Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, drukke discotheken enzo hou ik ook niet (meer) van.
Zie je wel dat we partners in crime zijnquote:
Hier zijn de kroegen wel stampvol op vrijdag/zaterdag/zondag thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?
OMG dat zou best wel eens zo kunnen zijn jaquote:
dat ja. of uiteten, of er moet al ergens iets te doen zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een biertje drinken in een kroeg?
Lijkt me ook leuker dan echt een dansgelegenheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
De kroeg vind ik wel leuk om naartoe te gaan
Meer cougars dan, of wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik merk juist dat steeds minder jongeren echt uitgaan
Versquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat zou best wel eens zo kunnen zijn ja![]()
Misschien is het mijn makreel
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel dat we partners in crime zijn
Zijn hier ook gezelligquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuker dan echt een dansgelegenheid.
Maar Engelse pubs hebben sowieso al een +1, zelfs voor mij.
quote:
Valt uiteten ook onder de categorie uitgaan? Want dan houd ik wel van uitgaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja. of uiteten, of er moet al ergens iets te doen zijn.
maar gewoon discotheek vind ik niks aan
quote:
haha, uhm, tja. somsquote:
Mij ook niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
Het zou me niets verbazen als je inmiddels in de top 10 staat Ess
Spannendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook niet neeWe zullen het over een paar minuten zien
Wacht je nog even tot de stats refresh?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef Stuart het volgende:
Ik moet over 10 minuten weg (van hier)
in principe wel. ligt er maar aan hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Valt uiteten ook onder de categorie uitgaan? Want dan houd ik wel van uitgaan.
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht je nog even tot de stats refresh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |