgelachen.
Ehm, nee. Jij bent maar vrouwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I argue with who I want when I want
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grutjes klinkt vast immens schattig uit de mond van een meisje
Jezelf af en toe verwennen mag bestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met goedkeuring van Stu, extra lekkere loempia's dit.
Volgens stereotypering welquote:
Daarom juistquote:
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens stereotypering wel
Haar moeder schijnt epische curry te maken.
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putjequote:
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sta er wel redelijk bekend om, volgens mij.
Niet wetenquote:
Ik zou het een geen mogen testen zei zequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.quote:
Neequote:
appel dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het een geen mogen testen zei ze
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Ik ben nergens te blank voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Ik ben ook niet meer zo van het uitgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.
Finequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neega maar een date scoren als je een lekkere maaltijd wilt
Nouja dat zeg ik nietquote:
de curryquote:
Ik ben niet jaloersquote:
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ingesteld op 999 posts per pagina.
Good for youquote:
Misschien spreek je wel heel bekakt en is het best leuk thoughquote:
Jazekerwel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
(maar toch niet van die vietnamese he? )
CMD-Fquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoeken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik word meestal uitgelachen als ik er iets West-Fries uitgooi per ongeluk![]()
Sinds 5 uurquote:
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar neequote:
oh, dan hoef ik nietquote:
Ik wil ook chicken korma en garlic naanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja dat zeg ik niet
[..]
de curry
quote:
Giecheltje, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima!quote:
Daar komen we niet mee weg zeker hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar nee![]()
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik loop achter. Post eens niet zo snel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stelde al voor mezelf Rashid Patel te noemen, maar nee![]()
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo van het uitgaan
Heb je ook zo'n sjaaltje om je nek danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik me voorstel met Robert-Jan word ik vaak raar aangekeken hoor
Meestal iets met scouting ofzo
Hoi ik ben essquote:
Ben bang van niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar komen we niet mee weg zeker hè?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n sjaaltje om je nek dan
dat wil niks zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.
Ctrl+F als je nog weet waar het over gaat. Eigenlijk nergens last van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig als je iets terug wilt zoeken
quote:
OMG je noemt me hier gewoon een bejaarde ouwe lulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al wat ouder, dan mag dat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien spreek je wel heel bekakt en is het best leuk though
Welcome to the dark sidequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben essIk kom vandaag de top 10 binnen
Oh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds 5 uurVoor m'n gevoel is het pas 9 uur
Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb op vakantie ook niet zo vaak dat ik als 1 van de locals word aangezien
Heet je echt zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik me voorstel met Robert-Jan word ik vaak raar aangekeken hoor
Meestal iets met scouting ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |