Daarom juistquote:
dat staat zo bij mij ingesteldquote:
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens stereotypering wel
Haar moeder schijnt epische curry te maken.
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putjequote:
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sta er wel redelijk bekend om, volgens mij.
Niet wetenquote:
Ik zou het een geen mogen testen zei zequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.quote:
Neequote:
appel dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het een geen mogen testen zei ze
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe er een paar stralend ogen, een glimlach en een giecheltje bij en ik smelt weg door een putje
Ik ben nergens te blank voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar mogen we dat ooit komen testen? Nee, we zijn te blank
Ik ben ook niet meer zo van het uitgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms dénk ik ook echt dat ik een ouwe oma ben, in een jonger lichaam. Houd niet van uitgaan, drukke dingen, drugs, te veel drinken. Geef mij maar een boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |