Ik was even aan het balen omdat mijn facebook er genoeg van had en zich even refreshte naar de homepage zodat ik weer overnieuw kan beginnen met scrollenquote:

Hoe jong ben jij nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zie, dan is het al meer geoorloofd om te zeggen dat je niet van uitgaan houdt.

Meer sporten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik hou het alleen nooit zo lang vol

Dat schiet niet op dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was even aan het balen omdat mijn facebook er genoeg van had en zich even refreshte naar de homepage zodat ik weer overnieuw kan beginnen met scrollen

Ja, misschien is dat wel een goed ideequote:

Neequote:

Nog een januaristquote:

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij één keer écht uit geweest. Vond het niks.
Beetje door de massa wurmen om een drankje te kunnen halen. Vervolgens zoeken naar een plek waar je überhaupt nog kunt staan om een beetje op de muziek te wiebelen. Niet té hard, anders gaat je drankje er overheen. Tevens wordt je visueel aangerand door mannen die veel te oud en te vies zijn en waarvan je je afvraagt of hun vrouw het wel goed vindt dat ze zo laat nog weg zijn.
Nee, van mij hoeft het niet.

Succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga wel even gewoon googlen naar recepten en kijken of ik dan kan herinneren wat ik toen voor recepten heb samengevoegd

Je bent denk ik de oudste momenteelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef sararaats het volgende:
OMG!! ik ben ouder dan de meeste van jullie of zit ik er naast?

Daarom juist.quote:

nee, ouder dan iedereenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef sararaats het volgende:
OMG!! ik ben ouder dan de meeste van jullie of zit ik er naast?

TRIPLE OMG!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent denk ik de oudste momenteel

De kroeg vind ik wel leuk om naartoe te gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarom juist.Word echt raar aangekeken als ik zeg dat ik dat nooit doe. Hier, vooral hier, is dat echt een uitlaatklep voor de jongeren.

nja, ik merk juist dat steeds minder jongeren echt uitgaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarom juist.Word echt raar aangekeken als ik zeg dat ik dat nooit doe. Hier, vooral hier, is dat echt een uitlaatklep voor de jongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |